Opinie wystawione przez użytkownika: Bartosz_31

Słabo

Słabo. Na plus: Oferta,cena,asortyment. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 30.08.2016
BNP Paribas Inna forma kontaktu

Źle

Źle. Na plus: Wygląd miejsca obsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Ocena z dnia: 30.08.2016
Alior Bank Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 30.08.2016
Citi Handlowy Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 30.08.2016
Credit Agricole Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 30.08.2016
Nest Bank Inna forma kontaktu

Bardzo źle

Bardzo źle. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 30.08.2016
T-Mobile Usługi Bankowe Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 30.08.2016
Link4 Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Na plus: Oferta,cena,asortyment. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 29.08.2016
mBank Kontakt online

Źle

Źle. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 29.08.2016
mBank Infolinia

Sklep odwiedziłem w celu wykonania szybkich zakupów i przy

Sklep odwiedziłem w celu wykonania szybkich zakupów i przy okazji zjedzenia czegoś. Już przy wejściu zniechęca wygląd wózków (były brudne i ze śmieciami w środku). W samym sklepie było bardzo mało klientów, zakupy można było wykonać bardzo sprawnie. Wygląd półek sklepowych pozostawiał wiele do życzenia - towaru było mało, panował na nich bałagan. Plus należy się za ceny i promocje.Fatalnie wyglądała sytuacja przy stoisku z jedzeniem na ciepło. Przy ladzie musiałem czekać 4 minuty zanim ktoś podszedł i mnie obsłużył. W podobny negatywny sposób muszę ocenić obsługę przy kasie. Mimo minimalnej liczby klientów przy kasach były kolejki, a obsługa nie należała do wzorcowych. Kasjerce zwroty grzecznościowe nie były znane i cała obsługa przebiegała tak, że miałem wrażenie że Pani w czymś przeszkodziłem.

Opinia dotyczy sklepu w Factory Annopol

Opinia dotyczy sklepu w Factory Annopol, ale tego centrum nie ma na liście.Do sklepu wszedłem w celu rozeznania się w ofercie kurtek zimowych. Już przy wejściu w miły sposób mnie powitano, nie narzucając się przy tym z pomocą. Dopiero kiedy chwilę stałem przy wieszakach z kurtkami podeszła sprzedawczyni z zapytaniem czy może pomóc w wyborze. Kiedy powiedziałem czego dokładanie szukam bez problemu był a w stanie pokazać mi modele spełniające określone przeze mnie parametry. Wykazała się przy tym sporą wiedzą na temat systemów oferowanych w poszczególnych modelach i świetnym okiem w doborze rozmiaru. Kiedy po przymierzeniu kilku kurtek nic nie wybrałem, bez wyrzutów odwiesiła kurtki i mile mnie pożegnała. Skutkiem takiej obsługi zaoferowanych promocji było to, że po 15 minutach powróciłem i kupiłem kurtkę, która najbardziej mi odpowiadała. Na duży plus w tym sklepie należy zaliczyć panującą w nim temperaturę - była ona optymalna i nie było duszno (w przeciwieństwie do wielu innych sklepów w tym centrum).Cały wygląd sklepu oraz czystość oceniam wręcz idealnie, nie można do niczego się "przyczepić".

Słabo

Słabo. w dniu dzisiejszym duży minus za pozamykanie części parkingu, mimo wczesnej godziny zaparkowanie samochodu stanowiło problem. Na minus: sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, oferta i cena.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. produkty bardzo dobre jakościowo, jednak w dosyć wysokich cenach obsługa i wygląd sklepu bez zarzutu. Na minus: oferta i cena. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Moje główne zastrzeżenia odnoszą się do fatalnego podejścia

Moje główne zastrzeżenia odnoszą się do fatalnego podejścia do Klienta. Korespondencję z klubem prowadzę (a w sumie prowadziłem) drogą mailową. Chodzi o wystawienie faktury za udział w zajęciach. Z racji tego, ze obecnie wizyta w siedzibie nie jest mi za bardzo po drodze poprosiłem o wystawienie dokumentu w formie elektronicznej. Uzyskałem informacje 11 października, że będzie taka możliwość. 15 października po zapytaniu co się dzieje w tej sprawie dostałem odpowiedź, że FV jest już do odbioru w klubie. Odpisałem od razu z zapytaniem o formę faktury - liczyłem na elektroniczną. Do dnia dzisiejszego nie dostałem odpowiedzi mimo wysłania dwóch zapytań 22 i 30 października.Jak widać klubowi zależy tylko na zdobyciu klienta, podpisaniu umowy, a później niech się dzieje co chce.Osobom poszukującym klubu fitness stanowczo go odradzam - warunki są fatalne - mało miejsca, a szatnie przypominają sauny (wentylacja działa fatalnie). Chcesz korzystać z tej sieci to zapisz się na Rembielińskiej - ten sam klub, a ludzie i klimat bez porównania.

Tak sobie

Tak sobie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, wygląd miejsca obsługi. Na plus: sprawność obsługi, oferta i cena.

Nie polecam kontaktów z tą firmą

Nie polecam kontaktów z tą firmą. W pierwszej chwili można odnieść wrażenie, że obsługa klienta jest miła i życzliwa, ale to tylko pozory. Zakupiłem w firmie P. H. "Toby" towar poprzez allegro. Wybrałem przesyłkę poprzez Paczkomat InPost. Przesyłka dotarła terminowo, rozczarowanie przyszło w domu kiedy przyjrzałem się przesyłce , a po rozpakowaniu okazało się że części towaru w niej brak. Reklamacji w InPost nie mogłem prawidłowo złożyć, ponieważ przesyłka była już rozpakowana. Mimo wymiany wielu maili sprzedający twierdzi, że owiniecie luźnych przedmiotów (głównie dezodoranty) kartonem i obkręcenie tego wszystkiego taśmą w jednym miejscu jest wystarczające, jednak takie zapakowanie przesyłki spowodowało że nie dotarła do mnie część zamówinienia. Prawdopodobnie towar wypadł po drodze w transporcie, lub ktoś włożył rękę do środka i część rzeczy wyjął (nie było to problematyczne). Najgorsze w tym jest to, że firma nie poczuwa się do winy i nie proponuje żadnej sensownej rekompensaty.Ja już nigdy nie zrobię tam zakupów a i innym radzę omijać szerokim łukiem. Jest wiele innych firm gdzie znają pojęcie jakości obsługi klienta.

Zakupu w tym sklepie dokonałem poprzez aukcje wystawiane na

Zakupu w tym sklepie dokonałem poprzez aukcje wystawiane na allegro (użytkownik FH-MarTom). Jeżeli ktoś zastanawia się nad zakupami w tej firmie to już na początku je zdecydowanie ODRADZAM.Zakupu dokonałem 13/08 i zaraz zamówienie opłaciłem wybierając bezpłatną wysyłkę do punktu DHL oferowaną przez sprzedającego. Kolejnego dnia z rana otrzymałem maila z informacją, że firma nie oferuje od kilku dni wysyłek do punktów DHL ponieważ ten rodzaj wysyłki sprawia kupującym problem i zaproponowano mi bezpłatną wysyłkę listem zwykłym. Na to nie przystałem, bo nie miałbym wtedy żadnego potwierdzenia wysyłki i w licznych mailach domagałem się realizacji umowy, jednak firma tego odmawiała. Odpowiedź na maila była nieregularna, wpenym momencie przestałem dostawać odpowiedzi. Pomogło dopiero założenie sporu poprzez allegro. Sprzedajacy cały czas uchylał się od realizacji zawartej umowy. Chciałem iść w końcu na kompromis i poprosiłem o informację ile mam dopłacić do listu poleconego (przypomnę że zwykły oferowano mi bezpłatnie). Otrzymałem odpowiedź, że muszę zapłacić 8zł, czyli normalną cenę! Jak się z tym nie zgadzalem to otrzymałem wyjaśnienie że podanej cenie jest również koszt pakowania 1,5zł - dzisiaj otrzymałem przesyłke i firma na 1,5zł wycenia owinięcie firmowego kartonika folią! Niezgodny z umową był również czas realizacji zamówienia - na stronie jest informacja, że wysyłka jest natychmiast, dopłatę dokonałem 23/08 a wysyłka nastąpiła 26/08.Podsumowując firma MARTOM nie realizuje zawartych umów. Ludzie tam pracujący nie potrafią przyznać się do błędu, podejście proklienckie jest im obce. Jeśli chcesz zatem coś kupić bez problemów i szybko otrzymać przesyłkę to omijaj tę firmę z daleka.

Ocena z dnia: 29.08.2013
Martom Oddział

OK

OK. plus dla pracowników za miłą obsługę oraz dla sklepu za w miarę atrakcyjne ceny minus za kolejki przy kasach - za mało otwartych oraz ilość miejsca w sklepie, miejscami aż trudno przejść. Na minus: sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, oferta i cena.

Bardzo źle

Bardzo źle. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na plus: oferta i cena.

OK

OK. Na minus: wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na plus: personel, oferta i cena.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem