Opinie wystawione przez użytkownika: Anna_5835

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 07.10.2019
Starbucks Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 03.10.2019
Bolt (dawniej taxify) Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 30.09.2019
nju mobile Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 29.09.2019
YouTube Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 27.09.2019
Pijalnia Czekolady E. Wedel Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 27.09.2019
empik Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 25.09.2019
Poczta Polska Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 25.09.2019

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 21.09.2019
TOYA Inna forma kontaktu

Ok.

Ok.

Ocena z dnia: 21.09.2019
DPD Polska Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 20.09.2019
Inmedio Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 18.09.2019
mBank Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 17.09.2019
Netflix Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 15.09.2019
Ryanair Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 11.09.2019
Booking.com Inna forma kontaktu

Brak przywitania przez personel sklepu

Brak przywitania przez personel sklepu. Duża powierzchnia sprzedażowa, przestrzenne wnętrze. Utrzymany względny porządek, dobre oświetlenie. Dobra prezentacja tematów, kolekcji. Na sklepie zostałam poinformowana o możliwości przyłączenia się do clubu H&M i licznych korzyści płynących z tej wirtualnej karty. Pani była miła, uprzejma, uśmiechnięta i nie była natarczywa. Pytając o sklep internetowy także otrzymałam wyczerpującą odpowiedź.

Na samym początku przywitała mnie ciekawa i dobrze

Na samym początku przywitała mnie ciekawa i dobrze zestawiona witryna z widocznymi cenówkami i jasno oświetlonymi, nienagannie ubranymi manekinami. Przy wejściu do sklepu nie zostałam przywitana, nikt z obsługi nie zauważył mojego wejścia do sklepu mimo niewielu klientów w środku. Zauważyłam 3 pracowników, jedna osoba przy kasie i dwie na sklepie, poprawiające ułożenie ubrań. Przy zapytaniu o konkretny model spodni panie chętnie pomogły, były skłonne poszukać rozmiaru na magazynie. Nie zaproponowano nic innego, nie zaprowadzono do przymierzalni. W przymierzalni również brak asysty pracownika. Małe zainteresowanie klientem. Pytając w kasie o sklep internetowy zostałam przywitana i dobrze poinformowana o możliwości zamawiania odzieży do sklepu i czasie oczekiwania na przesyłkę.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem