Opinie wystawione przez użytkownika: Apacz

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Bardzo długo czekałem na obsługę. Powiedziałem recepcjonistce, że chcę zamknąć konto. Było czynne tylko jedno stanowisko z doradcą. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Super

Super. Nie jestem w stanie ocenić strony www według przedstawionych kryteriów. Tam nie ma ani personelu ani wyglądu miejsca obsługi (można uznać, że chodzi o layout strony). Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 02.08.2017
mBank Kontakt online

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 01.08.2017
Raiffeisen Polbank Inna forma kontaktu

Super

Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Ocena z dnia: 01.08.2017
PKO BP Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 25.07.2017
WITTCHEN Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 25.07.2017
CCC Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Sympatyczny personel w miły sposób doradza i rozwiązuje potrzeby klienta.

Ocena z dnia: 12.12.2016
Rossmann Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Szeroki asortyment produktów. Personel opowiada nie tylko o ich jakości, ale również potrafi doradzić odpowiedni sposób konserwacji

Ocena z dnia: 12.12.2016
GO Sport Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. W bardzo profesjonalny sposób pracownicy podchodzą do kwestii reklamacji. Proponują zarówno naprawę uszkodzonych części, jak i wymianę towaru. Nie czułem się tam zbywany, pracownicy podczas obsługi skupiali uwagę tylko na jednej osobie.

Ocena z dnia: 12.12.2016
DECATHLON Inna forma kontaktu

Świetnie

Świetnie. Recepcjonistki są bardzo kompetentne i nastawione na klienta. Przed wizytą zdarzają się telefony z przypomnieniem terminu wizyty. Lekarze chętnie rozmawiają z pacjentami i próbują w różny sposób zdiagnozować chorobę.

Ocena z dnia: 12.12.2016
Enel Med Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Szeroki asortyment produktów. Personel opowiada nie tylko o ich jakości, ale również potrafi doradzić odpowiedni sposób konserwacji

Ocena z dnia: 12.12.2016
4F Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie. Pomimo bogatej oferty produktowej ceny nie są w pełni atrakcyjne a nie wszyscy pracownicy znają chociażby rozkład działów, nie wspominając już o zatowarowaniu swojego działu.

Ocena z dnia: 09.12.2016
IKEA Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Jednak po udanym połączeniu pracownicy szybko i sprawnie spełniają oczekiwania klienta. Nie są natrętni przy prezentacji rozwiązań i oferty produktowej.

Ocena z dnia: 09.12.2016
PGNiG Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Jednak po udanym połączeniu pracownicy szybko i sprawnie spełniają oczekiwania klienta. Nie są natrętni przy prezentacji rozwiązań i oferty produktowej.

Ocena z dnia: 09.12.2016
PGE Inna forma kontaktu

Świetnie

Świetnie. Asortyment w bardzo dobry sposób wyeksponowany. Pracownicy są komunikatywni, z chęcią pomagają rozwiązać problemy merytoryczne i techniczne.

Ocena z dnia: 09.12.2016
JULA Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Pracownicy chętnie pomagają w tankowaniu. Bogata oferta produktowa, którą personel dobrze zna.

Ocena z dnia: 09.12.2016
ORLEN Inna forma kontaktu

Świetnie

Świetnie. Sympatyczni pracownicy, którzy dobrze znają posiadaną ofertę. W miły sposób dobierają herbaty do zamówienia.

Ocena z dnia: 09.12.2016
Czas na herbatę Inna forma kontaktu

Świetnie

Świetnie. Kompetentny personel, umie doradzić wybór sprzętu, który będzie spełniał oczekiwania klienta. Bardzo sprawnie i pozytywnie rozpatrzona reklamacja.

Ocena z dnia: 08.12.2016
Media Markt Inna forma kontaktu

Słabo

Słabo. Brak indywidualnego nastawienia do klienta. Korzystanie tylko ze standardowej oferty - miałem wrażenie, że pracownik stara się jak najszybciej pozbyć się klienta z punktu obsługi.

Ocena z dnia: 08.12.2016
Plus GSM Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Bogata oferta produktowa jest umiejętnie przedstawiana przez konsultantów firmy. Personel potrafi w precyzyjny sposób przeanalizować potrzeby i dobrać do nich odpowiedni produkt, chociażby był on niezgodny z pierwotnymi założeniami klienta.

Ocena z dnia: 08.12.2016
Samsung Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem