Opinie wystawione przez użytkownika: Agnieszka_4329

Miła obsługa

Obsługa salonu bardzo cierpliwa. Niezwykle miła i pomocna. Polecam.

Udane zakupy

Sklep jest duży i dobrze zaopatrzony. Obsługa jest bardzo miła. Na miejscu można napić się kawy. W sklepie znajdziemy produkty bez glutenu, bez laktozy oraz wegańskie. Ceny nie są wygórowane. Duży wybór alkoholi oraz świeże sery i wędliny. Sklep jest czynny również w niedzielę. Polecam!

Duży sklep z koszmarną obsługą

Sklep jest duży. Wybór produktów jest naprawdę spory. Niestety obsługa sklepu jest koszmarna. Wciąż brakuje osób przy kasach. Kolejki są masakryczne. Ciągłe dostawy towaru, brak możliwości wjechania wózkiem w niektóre alejki. Koszmar! Wolę jechać dalej, żeby tylko nie słuchać tych ciągłych narzekań personalu oraz klientów. Na plus jest namiot wyprzedażowy, który zwykle pojawia się w okolicach lata. Nie polecam

Super Lidl

Bardzo lubię robić zakupy w tym sklepie. Pracownicy są bardzo mili i pomocni. Jest szeroki wybór asortymentu. Zawsze są moje ulubione bułki owsiane. Lidl ma coraz większą ilość produktów bez laktozy oraz wegańskich. W sklepie jest czysto. Sklep ma naprawdę duży wybór świeżych warzyw i owoców w tym produkty BIO. Polecam robienie zakupów z rana, wtedy nie ma kolejek lub są minimalne.

Dobrze.

Dobrze. Jakość obsługi poprawiła się (kilka lat temu było gorzej).

Ocena z dnia: 03.12.2018
GENERALI Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze. Jakość obsługi bardzo dobra, niestety z powodu połączenia się z Generali oferty są niespójne.

Ocena z dnia: 03.12.2018
Proama Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Tak sobie. Poprawnie ale tylko poprawnie.

Ocena z dnia: 01.12.2018
Play Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze. Bardzo dobra firma kurierska, kurierzy świetnie pracują.

Ocena z dnia: 29.11.2018
DHL Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze. Bez problemów i poprawnie.

Ocena z dnia: 28.11.2018
zalando.pl Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze. Jakość obsługi zalezy od baristy czasem kawa jest bardzo zimna.

Ocena z dnia: 27.11.2018
Costa Coffee Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze. Jakość obsługi na wysokim poziomie, zarówno jeśli chodzi o call center jak też sklep firmowy.

Ocena z dnia: 27.11.2018
Samsung Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Tak sobie. Niestety system pakowania przesyłam pozostawia wiele do życzenia. Bywa, że towar przychodzi w uszkodzonych pudełkach (jest to problem jeśli kupujemy coś na prezent).

Ocena z dnia: 26.11.2018
empik.com Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie. Bardzo dobra firma kurierska, kurierzy świetnie pracują są bardzo mili i pomocni.

Ocena z dnia: 26.11.2018
Geis Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze. Jakość obsługi na stacjach jest bardzo dobra.

Ocena z dnia: 26.11.2018
BP Stacje Paliw Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze. Bardzo dobra firma kurierska, kurierzy świetnie pracują.

Ocena z dnia: 26.11.2018
DPD Polska Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze. Jakość obsługi w salonach jest bardzo dobra. Obsługa jest miła i bardzo pomocna.

Ocena z dnia: 25.11.2018
empik Inna forma kontaktu

Słabo.

Słabo. Obsługa OK ale trudno się skontakotwać i długo czeka się na odpowiedź.

Ocena z dnia: 24.11.2018
Allegro.pl Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Od lat korzystam z usług tego banku i jestem mega zadowolona. Konsultanci bardzo mili, pomocni i nie wciskają ofert.

Ocena z dnia: 23.11.2018
ING Bank Śląski Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze. Jakość obsługi poprawna, niestety minusy za brak możliwości wykonywania niektórych operacji poprzez system peako24.

Ocena z dnia: 22.11.2018
Pekao SA Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze. Jakość obsługi zależy od osoby, ogólnie jest poprawna ale miałam wrażnienie, że czasem osoby pracujące w call center nie mówią poprawnie po polsku.

Ocena z dnia: 21.11.2018
Philips Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem