Opinie wystawione przez użytkownika: Alicja_627

Bardzo dobrze

Sklep jest duży z szeroką ofertą dla różnych zwierząt. Przed stoi miska z wodą i przekąską dla psów. Wewnątrz jest bardzo czysto, produkty się ładnie wyeksponowane na półkach i ocenkowane. Obsługa bardzo chętnie pomaga i wykazuje się dużą znajomością tematu. Ogromny plus ze możliwość wejścia ze zwierzakiem, żeby dopasować dla niego akcesoria, a jeszcze większy za brak zwierząt na sprzedaż.

Bardzo dobrze

Sklep nie duży, ale oblegany przez całe osiedle. Pracownicy w miarę możliwości dbają o czystość. Półki dobrze zatowarowane, obsługa bardzo miła, a ceny atrakcyjne.

Super

Wiele razy musiałam korzystać z usług różnych firm kurierskich. Od jakiegoś czasu wygrywa Inpost. Szybka odpowiedź na maile i chęć pomocy.

Ocena z dnia: 25.04.2020
InPost Kontakt online

Kiepsko

Od dwóch tygodni próbuję się połączyć z infolinią. Kilka razy po ponad godzinie dzwonienia prawie mi się udało, ale po odebraniu telefonu połączenie było rozłączane. Na maile nadal nie doczekałam odpowiedzi.

Ocena z dnia: 25.04.2020
Alior Bank Infolinia

Rewelacyjnie.

Duża baza materiałów, wszystko działa prawidłowo.

Ocena z dnia: 29.09.2019
cda.pl Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Bardzo sprawna i uprzejma obsługa. Wszystko przebiega prawidłowo i terminowo.

Ocena z dnia: 25.09.2019
UPS Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Obsługa w lokalach sympatyczna,jednak ciężko znaleźć pracownika i zazwyczaj nie ma czasu dla klienta.

Ocena z dnia: 25.09.2019
empik Inna forma kontaktu

Dobrze.

Bardzo uprzejma obsługa. Pracownicy bardzo się starają znaleźć dogodne rozwiązanie każdej sytuacji dla obu stron.

Ocena z dnia: 24.09.2019

Ok.

Obsługa w centrali bardzo sympatyczna. Jednak kurierzy nieprzyjemni, problemy z komunikacją w firmie zarzucają na klienta.

Ocena z dnia: 21.09.2019
FedEx Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Duża baza filmów, seriali i programów, wszystko działa sprawnie i prawidłowo.

Ocena z dnia: 21.09.2019
player.pl Inna forma kontaktu

Fatalna obsługa

Zaraz w wejściu witają nas brudne podłogi oraz śledzący klienta ochroniarz. Idąc dalej widzimy psujące się owoce i warzywa, które czasami zaczynają gnić. Podchodzimy do działu z wedlinami i serem ustawiając się w nie kończącej się kolejce po odczekaniu 20 minut zostajemy obsłużeni przez panie, które chyba mają do na żal, że cokolwiek chcemy. Szczytem była informacja, że parówki, które chciałam kupić to tylko dla psa się nadają, bo przecież robi się je z najgorszych odpadów. Dodatkowo większość produktów jest znacznie droższa niż w innych sklepach. Mimo dużego asortymentu, wybieram ten sklep w ostateczności.

Rewelacyjnie.

Obsługa bardzo miła i rzetelna. Pracownicy wszystko na spokojnie tłumaczą i starają się pomóc klientowi.

Ocena z dnia: 20.09.2019
TOYA Inna forma kontaktu

Świetnie.

Bardzo miła obsługa. Przy jakichkolwiek problemach pracownicy starają się pomóc.

Ocena z dnia: 19.09.2019
Play Inna forma kontaktu

Dobrze.

Bardzo sprawna i miła obsługa. Pracownicy starają się pomóc klientowi. Jedyny minus brak informacji o pracach technicznych na stronie.

Ocena z dnia: 17.09.2019
Santander Consumer Bank Inna forma kontaktu

Bardzo źle.

Na początku współpracy obsługa jest bardzo miła. Jednak jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy z kontem pracownicy robią się bardzo nieprzyjemni, nie wywiazują się z terminów i zbywają klienta.

Ocena z dnia: 11.09.2019
mBank Inna forma kontaktu

Super

Hebe to moje ulubione drogerie. Zawsze jest czysto, a na półkach panuje porządek. Ostatnio robiłam zakupy z kolorówki i musiałam poprosić o pomoc. Pani chętnie pomogła mi dobrać odpowiedni odcień podkładu i poinformowała o aktualnych promocjach. Dodatkowo przy kasie zawsze jestem pytana czy posiadam kartę oraz są bardzo korzystne przeceny.

Nie jest źle, ale mogło być lepiej

Byliśmy z partnerem dwa dni po walentynkach. Klientów było sporo, ale się tego spodziewaliśmy. Było czysto, obsługa sympatyczna. Jednak na jedzenie czekaliśmy wyjątkowo długo(około 30 minut) i było nijakie i zapewniło nam wieczór z zatrucie pokarmowym. Taką przygodę mieliśmy tam pierwszy raz, jednak nawet jeśli zmieni się kucharz to boję się tam wrócić.

Trafiłam do sklepu w celu kupienia telefonu

Trafiłam do sklepu w celu kupienia telefonu. Nie jestem zbyt zorientowana w nowinkach technologicznych dlatego poprosiłam o pomoc pracownika. Pan profesjonalnie i cierpliwie odpowiadał na moje pytania. Po wybadaniu moich potrzeb polecił mi kilka modeli telefonów. Ceny były przystępne i dostosowane do mojego budżetu. Całe zakupy zajęły mi mniej czasu niż się spodziewałam. Sklep był czysty i z chęcią do niego wrócę.

Tak sobie

Tak sobie. Na plus:Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi.

Ocena z dnia: 18.01.2017
Orange Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Ocena z dnia: 01.09.2016
PKO BP Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem