Opinie wystawione przez użytkownika: Anna_6055

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 02.12.2018
Santander Consumer Bank Inna forma kontaktu

Fatalnie.

Fatalnie.

Ocena z dnia: 25.11.2018
Aviva Inna forma kontaktu

Brdzo mila obsluga

Brdzo mila obsluga. Pani usmiechnieta i sympatyczna. Grawer zrobiony bardzo szybko i bardzo ładnie.

Ocena z dnia: 18.01.2018
Lilou Oddział

Udałam się do salonu sieci PLAY w celu wyjaćnienia opłat na

Udałam się do salonu sieci PLAY w celu wyjaćnienia opłat na fakturze. Musiałam poczekać jakies 5 minut ponieważ pomimo 2 sprzedawców w salonie była kolejka. Obsługiwał mnie Pan, bardzo miły, usmiechnięty. Wytłumaczył mi wszystko dokładnie, nie mam juz wątpliwości co do opłat. Sprzedawca wzbudził moje zaufanie, był kompetentny. Sprawa załatwiona szybko i bez zadnych problemow.

Najwiekszy problem był ze znalezieniem sprzedawcy na dziale

Najwiekszy problem był ze znalezieniem sprzedawcy na dziale z laptopami. Około 15 minut trwalo zanim udało sie z kims porozmawiac. Jakość obsługi była w porzadku, sprzedawca polecil którego laptopa jego zdaniem lepiej kupic, aczkolwiek skupil sie tylko na parametrach wypisanych na karteczkach obok danego sprzetu. Nie zachecał do zakupu. Był raczej oschly, zero smiechu. Zachował sie profesjonalnie aczkolwiek nie wzbudzil sympatii. Cena sprzetu byla w orzadku, dostepnosc tego co mnie interesowalo rowniez. Ostaecznie powiedziałam ze sie zastanowie poniewaz nie moglam sie zdecydowac ktorego z 2 laptopow wybrac. Ze strony sprzedawcy nie bylo zadnej zachety, stwierdzil "w porzadku, prosze sie z tym przespac".

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem