Opinie wystawione przez użytkownika: Agnieszka_2023

Miła obsługa, ale pracownicy małą mają wiedzę

Sprzedano mi zwierzę, które było przebadane weterynaryjnie i powinno być w dobrej kondycji, a okazało się, że ma poważną wadę zgryzu oraz złamaną chrząstkę w uchu, dzięki czemu będzie miało problemy ze słyszeniem i licznymi zapaleniami ucha. Ponadto miało mieć 2 miesiące życia, a miało niecałe 4 tygodnie, o czym dowiedziałam się, kiedy zapłaciłam i otrzymałam paragon. Ponadto sprzedawczyni twierdzi, ze króliki mają zęby mleczne, które wypadną i pojawią się wkrótce nowe, stałe. Królik baranek okazał się mieszańcem, czego dowiedziałam się od prawdziwego weterynarza. Rozumiem duży popyt na takie zwierzątka, ale taka sprzedaż, gdzie "zwrotów nie przyjmujemy" powinna być bardziej sprawdzana, bo źle świadczy o tak znanej firmie. Życzę pracownikom wyedukowania się w tym, co sprzedają, a właścicielom sklepu przemyślenia czy warto zarabiać na siłę sprzedając nie dość, że za młode zwierzęta to jeszcze z poważnymi defektami.

Dobrze traktują klientów

Zakupiłam kilka rodzajów karm i ziół dla królika. Przesłano mi je za darmo do punktu odbioru bardzo dokładnie zabezpieczone przed uszkodzeniami. W domu po odpakowaniu przesyłki zobaczyłam, że jedno z opakowań było całe, ale tak pokruszone na pył, że nadawało się praktycznie do wyrzucenia. Zgłosiłam to mailowo i już następnego dnia otrzymałam przeprosiny oraz całkiem spory rabat na przyszłe zakupy, które mogę zrobić kiedy tylko zechcę - bez terminu końcowego. Uważam, że firma zachowała się bardzo fair.

Okropna obsługa, brudno i braki cen

Wiele razy byłam na zakupach w tym sklepie. Często jest po prostu brudno, zarówno na podłodze sali i w całym sklepie. Na półkach widać braki towarowe, ale jeszcze gorsze są braki oznaczeń cenowych. Bardzo trzeba uważać na ceny, bo przy kasie okazują się inne niż na stoisku. Tydzień temu spotkała mnie bardzo przykra sprawa. Robiłam zakupy, miałam też pastę do zębów, otrzymałam paragon i jak zawsze sprawdzam, bo nie raz okazało się, że promocja "nie weszła" albo cena jest zawyżona. Okazało się, ze mam policzone z8,99zł zamiast 3,99 zł. Cenę wcześniej sprawdzałam na czytniku w środku sklepu. Od razu przy kasie zgłosiłam nieprawidłowość. Sprzedawca zabrał paragon i obsługiwał kolejne osoby. Zapytałam dlaczego mam czekać i na co?. Kasjer dopiero powiedział, ze trzeba poczekać na kierownika i zadzwonił po niego. Po chwili przyszedł kierownik i od razu powiedział, że nie dostanę zwrotu pieniędzy, bo to chemia. Stanęłam jak wryta - przecież ani nie odeszłam od kasy, ani nie rozpakowałam zafoliowanego opakowania ani go w żaden sposób nie uszkodziłam ani nie użyłam, nawet od kasy nie odeszłam. Żadne argumenty do niego nie przemawiały, wręcz wyprosił mnie ze sklepu. Kierownik ten zasugerował, by dzwonić na infolinię i tam wyjaśniać, bo on nie ma prawa przyjmować kosmetyków ani jedzenia nawet po minucie od zakupu. A jak ja niby miałam się dowiedzieć, że policzą mi ponad 2 x więcej niż ta pasta jest warta przed wydaniem paragonu czyli czegoś, co dostaję dopiero po zapłaceniu?! W dodatku kasjerka skomentowała, że zawsze są ze mna problemy, bo już raz w tym miesiącu zgłaszałam im, że cena na paragonie mi sie nie zgadza i wtedy oddawali mi różnicę w cenie i mnie po tym zapamiętała. Na infolinii przyjęto moje zgłoszenie, po czym po tygodniu otrzymałam telefon, że kosmetyków sklepy Biedronka nie przyjmują z powodu innej ceny niż na półce, bo to produkt psujący się. Co do produktów żywnościowych, zrozumiałabym, ale do zapakowanej hermetycznie pasty do zębów?! Jestem w szoku.

Hotel Villa List, Sozopol, Bułgaria

To hotel świetnie umiejscowiony, w samym centrum pomiędzy Starą a Nową częścią, wszędzie blisko. Windą z recepcji dojeżdża się wprost na deptak przy plaży. Czysto poza górną półką szafy, bardzo miła obsługa i przepyszne śniadania. Spokojne miejsce, można odpocząć. Na minus oceniam klimatyzację w pokoju, która wydzielała nieprzyjemny zapach. Lodówka była zepsuta, a po wymianie na "nową" okazało się, że lekko schładza po wielu godzinach jakikolwiek napój i huczy przez 24 h na dobę.

Świetnie.

Świetnie. Obsługa miła, rzeczowa, sprzedawcy uprzejmi i usmiechnięci.

Ocena z dnia: 03.12.2018
Agata Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie. Obsługa miła, rzeczowa, sprzedawcy uprzejmi i usmiechnięci.

Ocena z dnia: 02.12.2018
JYSK Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze. Płacę rachunki, nie mam kontaktu bezpośrednio z pracownikami, więc trudno ocenić

Ocena z dnia: 02.12.2018
PGE Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze. Szukałam żarówek typu starego, ael okazało sie, że już ich tam nie znajdę. Natomist w kwestii taśmy montażowej doradzono mi całkiem profesjonalnie, choc wybór był niewielki.

Ocena z dnia: 30.11.2018
Leroy Merlin Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze. Obsługa zależy od działu, ale pracownicy bardzo starają się wsłuchać w potrzeby klientów. Jedyne zastrzeżenia miałam do obsługi w hali przy kasach, gdzie odsyłano mnie do kolejnych osób, które odsyłały mnie do innych i w rezultacie nie dowiedziałam się tego, o co pytałam.

Ocena z dnia: 28.11.2018
IKEA Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze. To zależy od działu i chęci pracownika. Na dziale budowlanym kobiety są traktowane lakonicznie, na dziale ogrodniczym można uzyskać szersze informacje, ale pracownika tam trzeba długo szukać. Na dziale rolet pracują osoby mało znające się w swojej branży, ale za to dział reklamacji działa sprawnie i fachowo.

Ocena z dnia: 27.11.2018
OBI Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze. Szukałam sekatora, potrzebowałam porady, ale sprzedawca tylko wskazał gdzie znajdę taki sprzęt

Ocena z dnia: 24.11.2018
Bricomarche Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze. Obsługa miła, rzeczowa, sprzedawcy uprzejmi i usmiechnięci.

Ocena z dnia: 22.11.2018
Textil Market Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze. Obsługa miła, rzeczowa, sprzedawcy uprzejmi i usmiechnięci.

Ocena z dnia: 22.11.2018
PEPCO Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze. Płacę rachunki, nie mam kontaktu bezpośrednio z pracownikami, więc trudno ocenić

Ocena z dnia: 14.11.2018
PGNiG Inna forma kontaktu

Ostatnio na dziale duże AGD byłam zainteresowana

Ostatnio na dziale duże AGD byłam zainteresowana zmywarka,ale obsługujący mnie konsultant nie był zainteresowany, żeby pokazać mi sprzęty i opowiedzieć o nich. Poczułam się pozostawiona sama sobie, co mi się nie podobało.

To lokal

To lokal, w którym zjemy dania z kuchni chińskiej o dużych porcjach i w atrakcyjnych cenach. Miejsce to jest przyjazne nie tylko zwierzętom, wegetarianom, ale i kobietom z małymi dziećmi. Kiedy ostatnio byłam tam z koleżanką z 2 małych dzieci byłam niesamowicie przyjemnie zaskoczona. Znalazło się miejsce na jej ogromny wózek z dzieckiem, a kiedy małe rozwrzeszczało się, to przybiegła kelnerka, która zajęła się starszym dzieckiem, gdy młodsze uspokajała mama. Kelnerka nosiła dziewczynkę na rękach, pokazywała jej całą restaurację, pozwalała dotykać różnych rzeczy, a nawet zafundowała jej grę na maszynie z grami. Kelnerka do tego stopnia zajęła się dzieckiem, że przez prawie 2 godziny spotkania prawie o nim zapomniałyśmy. Uważam to miejsce za niezwykle przyjazne rodzinom z dziećmi.

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Sklep ma duży asortyment, niektórzy sprzedawcy są bardzo pomocni, kompetentni i zaangażowani, natomiast Ci, którzy pracują na dziale budowlanym są zwykle zbyt zajęci by obsłużyć klienta, lekceważą kobiety i nie mam o nich dobrego zdaniaNa plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
OBI Inna forma kontaktu

Super

Super. Pięknie urządzony sklep, dużo przestrzeni, może mnie za to asortymentu, ale obsługa bardzo miła i kompetentnaNa plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
Reserved Inna forma kontaktu

Super

Super. Zadowolona jestem z obsługi, wyboru towarów i kompetencji pracownikówNa plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
Textil Market Inna forma kontaktu

Super

Super. Bardzo miła obsługa mimo braku miejsca na porządną obsługę klientów. Sprzedawcy kompetentni i pomocniNa plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
PEPCO Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem