Opinie wystawione przez użytkownika: ŁUKASZ_2283

Super Obsługa

Rzadko korzystam z usług tej firmy, ale kilka razy mi się zdarzyło. Z tego co pamiętam byłem obsłużony w miły i profesjonalny sposób. Szybko otrzymałem produkty, które chciałem . Pani zaproponowała do sprzedaż produktów w sposób miły i wyważony . Kiedy podziękowałem nie próbowała na siłę ich sprzedać. Super obsługa!!!

Ocena z dnia: 16.04.2019
Inmedio Oddział

Polecam!

Obsługa miła, pani uśmiechnięta. Szybko i sprawnie udało mi się zrobić określony zakup perfum. Zabrakło mi jedynie informacji o promocjach, rabatach itp.

Ocena z dnia: 16.04.2019
Oriflame Oddział

Słaba Obsługa

Nie jestem zadowolony z obsługi na stacji Lotos w Lublinie. Pracownik danej firmy był podczas obsługi bierny, pasywny i nie wykazujący jakiegokolwiek zainteresowania potrzebami klienta. Miałem wrażenie, że obsługujący w taki sposób pracuje jak za karę. Zauważyłem kompletny brak zaangażowania i traktowanie klienta jak przeszkodę. Zmienił bym w obsłudze podejście do klienta.

Ocena z dnia: 16.04.2019
LOTOS Oddział

Super Obsługa

To co mi się podoba w obsłudze w tej firmie to to, że kiedy idę do tego samego punktu to jestem obsługiwany przez tego samego doradcę, który już mnie zna i wie czego oczekuję. W sprawach reklamacji też się zajmuje wszystkim za klienta. Jedynie co bym zmienił to może większy luz w relacji klient - doradca żeby obsługa nie wyglądała tak schematycznie.

Ocena z dnia: 16.04.2019
Samsung Oddział

Źle

Źle. Niestety nie mam dobrych wspomnień z obsługą w tej sieci sklepów. Kupiłem kiedyś buty, które bardzo szybko uległy rozklejeniu. Zgłosiłem reklamację. Reklamacji nie uwzględniono z powodu mojej rzekomej winy. Pani kierownik nie miła, a to chyba ona jest dla klienta zachęta i pomocą w zakupach a nie klient dla niej. Nie potrafiła się komunikować z klientem. Proponował był aby większy nacisk kłaść na jakość relacji klient - obsługa, ponieważ to obsługa jest wizytówką firmy i chyba nikt nie lubi robić zakupów w niemiłej atmosferze.

Ocena z dnia: 10.09.2018
DEICHMANN Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Obsługa miła, pani uśmiechnięta. Szybko i sprawnie udało mi się zrobić określony zakup perfum. Zabrakło mi jedynie informacji o promocjach, rabatach itp.

Ocena z dnia: 10.09.2018
Oriflame Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Rzadko korzystam z usług tej firmy, ale kilka razy mi się zdarzyło. Z tego co pamiętam byłem obsłużony w miły i profesjonalny sposób. Szybko otrzymałem produkty, które chciałem . Pani zaproponowała do sprzedaż produktów w sposób miły i wyważony . Kiedy podziękowałem nie próbowała na siłę ich sprzedać. Akurat tam gdzie robiłem zakupy nic nie rzuciło mi się w oczy co chciałbym zmienić w jakości obsługi.

Ocena z dnia: 10.09.2018
Inmedio Inna forma kontaktu

Źle

Źle. Obsługa miła i życzliwa jednak jeśli chodzi o informacje o produktach mało kompetentna. Doradca proponował mi kredyt jednak nie potrafił mi powiedzieć wszystkich warunków promocji oraz jakie jest RRSO co jest bardzo istotne przy braniu pożyczek. Obsługa powinna być bardziej kompetentna oraz badanie potrzeb klienta powinno być na wyższym poziomie.

Ocena z dnia: 10.09.2018
ING Bank Śląski Inna forma kontaktu

Fatalnie

Fatalnie. pracownik danej firmy był podczas obsługi bierny, pasywny i nie wykazujący jakiegokolwiek zainteresowania potrzebami klienta. Miałem wrażenie, że obsługujący w taki sposób pracuje jak za karę. Zauważyłem kompletny brak zaangażowania i traktowanie klienta jak przeszkodę. Zmienił bym w obsłudze podejście do klienta.

Ocena z dnia: 10.09.2018
LOTOS Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Obsługa miła, kompetentna, dobrze badająca potrzeby Klienta. Jedynie co mi przeszkadzało to organizacja przy rozładowaniu kolejek.

Ocena z dnia: 10.09.2018
JULA Inna forma kontaktu

Super

Super. Bardzo miła i życzliwa obsługa. Zawsze służy pomocą przy tankowaniu i informuję o aktualnych promocjach na stacji. Czasem jest problem z kolejkami, więc tutaj musi być lepsza organizacja pracowników.

Ocena z dnia: 10.09.2018
ORLEN Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. To co mi się podoba w obsłudze w tej firmie to to, że kiedy idę do tego samego punktu to jestem obsługiwany przez tego samego doradcę, który już mnie zna i wie czego oczekuję. W sprawach reklamacji też się zajmuje wszystkim za klienta. Jedynie co bym zmienił to może większy luz w relacji klient - doradca żeby obsługa nie wyglądała tak schematycznie.

Ocena z dnia: 10.09.2018
Samsung Inna forma kontaktu

Fatalnie

Fatalnie. Obsługa była bardziej zajęta niekorzystnym grafikiem, niż obsługą klienta. Zakupy nie zostały zapakowane i nie zaproponowano mi nawet reklamówki. Proponuję przeszkolić personel z zakresu standardu sprzedaży i obsługi Klienta.

Ocena z dnia: 07.09.2018
INTERSPORT Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Obsługa miła, z profesjonalnym podejściem do Klienta. Moja sprawa została załatwiona w szybko i bezproblemowo. Co mi w pewnym stopniu przeszkadzało to schematyczne traktowanie klienta. Według mnie powinna być równowaga pomiędzy standaryzacją a możliwie indywidualnym i spersonalizowanym podejściem do klienta.

Ocena z dnia: 07.09.2018
Bosch Siemens Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Nie miałem styczności z obsługą allegro. Mogę jedynie się wypowiedzieć na temat zakupów na allegro. Transakcje zawierane przeze mnie zawsze przebiegały szybko i sprawnie, towary zgodne z opisem, szybka wysyłka. Do tej pory jestem zadowolony z zakupów na allegro

Ocena z dnia: 07.09.2018
Allegro.pl Kontakt online

Tak sobie

Tak sobie. Miła i profesjonalna obsługa. Jedyne co bym zmienił to szybszy czas oczekiwania na zakupy.

Ocena z dnia: 07.09.2018
ceneo.pl Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Obsługa miła, życzliwa. Jedynie co mi przeszkadzało to organizacja przy rozładowaniu kolejek.

Ocena z dnia: 07.09.2018
Kaufland Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Obsługa kompetentna, profesjonalnie podchodząca do każdego Klienta, sprawnie badająca potrzeby klienta i oferująca kilka ciekawych rozwiązań. Zdenerwowało mnie jedynie to, że Doradca próbował na "siłę" sprzedać ubezpieczenie do telewizora, kiedy grzecznie odparłem, że nie jestem tą opcją zainteresowany.

Ocena z dnia: 07.09.2018
Media Expert Inna forma kontaktu

OK

OK. Miła, zawsze uśmiechnięta obsługa, służąca pomocą. Co bym zmienił? Lepsza organizacja pracowników w rozładowaniu kolejek przy kasach.

Ocena z dnia: 07.09.2018
LIDL Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie. Obsługa Klienta miła, uśmiechnięta, służąca pomocą na każdej płaszczyźnie transakcji. Jednak co bardzo mi się nie spodobało to to, że Obsługa próbuje naciągać Klientów na ubezpieczenie bądź assistance twierdząc, że bez tego Klient nie dostanie np. rat 0%. Jest to niedopuszczalna zagrywka, ponieważ Klient który się na to nabierze a później się dowie, że np nie musiał brać ubezpieczenia do kredytu ratalnego nie wróci już do tego sklepu. A w sprzedaży ważne jest aby budować relacje długofalowe.

Ocena z dnia: 07.09.2018
NEONET Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem