Opinie wystawione przez użytkownika: Agnieszka_127

Świetnie.

Mają fajne promocje

Ocena z dnia: 19.10.2019
JYSK Inna forma kontaktu

Świetnie.

Kupuje u nich głównie buty i wreszcie są to buty wygodne i dobrej jakości - dla mnie

Ocena z dnia: 29.09.2019
bonprix.pl Inna forma kontaktu

Bardzo źle.

Bardzo źle.

Ocena z dnia: 21.09.2019
mBank Inna forma kontaktu

Ok.

Tylko w odniesieniu do usług kurierskich - kurierzy byli bardzo mili, grzeczni i pomocni

Ocena z dnia: 20.09.2019
Poczta Polska Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Korzystam od dawna z tej firmy, nie są zbyt nachalni i potrafią wytłumaczyć ofertę

Ocena z dnia: 19.09.2019
Orange Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Trochę zmienili zasady ale nadal najlepiej mi się z nimi współpracuje

Ocena z dnia: 12.09.2019
olx.pl Inna forma kontaktu

Koszmar

Spontanicznie zamówiłam duża przesyłkę przez internet i zapłaciłam. Zaraz potem okazało się że muszę wyjechać i nie ma kto jej odebrać. Na potwierdzeniu zamówienia była opcja rezygnacji i kliknelam w nią. Zgłoszenie było widoczne na mojej stronie więc spokojnie czekalam na zakończenie sprawy. Za dwa dni otrzymałam informacje że przesyłkę wydano kurierowi. Dzwonię na infolinię. Ponoć w MM nie widziano mej rezygnacji. Ale zapewniono mnie że to prosta sprawa, po zwrocie towaru przez kuriera otrzymam zwrot pieniędzy. Więc przesyłka przejechała się na darmo tam i z powrotem. Po tygodniu milczenia dzwonię na infolinię. A tak, przesyłka właśnie dziś wróciła. Od tego czasu kontaktowałam się co tydzień czyli 3 razy przez maila i infolinię. Pan z którym rozmawiałem był zdziwiony że nic się w tej sprawie nie dzieje. Co prawda sklep ma 14 dni na zwrot pieniędzy / w tej momencie pierwszy raz to uslyszalam/ ale nie ma tam informacji o zwrocie towaru . Obiecał interweniować a ja nadal czekam. Dostaje dreszczy jak słyszę jakaś ich reklamę.

Ocena z dnia: 29.06.2019
Media Markt Kontakt online

Całkiem dobrze

Zamówiłam zakupy w e-sklepie. Z odbiorem w Ruchu. Najbliższy był spory kawałek drogi a zamówienie przyszło do jeszcze dalszego! Pani w punkcie odbioru nie wiedziała dlaczego. Zamówienie było niekompletne, co też panią nie obchodziło, nie chciała mi tego potwierdzić. Zareklamowalam przesyłkę mailem, zaznaczając że chce zwrot za brakujący artykuł, nie znowu gdzieś jeździć. Za dwa dni otrzymałam zgodę a w następnym tygodniu zwrot pieniędzy. Wniosek - trochę nie panuja nad sytuację ale biorą za to odpowiedzialność. Słowo " przepraszam" jest im nieznane.

Ocena z dnia: 29.06.2019
Kakadu Kontakt online

OK

OK. Głównym plusem jest możliwość internetowych zamówień. Na miejscu mają tylko asortyment najdroższy. Problemem jest ze nie można dostać stale tych samych produktów, klient juz się przyzwyczaił a tuntrzeba szukać cos nowego.Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 13.06.2017
DOZ.pl Inna forma kontaktu

Super

Super. Przychodnia przyjazna i wygodna, szybka obsługaNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 13.06.2017
ENEL-MED Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Malo zróżnicowany towar, ciasnota i bałagan w sklepie, trudno złapać kogoś z obsługiNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 13.06.2017
GO Sport Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Dobra ekspozycja towarów, jasny układ sklepu, nie trzeba o nic pytać obsługi, klient sam sobie daje radęNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 13.06.2017
DECATHLON Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
OBI Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie. Dotyczy Castorama Wrocław ul Krzywoustego. To jest najsłabszy sklep tej firmy we WroclawiuNa minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
Castorama Inna forma kontaktu

OK

OK. Pytam czy nie ma rajstop rozmiar 3. Odpowiedź personelu_ bo się najlepiej sprzedają.No to dlaczego nie zamawiacie ich więcej?Odpowiedź_ my nie zamawiamy, my dostajemy towar.Bez komentarzaNa plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
PEPCO Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
JYSK Inna forma kontaktu

Źle

Źle. Byłam wieloletnim klientem sieci a potraktowano mnie jak nowego klienta, niezbyt zresztą chcianegoW nich konsultacji wiedzą wszystko a klient ma ich słuchać, takie mam odczucia Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.01.2017
T-Mobile Inna forma kontaktu

Świetnie

Świetnie. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.01.2017
Orange Inna forma kontaktu

Świetnie

Świetnie. To samo jak wyżej paczka przychodzi i jest do odebrania, informacje otrzymuje Moich znajomych najbardziej denerwuje ze paczki nie można odebrać w sobotę Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 28.10.2016
Poczta Polska Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Nie mam do czynienia z personelem, ale paczka znajduje się tam gdzie ma być i wtedy kiedy ma być, informacje tez do mnie docieraja Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 28.10.2016
InPost Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem