Opinie wystawione przez użytkownika: Aleksander_106

Słabo

Słabo. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi. Na plus: oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na minus: oferta i cena. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dobrze

Dobrze. Na minus: oferta i cena. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dobrze

Dobrze. Na minus: oferta i cena. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Jedna z nielicznych stacji Orlen, na której można bez stresu zapłacić za paliwo nie czekając w kolejce. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Słabo

Słabo. Na minus: sprawność obsługi, oferta i cena. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, wygląd miejsca obsługi.

Źle

Źle. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena. Na plus: wygląd miejsca obsługi.

Źle

Źle. Na minus: sprawność obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Źle

Źle. Na minus: sprawność obsługi, oferta i cena. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, wygląd miejsca obsługi.

Postanowiłem skorzystać z pomocy infolinii ze względu na

Postanowiłem skorzystać z pomocy infolinii ze względu na problem z realizacją umowy. Kilkanaście minut błądziłem w "menu" , ale i tak nie znalazłem odpowiedniej opcji. Postanowiłem więc połączyć się z którymkolwiek konsultantem. Na połączenie oczekiwałem ponad 30 minut. Konsultant był miły, ale nie udało mi się rozwiązać problemu, z którym dzwoniłem. Poproszono mnie o kontakt mailowy. Problem dotyczył umowy Telewizja z Internetem. Otrzymałem zestaw do odbioru TV, ale nie otrzymałem routera do odbioru Internetu, który miał by dostarczony od innego operatora (Orange). Umowę na wszystko podpisałem z NC+, która obecnie tłumaczy się, że Orange nie wysłał routera, ale nie wiadomo dlaczego.

Ocena z dnia: 08.07.2014
Platforma Canal+ Infolinia

W sklepie było czysto i schludnie

W sklepie było czysto i schludnie. Było wielu klientów, przy kasie panował ruch. Pomimo tego sprzedawczyni dostrzegła mnie i przywitała uśmiechem. Asortyment w sklepie bardzo duży, zarówno jeśli chodzi o rodzaje obuwia jak i ceny. Szukałem obuwia dla dziecka i udało mi się kupić dobre buty w niskiej cenie. Przy kasie sprzedawczyni zachowywała się bardzo uprzejmie i wykazała się sympatycznym poczuciem humoru. Zaproponowała produkty dodatkowe, tj. impregnat do obuwia. Moje zakupy w tym sklepie były całkowicie satysfakcjonujące. Oceniam sklep bardzo dobrze pod względem obsługi, dostępności towaru, ceny oraz wyglądu. Polecam.

Sklep odnowiony

Sklep odnowiony, po remoncie. Przyjemny wystrój, nieprzyjemny zapach. Największym minusem sklepu jest to, że nigdy nie wiadomo ile kosztują poszczególne artykuły (ceny naklejone na regały przeważnie nie mają nic wspólnego z artykułami znajdującymi się w regałach. Artykuły w sklepie nie mają przyklejonych cen). Zmusza to klienta do chodzenia z towarem do czytnika cen (są dwa, jeden popsuty). Zbyt wysokie ceny aby robić tam zakupy codziennie. Zbyt długi czas oczekiwania do kasy.

W sklepie jest czysto jednak odczuwany jest nieprzyjemny

W sklepie jest czysto jednak odczuwany jest nieprzyjemny zapach. Dział owoców i warzyw zawsze jest dobrze zaopatrzony - wszystko sprawia wrażenie, że jest świeże, personel na bieżąco uzupełnia puste kosze. Jedyny minus w/w działu to zbyt mało miejsca - klienci tłoczą się przy wagach. Dział serów, ryb, sałatek i mięsa jest połączony. Zbyt długo oczekuje się na zakup sera - personel skupiony jest na obsłudze kupujących mięso. Nie na wszystkich produktach widoczne są ceny. W takim przypadku należy czekać przy kasie aż ktoś ją ustali. Wielkim plusem są ceny - niższe niż w pozostałych marketach w mieście.

W wymienionym markecie odwiedziłem jedynie dział zabawek

W wymienionym markecie odwiedziłem jedynie dział zabawek. Podczas wizyty w markecie panował porządek, było wielu klientów. Przy kasach sporo ludzi, oczekiwanie kilkuminutowe. Pozytywne wrażenie robią kasy samoobsługowe, które znacznie przyspieszają czas oczekiwania. Zaopatrzenie na dziale przeze mnie odwiedzanym oceniam na bardzo dobre. Półki pełne towarów, ceny artykułów na poziomie podobnym do innych miejsc. Przy okazji porównałem ceny artykułów spożywczych, które zwykłem kupować gdzie indziej i tu spotkała mnie przykra niespodzianka. Drożej.

Udałem się na drobne zakupy do Biedronki ze względu na

Udałem się na drobne zakupy do Biedronki ze względu na niewielką odległość od domu. W sklepie było czysto i schludnie. Było wielu klientów, przy kasach ruch odbywał się płynnie. Rzadko robiłem zakupy w tych marketach, ale myślę że to się zmieni. Biedronka przy ul. Szpakowej w Lubinie pozytywnie zaskoczyła mnie obfitością towarów na regałach i sprawną obsługą. Poza tym artykuły, które zakupiłem okazały się tańsze niż w innych miejscach dotąd przeze mnie odwiedzanych. Polecam.

Poszukiwałem części zamiennej do samochodu

Poszukiwałem części zamiennej do samochodu. Zadzwoniłem do serwisu we Wrocławiu. Pracownik serwisu przywitał się ze mną i szczegółowo wypytał (marka, model, rok produkcji, rodzaj nadwozia). Nie potrafiłem wytłumaczyć czego szukam. Pracownik tak pokierował rozmową, że dogadaliśmy się. Następnie pracownik poprosił o numer VIN samochodu i przedstawił bardzo konkretną ofertę na poszukiwaną część. Ogólnie rozmowa trwała kilkanaście minut, ale skutek dla mnie bardzo pozytywny. Co prawda część bardzo droga, ale na rynku nie ma zamienników. Używanych części nie zwykłem nabywać. Trudno. Sam wybrałem sobie taki samochód.

Ocena z dnia: 09.11.2012
Mitsubishi Inna forma kontaktu

Nie będę skupiał się na zaletach

Nie będę skupiał się na zaletach, ale byłoby nad czym (wzorowa obsługa, czysto i pachnąco na sali, dobre zaopatrzenie). Ta stacja paliw ma tylko jedną wadę. Notoryczne kolejki przy kasach. Jest to związane z dużym popytem na hot dogi i inne tego typu przekąski. Niestety nie ma osobnej kasy "barowej" i klienci chcący zapłacić za paliwo ulegają stanom głębokiej irytacji, oczekując w kolejce kilkanaście minut.

Wielu klientów

Wielu klientów. Sprawna i szybka obsługa przy kasach. Ponadto czynne wszystkie kasy samoobsługowe, przy których dyżurowała jedna z kasjerek celem pomocy klientom. W sklepie czysto i jasno. Zaopatrzenie wydawać się mogło dobre. Robiłem zakupy za około 150zł, kupiłem wszystko co zamierzałem. Nie znalazłem jedynie żarówki samochodowej, ale w zasadzie szukałem jej przy okazji i wiem, że nie każdy market ma rozbudowany dział techniczny. Ogólnie wrażenie pozytywne.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem