Opinie wystawione przez użytkownika: Agnieszka_1083

OK

OK. na podstawie jednej transakcji mogę powiedzieć, że obsługa niewiele odbiega od tej oferowanej przez empik

Ocena z dnia: 27.12.2017
taniaksiazka.pl Kontakt online

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. pracownicy zawsze mają czas,zawsze wiedzą,bądź szukają potrzebnej wiedzy, zawsze są kulturalni

Ocena z dnia: 27.12.2017
empik.com Kontakt online

Tak sobie

Tak sobie. w zależności od punktu do którego się trafi,albo pracownicy zachowują schemat obsługi, albo kompletnie go ignorują

Ocena z dnia: 27.12.2017
Inmedio Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. pracownicy zawsze mają czas,zawsze wiedzą,bądź szukają potrzebnej wiedzy, zawsze są kulturalni

Ocena z dnia: 27.12.2017
empik Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie. szybko, terminowo, kulturalnie

Ocena z dnia: 22.12.2017
UPS Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. trzeba przyznać, że pracownicy stacji jakby czekali na wizytę "tajemniczego klienta"

Ocena z dnia: 22.12.2017
Circle K (dawniej Statoil) Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. trzeba przyznać, że pracownicy stacji jakby czekali na wizytę "tajemniczego klienta"

Ocena z dnia: 22.12.2017
Shell Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie. Mili i życzliwi pracownicy, większość zna produkty,które sprzedają

Ocena z dnia: 22.12.2017
Saturn Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie. Transakcje są obsługiwane sprawnie, ale niektórzy sprzedawcy chyba nie lubią swojej pracy

Ocena z dnia: 22.12.2017
RTV EURO AGD Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Rzetelni, kompetentni pracownicy

Ocena z dnia: 22.12.2017
PZU Inna forma kontaktu

OK

OK. Duży plus dla wyczerpanych ciągłym napływem klientów pracowników Poczty, jest ich zbyt mało, a klientów przybywa,pomimo tego z uśmiechem obsługują klientów

Ocena z dnia: 22.12.2017
Poczta Polska Inna forma kontaktu

Bardzo źle

Bardzo źle. Pracowników tej firmy można podzielić na dwie grupy, z jedną z tych grup nie chciałabym mieć więcej przyjemności współpracować, druga próbuje ze wszystkich sił zmienić moją negatywną opinię

Ocena z dnia: 22.12.2017
PKO BP Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. trzeba przyznać, że pracownicy stacji jakby czekali na wizytę "tajemniczego klienta"

Ocena z dnia: 21.12.2017
ORLEN Inna forma kontaktu

OK

OK. W zależności od osoby, z którą się zetknęłam myślę,że średnia ocena wypada na 6

Ocena z dnia: 21.12.2017
Orange Inna forma kontaktu

Źle

Źle. Plus dla serwisantów - faktycznie znają swój fach, duży minus dla pracowników infolinii - mam wrażenie, że przychodzą do pracy za karę

Ocena z dnia: 21.12.2017
Multimedia Polska Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Mili i życzliwi pracownicy, większość zna produkty,które sprzedają

Ocena z dnia: 21.12.2017
Media Markt Inna forma kontaktu

OK

OK. Na polu ubezpieczeń pracownicy firmy mają jeszcze trochę do poprawy

Ocena z dnia: 21.12.2017
Nationale-Nederlanden Inna forma kontaktu

Słabo

Słabo. niestety jakość produktów nie zawsze idzie w parze z jakością obsługi, bo ta pozostawia sporo do życzenia, zaczynając od uśmiechu pracowników, kończąc na niechlujstwie niektórych

Ocena z dnia: 21.12.2017
GRYCAN Inna forma kontaktu

Fatalnie

Fatalnie. Miałam kontakt tylko z jednym pracownikiem tej firmy, jego niekompetencja i brak zaangażowania bardzo negatywnie wpłynęła na ocenę obsługi

Ocena z dnia: 21.12.2017
GETIN BANK Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie. Pomimo "wpadek" w trakcie obsługi zleceń, monitoring i dział reklamacji działają sprawnie, a opiekunowie firm starają się być w kontakcie z klientem

Ocena z dnia: 21.12.2017
DPD Polska Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem