Opinie wystawione przez użytkownika: Agata_244

Jakość obsługi oceniam średnio

Jakość obsługi oceniam średnio, najpierw dosyć długo czekałam w kolejce, gdy podeszłam do stanowiska pani ok. 30 roku życia wyraziła zainteresowanie moją osobą, jednak później ono trochę spadło. Co prawda odpowiedziała na wszytskie moje pytania dotyczące karty płatniczej przez internet, jednak o wszystko musiałam pytać sama i pamiętać o wszystkich szczegółach, pani nie wykazała własnej inicjatywy. Podczas rozmowy obsługująca mnie osoba patrzyła prosto w oczy i starała się uśmiechać, ale moje wrażenie było, że robi to tylko z poczucia obowiązku.

Kelnęrką była młoda dziewczyna ok 20 roku życia

Kelnęrką była młoda dziewczyna ok 20 roku życia, bardzo sympatyczna, podczas rozmowy patrzyła się prosto w oczy, doskonale zorientowana w dostępnym menu, jedzenie podała jak należy, wszystko smaczne i ładnie podane.

Rozmawiałam z dwiema kobietami po 30 roku życia

Rozmawiałam z dwiema kobietami po 30 roku życia, jedna odpowiedziała na wszytskie moje pytania dotyczącego wybranego przeze mnie kosmetyku, chętnie poszukała podobnych innej firmy, natomiast druga przy kasie bardzo sympatyczna, uśmiechnięta, życzliwa, patrzyła się prosto w oczy podczas krótkiej rozmowy. Jakość obsługi oceniam na ocenę bardzo dobrą.

Mężczyzna między 20

Mężczyzna między 20. a 30. rokiem życia, uśmiechnięty, sympatyczny. Po wejściu do sklepu zapytał w czym może pomóc, odpowiedział na wszystkie moje pytania dotyczące części komputerowej, doradził które są najlepsze i był gotowy zamówić brakującą część z hurtowni. Wykazał się doskonałą orientacją asortymentu sklepu, reszta personelu także była zainteresowana klientami. Obsługę oceniam na %.

Kobieta między 20 a 30 rokiem życia

Kobieta między 20 a 30 rokiem życia. Sympatyczna, odpowiedziała na każde pytanie dotyczące interesującego mnie leku, niestety nie było tego co chciałam kupić, więc poleciła odpowiednik innej firmy. Rozmawiając patrzyła się w oczy, uśmiechnięta.

Stanowisko doradcy klienta zajmował Mężczyzna między 30

Stanowisko doradcy klienta zajmował Mężczyzna między 30. a 40. rokiem życia, elegancko ubrany. W pełni wywiązał się on ze swoich obowiązków, miał bardzo sympatyczny wyraz twarzy, uśmiechał się, podczas rozmowy patrzył w oczy, bardzo dobrze zorientowany w ofercie Banku, odpowiedział na wszytskie moje pytania. Bardzo fachowa obsługa.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem