Opinie wystawione przez użytkownika: Alicja_630

super

Robię zakupy w supermarkecie Lidl.Jakość obsługi oceniam bardzo dobrze. Kolejki do kas rozładowywane są otwarciem kolejnej kasy. Obsługa miła i uprzejma.

Ocena z dnia: 12.04.2019
Lidl Inna forma kontaktu

Obsługa w banku spełnia standardy jakości obsługi klienta

Obsługa w banku spełnia standardy jakości obsługi klienta. Pracownicy starają się szybko i sprawnie obsłużyć klientów. Sa mili i uprzejmi . Jedynym mankamentem są duże kolejki .

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Moje wrażenia z obsługi w Santander Consumer Bank są bardzo dobre. Doradca wita klienta na stojąco wskazując otwartą dłonią miejsce.Poświęca klientowi dużo czasu i jest zaangażowany w obsługę klienta.Oferta Banku jest atrakcyjna. Uwzględnia profity dla stałych klientów.Wygląd placówki estetyczny.Sprawia pozytywne wrażenie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 01.08.2017
Santander Consumer Bank Inna forma kontaktu

Super

Super. Obsługa w firmie Credit Agricole spełnia standardy jakości obsługi klienta. Pracownicy witają i żegnają klientów.Są mili i uprzejmi.Jednak czasami czas oczekiwania na obsługę jest zbyt długi co dla klienta nie jest sytuacją komfortową. Jakość produktu dobra . Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 01.08.2017
Credit Agricole Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Podczas wizyty w sklepie pracownik nie wykazywał zbytniego zainteresowania klientem. Zajęty swoimi czynnościami nie oferował sam z siebie pomocy klientowi. Po poproszeniu o pomoc odpowiadał mechanicznie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Ocena z dnia: 25.07.2017
Reserved Kids Inna forma kontaktu

Super

Super. Pracownicy wykazują zaangażowanie w obsługę klienta. Interesują się klientem, traktują go indywidualnie. Dopasowują obuwie do potrzeb klienta,donoszą i doradzają. Są mili i uprzejmi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 25.07.2017
DEICHMANN Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Jakość obsługi klienta w zasadzie spełnia obowiązujące standardy jakości obsługi klienta. Pracownicy zauważają klienta, zadają pytania otwarte w celu zbadania potrzeb klienta. Są pomocni,mili i uprzejmi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 25.07.2017
CCC Inna forma kontaktu

Super

Super. W firmie McDonald,s obsługa spełnia standardy jakości obsługi klienta. Pracownicy są mili i uprzejmi. Starają się obsłużyć klientów w miarę szybko i sprawnie,Organizacja pracy jest dobra, Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.07.2017
McDonald's Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
Bricomarche Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
Top Secret Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
Reserved Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
Pepco Inna forma kontaktu

OK

OK. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
Jysk Inna forma kontaktu

Byłam klientką salonu fryzjerskiego CZUPRYNKA w Szczecinku

Byłam klientką salonu fryzjerskiego CZUPRYNKA w Szczecinku. W zakładzie korzystałam z usługi koloryzacji włosów. Pomimo wyjaśnienia fryzjerce jaki kolor włosów mnie interesuje usługa została wykonana niezgodnie z moim oczekiwaniem. Zamiast koloru złoty blond kolor był w tonacji miedziano-popielaty.. Złożyłam reklamację która nie została uwzględniona.Nie polecam usług tego salonu.

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Sprzedawca poproszony o pomoc służył pomocą i doradztwem w wyborze odpowiedniego produktu

Ocena z dnia: 12.12.2016
Rossmann Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Sprzedawca widząc ,że klient ma problem z wyborem doradza w wyborze odpowiedniego produktu.Sprzedawcy sa mili i uprzejmi.

Ocena z dnia: 12.12.2016
Drogerie Natura Inna forma kontaktu

Świetnie

Świetnie. Sprzedawca mily i uprzejmy.Zaangażowany w obsługę klienta.Pomaga w wyborze,komplementuje i zachęca do zakupu.

Ocena z dnia: 12.12.2016
4F Inna forma kontaktu

OK

OK. Sprzedawca na prośbe klienta podchodzi i udziela pomocy.Nie bada potrzeb klienta.Nie wykazuje inicjatywy.

Ocena z dnia: 12.12.2016
Reserved Kids Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Sprzedawca słuzy rada i pomocą.Pomaga i doradza w doborze odpowiedniego obuwia,Jest miły i uprzejmy.

Ocena z dnia: 09.12.2016
CCC Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie. Szukajac elementu wyposazenia wnętrza sprzedawca nie pomagał mi w nie udzielał informacji poza udostępnieniem katalogu.

Ocena z dnia: 09.12.2016
Black Red White Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem