Wejdź na wyższy poziom satysfakcji klienta

Nie zawiedź ich oczekiwań i walcz o jeszcze większą satysfakcję klientów.
Zgłoś firmę Dodałeś już firmę? Przejdź do panelu

Rozwijaj standardy obsługi w swojej firmie

Pokaż, że Twoim priorytetem jest obsługa klienta na najwyższym poziomie
Zgłoś firmę Dodałeś już firmę? Przejdź do panelu

Podkreśl swój wizerunek pokaż się jako firma dbająca o klienta

Godło "Życzliwa Firma" odzwierciedla jakimi wartościami na co dzień kierje się Twoja firma.
Zgłoś firmę Dodałeś już firmę? Przejdź do panelu

Sprawdź dlaczego warto dołączyć do Programu Życzliwa Firma.

Relacje

Nowe formy komunikacji i nowe możliwości

Znak Życzliwa Firma to symbol efektywnego zarządzania relacjami z klientami i sukcesywnego budowania wizerunku firmy otwartej na potrzeby konsumentów. Pamiętaj, że to wyróżnienie przyznawane jest właśnie przez Twoich klientów – warto się tym z nimi podzielić.

Wizerunek

Pomoc ekspertów przez 24 godziny na dobę.

Ekspertami są kupujący, którzy na co dzień mają styczność z obsługą w Twojej firmie. Dzięki panelowi zarządzania opiniami na bieżąco monitorujesz poziom satyfakcji klientów. Do twojej dyspozycji są także specjaliści
z Polskiego Programu Jakości Obsługi, którzy wskażą ci mocne i słabe punkty obszarów obsługi w Twojej firmie.

Wiedza

Szybki i przejrzysty proces certyfikacji

Na podstawie wyników badań satysfakci konsumentów zostają wyłonieni laureaci, których wskaźnik jakości obsługi jest powyżej uśrednionego wyniku danej branży. Już po pół roku współpracy z Programem, jeśli wskaźnik jakości obsługi Twojej firmy nie spadnie poniżej 80%, otrzymasz znak Życzliwej Firmy.

Monitoring

Większe zaangażowanie klientów

Pokaż klientom, że prowadzisz przesiębiorstwo otwarte na ich opinie. Znak Życzliwej Firmy to następny krok do zyskania kolejnych zadowolonych klientów i lojalnych ambasadorów Twojej marki - to najlepsza forma reklamy. Dodatkowo wyrazem uznania Twoich klientów może być nominacja do tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi.

Wybierz Program Życzliwa Firma i:

  1. Wzmocnij wizerunek firmy otwartej na klienta

  2. Zwiększ satysfakcję klientów i liczbę ambasadorów marki

  3. Urzymuj stały kontakt z klientami odpowiadając na otrzymane opinie

  4. Zdobywaj wiedzę na temat potrzeb i oczekiwań konsumentów

  5. Zyskaj dodatkową formę reklamy dla Twojej firmy

  6. Dołącz do Gwiazd Jakości Obsługi - wyróżnienie jest na wyciągnięcie ręki
Dbam o jakość obsługi!

Znaki jakości potwierdzą Twoją solidność i pomogą zyskać klientów

Odpowiadam Klientom

Odpowiadamy Klientom

Zwiększ zaufanie swoich klientów

Poznaj szczegóły
Życzliwa firma

Życzliwa firma

Zadbaj o wskaźnik jakości obsługi

Poznaj szczegóły
Gwiazda Jakości Obsługi

Gwiazda Jakości Obsługi

Zostań najprzyjaźniejszą firmą w Polsce

Poznaj szczegóły

Skontaktuj się z nami już dziś

Dołącz do Programu Życzliwa Firma! To kolejny przystanek na drodze do umocnienia zaufania konsumentów i wizerunku twojej firmy.

program@jakoscobslugi.pl

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem