Opinie wystawione przez użytkownika: ŚwiatwgElmo

Dnia 18

Dnia 18.07.2011r. udałam się do księgarni Matras. Lokalizacja sklepu jest bardzo dogodna, gdyż mieści się na wejherowskim deptaku. Z zewnątrz okna wystawowe czyste, książki ładnie wyeksponowane. Po wejściu do środka zobaczyłam, że w lokalu panuje idealny porządek, półki bez kurzu książki estetycznie ustawione działami tematycznymi. Każda książka zawierała cenę. Pracownik bardzo chętnie udzielił mi odpowiedzi na pytania i pomógł w znalezieniu odpowiedniej książki na prezent.

Do PZU udałam się w celu ubezpieczenia samochodu

Do PZU udałam się w celu ubezpieczenia samochodu. Po wejściu do środka na salę sprzedaży zobaczyłam 5 stanowisk – dobrze oznaczonych czego dotyczą – niestety czynne były tylko jedno. Biurka pracowników wyglądały poprawnie. Przede mną były 2 osoby – z czego jedna już była obsługiwana. Pracownicy pojawiali się na sali sprzedaży jednak zupełnie nie byli zainteresowani obsługa klienta. Gdy nadeszła moje kolej okazało się, że pracownica nie jest przygotowana merytorycznie. Co chwilę wołała koleżankę aby coś zapytać bo sama się nie orientowała w temacie. Koniec końców samochód ubezpieczyłam w innym towarzystwie.

Dnia 18

Dnia 18.07.2011r. udałam się do sklepu Marconi. Lokalizacja sklepu jest bardzo dogodna, gdyż mieści się na wejherowskim deptaku. Z zewnątrz okna wystawowe czyste, oklejone plakatami informującymi o obniżkach torebek, swetrów, kurtek. Po wejściu było widać było czystą podłogę oraz ogólny ład na wieszakach i półkach. Wybór pośród towaru jest bardzo duży. Torebki jak i pozostały towar z wyprzedaży był wyraźnie oznaczony nową ceną. Niestety personel w ogóle nie zauważał pojawiających się w sklepie klientów.

Dnia 22

Dnia 22.07.2011r. udałam się do sklepu Top Secret. Sklep mieści się w CH Kaszuby. Z zewnątrz prezentuje się dobrze – witryna czysta, ciekawa ekspozycja, informacja o wyprzedaży. Niestety wewnątrz nie jest zbyt dobrze ponieważ odzież nie jest ładnie wyeksponowana. Wieszaki z odzieżą wiszą nierówno, odzież na półkach nie wygląda estetycznie. Personel zamiast zainteresować się klientami zajmuje się pisaniem sms przy stanowisku kasowym – w ogóle nie zwracając uwagi na klientów. Ceny towarów objętych wyprzedażą są przystępne.

Dnia 16

Dnia 16.07.2011r. udałam się Castoramy w celu zakupu baterii: łazienkowej i kuchennej. Sklep z zewnątrz dobrze oznaczony, dysponujący dużym bezpłatnym parkingiem. Wchodząc przez wejście oznaczone jako ogród zostałam przywitana przez pracownika. Od razu zapytałam gdzie znajdę baterie- pracownik bez wahania odpowiedział mi której alejce. W alejce z bateriami towar był ładnie wyeksponowany, był duży wybór, wszystkie baterie posiadały ceny. Podczas oglądania baterii pracownik z tego działu zaproponował swoją pomoc.

Dnia 13

Dnia 13.07.2011r. udałam się do sklepu Textil Market. Sklep znajduje się w samym centrum miasta. Po wejściu do sklepu nie zostałam zauważona przez pracownika przy stanowisku kasowym pomimo, że wejście znajduje się przy kasie. W sklepie podłoga była czysta, wybór towaru duży, ceny przystępne ale na półkach z odzieżą panował bałagan. Odzież na wieszakach również nie wyglądała dobrze, rozmiary i rodzaje ubrań były pomieszane, nie wszystkie były oznaczone ceną.

Dnia 13

Dnia 13.07.2011r. udałam się do apteki sieci Gemini celem zakupienia środków przeciwbólowych. Apteka znajduje się w centrum miasta. Z zewnątrz jest bardzo dobrze oznakowana, okna wystawowe były czyste. Po wejściu do środka zastała 2 czynne okienka. Przy jednej nie było kolejki więc podeszłam. Farmaceuta wyglądający schludnie przywitał się ze mną i zapytał w czym może pomóc. Kiedy powiedziałam, że potrzebuję środków przeciwbólowych zadał mi kilka pytań m. in. czy nie jestem uczulona na jakieś leki. Apteka jest z klimatyzacją, czysta i zadbana.

Dnia 13

Dnia 13.07.2011r. udałam się do sklepu obuwniczego RAY. Sklep mieści się przy samym rynku w Malborku. Z zewnątrz zachęciły mi plakaty informujące o 50% przecenach. W sklepie znalazłam duży wybór obuwia letniego w atrakcyjnych cenach ze względu na obniżki. Jednak w sklepie panował bałagan. Kartony z obuwiem były ustawione niechlujnie, bez żadnego wyraźnego podziału na męskie i damskie. Na ekspozycji raz był wystawiony but lewy, innym razem prawy niekoniecznie w najmniejszym dostępnym rozmiarze. Gdy już wybrałam i przymierzyłam interesujące mnie obuwie udałam się do kasy. Przy stanowisku kasowym pracownica zjadała lody. Odniosłam wrażenie, że jej przeszkadzam. Nie zachowała zwrotów grzecznościowych.

Dnia 14

Dnia 14.07.2011r. wybrałam się do delikatesów Bomi mieszczącego się w CH Kaszuby. Po wejściu na salę sprzedaży zauważyłam tylko kilku klientów. Podłoga na sali sprzedaży była czysta, półki z towarem pozbawione kurzu, towar bardzo ładnie wyeksponowany. Wybór produktów zdecydowanie większy niż w innych delikatesach, ale ceny też znacznie wyższe. Nawet produkty które na opakowaniu mają rekomendowaną cenę producenta są droższe. Po zakończonych zakupach udałam się do kasy. Kolejki nie zastałam. Pracownica uprzejmie obsłużyła mnie przy stanowisku kasowym.

Dnia 10

Dnia 10.07.2011r. wybrałam się do Kaszubskiego Parku Miniatur. Przed wejściem zobaczyłam parking w fatalnym stanie. Co prawda były wolne miejsca. Plusem był brak kolejki do kasy. W parku było dużo atrakcji dla dzieci: park miniatur, kraina bajek z figurkami z bajek, mini ZOO, plac zabaw, trampolina oraz punkt gastronomiczny. Jednak całość pozostawiała dużo do życzenia- wyglądało albo na zaniedbane albo na jeszcze nie dokończone. Stoliki w punkcie gastronomicznym były brudne. W mini zoo klatki dla zwierząt były brudne i prowizorycznie zrobione.

Dnia 13

Dnia 13.07.2011r. odwiedziłam Dinopark w Malborku. Już od samego wejścia byłam mile zaskoczona obsługą - bardzo mili i chętni do pomocy. Łatwo pracowników odróżnić od zwiedzających ze względu na żółte koszulki opatrzone opisem "chętnie pomogę" i naprawdę nie jest to tylko pusty slogan. Ceny są przystępne. Na swojej drodze spotykamy 40 ruchomych dinozaurów - efekty niesamowity zarówno wizualny jak i dźwiękowy. Oprócz zwiedzania dinozaurów na maluchów czeka mnóstwo atrakcji: plac zabaw z piaskownicą w której wykopujemy szkielet dinozaura, karuzela czy kino 5D. Można też oczywiście się w parku posilić lub zjeść lody.Świetne miejsce na spędzenie całego dnia.

Dnia 12

Dnia 12.07.2011r. udałam się do sklepu Puma mieszczącego się outlecie FASHION HOUSE. Sklep generalnie podzielony na dwie części: odzieżową i obuwniczą. Podłoga w sklepie była czysta. W sklepie panował porządek – odzież była estetycznie porozwieszana na wieszakach z aktualnie obowiązującymi cenami. Kartony z obuwiem były ładnie poukładane na regałach. Na stanowisku kasowym panował bałagan – widoczne były porozrzucane wieszaki i odzież. Kasjerka uprzejma dla klientów, jednak poza nią nie zauważyłam na sali sprzedaży żadnego pracownika.

Dnia 12

Dnia 12.07.2011r. udałam się do sklepu Reserved mieszczącego się outlecie FASHION HOUSE. W sklepie oprócz marki Reserved można nabyć odzież firm: House, Mohito, oraz Cropp. Z zewnątrz sklep prezentuje się bardzo dobrze – czysta witryna i ciekawa ekspozycja. Sklep jest bardzo przestronny jednak w sklepie ogólnie panował nieład. Odzież nie była poukładana, nie wszystkie ubrania miały aktualną cenę. Pracownicy sklepu byli zajęci prywatną rozmową przy stanowisku kasowym w ogóle nie zwracając uwagi na klientów.

Dnia 08

Dnia 08.07.2011r. odwiedziłam sklep obuwniczy CCC znajdujący się w CH Port Rumia. Z zewnątrz sklep prezentuje się poprawnie- czyste witryny, estetyczna ekspozycja. Wewnątrz sklep też nie wzbudzał zastrzeżeń. Podłoga na sali sprzedaży była czysta, buty na regałach ładnie ułożone, dostępne stopki i łyżki do butów. Personel ubrany w firmowe t-shirty z identyfikatorami. Dostęp do wszystkich regałów był swobodny.

Dnia 08

Dnia 08.07.2011r. odwiedziłam sklep obuwniczy Deichamnn znajdujący się w CH Port Rumia. Z zewnątrz witryna była czysta, buty, torebki o raz paski na wystawie ładnie wyeksponowane. Klient z zewnątrz zachęcany jest do odwiedzenia sklepu plakatami informującymi o wyprzedaży. Na sali sprzedaży podłoga była czysta, kartony z obuwiem były uporządkowane. Na każdym widoczna była cena obowiązująca przed i po obniżce. Personelu niestety było zbyt mało jak na tak dużą liczbę klientów. Widać, że starali się pomóc każdemu klientowi.

Dnia 08

Dnia 08.07.2011r. w godzinach przedpołudniowych odwiedziłam sklep Smyk, znajdujący się w CH Port Rumia. Witryna z pewnością zachęca wszystkie maluch aby tam wstąpić. W sklepie panował porządek, było czysto. Regały z ciuszkami, obuwiem i zabawkami są ustawione przestronnie. Towar był poukładany, dla każdego produktu widoczna była cena. Oferta sklepu jest bardzo bogata i skierowana do najmłodszych. Ceny oferowanego towaru kształtują się zdecydowanie wysokim poziomie. Obsługa w sklepie nie za bardzo zwraca uwagę na klientów. Po zakończonych zakupach czekałam przy stanowisku kasowym ok. 5 min. zanim ktoś z pracowników mnie zauważył.

Dnia 08

Dnia 08.07.2011r. po południu udałam się do sklepu obuwniczego BOTI. Sklep znajduje się w CH Jantar. Sklep z zewnątrz ma dobrą prezencję – czyste szyby, ładnie wyeksponowana witryna. Po wejściu do sklepu zostałam przywitana przez pracownika ze stanowiska kasowego. W sklepie znalazłam duży wybór obuwia letniego w atrakcyjnych cenach ze względu na obniżki. Całość towaru, zarówno obuwie jak i torebki, była ładnie ułożona z widocznymi cenami. Personel ubrany był w firmowe koszulki. Dostępne były stopki oraz łyżki do butów.

Dnia 07

Dnia 07.07.2011r. udałam się do sklepu Step by step w Wejherowie. Sklep znajduje się praktycznie w samym centrum miasta. Witryna z zewnątrz prezentuje się bardzo dobrze. Dobre oznakowanie oraz interesująca wystawa zachęcają do wejścia. Po wejściu do sklepu byłam zaskoczona na plus ze względu na bardzo dużą powierzchnię sklepu – sklep jest piętrowy. Zarówno na parterze jak i na piętrze znajdziemy bardzo duży wybór obuwia. Ceny są na przyzwoitym poziomie. Zakupy umila klientom muzyka. Obsługa bardzo miła i pomocna.

Dnia 07

Dnia 07.07.2011r. wybrałam się do drogerii „NATURA”. Lokalizacja sklepu jest bardzo atrakcyjna, gdyż mieści się na wejherowskim deptaku. Po wejściu do sklepu przywitała mnie ekspedientka. Wnętrze sklepu było czyste i przyjemne. Wszystkie półki w sklepie oraz podłoga były czyste, towar był równo poukładany, nigdzie nie brakowało cen. Wszystkie pracownice wyglądały nienagannie. W sklepie skorzystałam z pomocy pracownicy przy wyborze podkładu. Pracownica była zaangażowana w swoją pracę, znająca się na kosmetykach. Gdy dokonałam już wyboru podkładu pracownica zapytała czy może jeszcze w czymś pomóc. Naprawdę bardzo miła obsługa.

Ocena z dnia: 08.07.2011
Drogerie Natura Oddział

Dnia 07

Dnia 07.07.2011r. wybrałam się do sklepu "Łasuch" mieszczącego się na wejherowskim deptaku. Już z witryny sklepowej można wywnioskować, iż sklep w swoim asortymencie ma wszelkiego rodzaju łakocie i kawę. Wybór jest bardzo duży. Wnętrze sklepu zachęca do zakupów gdyż cały asortyment jest bardzo dobrze wyeksponowany. Ceny widoczne przy każdym artykule. Obsługa raczej na poziomie przeciętnym. Co prawda sprzedawca znał się biegle w asortymencie jednak sam z własnej inicjatywy nie potrafił mi za bardzo doradzić. Jednak ze względu na dużą możliwość wyboru i przystępne ceny polecam!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem