Opinie wystawione przez użytkownika: DORA_1

Rewelacja

Twisto to portal, który oferuje nowatorski sposób płatności za zakupy on-line: zamawiamy artykuły w sklepie on-line i cały proces zakupu przebiega/realizowany jest standardowo z wyjątkiem płatności, bo po otrzymaniu zamówienia, płatność możemy dokonać do 21 dni - Twisto za nas zapłaciło, a więc tradycyjny zakup, testowanie w domu, potem płatność. taka innowacyjność bardzo mi odpowiada. Kupowałam w ten sposób w sklepie Born2be (nie raz), bardzo mi to odpowiadało i skorzystam w przyszłości znowu, pełen komfort i wygoda, po pełnym zaakceptowaniu zakupu. Polecam korzystanie z tej formy płatności za zakupy on-line - satysfakcja gwarantowana, a usługa jest dostępna bez rejestracji i dla klientów wszystkich banków.

Ocena z dnia: 10.05.2019
Twisto.pl Kontakt online

Rewelacyjnie

Polecam zakupy u nich - profesjonalne podejście do klienta, szacunek i zachęty do dalszych zakupów., a kupowałam u nich nie pierwszy ani nie drugi raz i zawsze czułam się usatysfakcjonowana, bo artykuły spełniały oczekiwania i były zgodne z opisem i prezentowanymi ilustracjami. Myślę, że duża różnorodność ofert może zadowolić każdego. Od momentu zamówienia, klient jest informowany o podjętych działaniach - przygotowanie, realizacja, pakowanie, wysyłka, etc. Dostawa sprawna, zgodna z zapowiedziami na stronie sklepu, a przesyłka dostarczona w nienagannym stanie. Namówić mnie do zakupów w internecie nie jest łatwo, ale Born2be - polecam, warto być ich klientem, a do zamówienia zawsze dołączane mam kupony rabatowe na kolejne zakupy, co więcej - kupony funkcjonują także, gdy wybieramy artykuł, nawet oferowany po obniżce, w cenie promocyjnej. W dodatku jest fajna opcja do regulowania należności - kup teraz, zapłać później. Można korzystać z zakupu, mimo że zakup nie został jeszcze opłacony, a raczej opłacił go Twisto, który bezpłatnie czeka 21 dni na zakupu, po otrzymaniu towaru. No rewelacja, po prostu rewelacja.

słabizna

Jestem rozczarowana obsługą, a dokładniej jej kosztami - zakupiłam obuwie, okazało się, że nie spełniają moich oczekiwań, więc postanowiłam zwrócić, zgodnie z obowiązującym regulaminem, 30 dni od dnia otrzymania - zrobiłam tego samego dnia, w ciągu 2 godzin, po powrocie do domu, przymiarce i zapakowaniu do przesyłki. Jakże się rozczarowałam, bo okazało się, że muszę ponieść koszt tej wysyłki - jeśli nadam pocztą - płacę od razu, jeśli nadam in-post - koszt będzie odliczony od mojej zapłaty za zakup, strona internetowa jasno to artykułuje. Mimo to dokonałam zwrotu, zakup nie spełnił oczekiwań i kosztowało mnie to niespełna 20 zł. Można powiedzieć, że była to przymiarka butów - najdroższa z jaką miałam do czynienia. Nie polecam zakupów tutaj, płacić trzeba za niedokonanie zakupu.

Ocena z dnia: 10.05.2019
Czas Na Buty Kontakt online

Rewelacja

Z Twisto zetknęłam się dokonując zakupów on-line - to nowoczesna forma płatności za zakupiony towar, zamawiam, otrzymuję zamówienie, sprawdzam i jeśli jestem zadowolona - płacę do 21 dni. pełna wygoda, pełen komfort i zaskakująco wygodnie. To zupełnie nowe uczucie przy zamawianiu, dość nietypowa forma zakupu, bez płacenia od razu, zamówienie jest realizowane. Podoba mi się, dwukrotnie spraktykowałam, polecam, rewelacyjnie. Zawsze otrzymuję powiadomienie na @ o zbliżającym się terminie płatności, nie ma mowy o przeoczeniu czy zapomnieniu.

niekomfortowo

Bioderma ma bardzo dobre produkty, jestem nimi usatysfakcjonowana, ale kontakt @-owy, zwyczajnie - zwala z nóg, mówiąc kolokwialnie. Chcąc zachęcić do dalszych zakupów, jakby obrażają klubowicza (a jestem nim) i pewnie robią to nieświadomie, bo jeśli z rozmysłem - jestem bardzo rozczarowana i nawet "dotknięta". otrzymałam @ w temacie "...przywróć swojej skórze komfort i odbierz podwójne punkty!". To brzmi tak, jakbym nie dbała o komfort swojej skóry, a przecież korzystam z ich produktów i bardzo je sobie chwalę. To brzmi także, jakby zaprzeczali skuteczności tych produktów i dopiero, ten konkretny zakup - miałby to zmienić. Może czepiam się słówek, może czepiam hasła reklamowego, ale lubię czuć pełen komfort, także brzmieniowy. Przedmiotem tej opinii jest tylko i wyłącznie opisana sytuacja w kontakcie e-mailowym, dlatego ocena nie jest za wysoka.

Ocena z dnia: 16.02.2019
BIODERMA Kontakt online

Bardzo dobrze

Ostatnio, tak się jakoś składa, że dość często bywam w tym centrum handlowym i Deichmann jest bardzo często miejscem do którego zaglądam, Lubię ładne, eleganckie i wygodne buty, więc dość systematycznie uzupełniam stan. Ktoś może powiedzieć, że szpilka wyklucza cechy, które wymieniłam, ale nie dla mnie. Choć mamy porę zimową, 13 grudnia nie był przeszkodą, aby kupić kolejną parę, bo akurat wpadła mi w oko. Sklep jest ogromny, bogato zaopatrzony (bez uszczerbku dla komfortu klientów) i obsługa przyjazna, ukierunkowana na zadowolenie klienta.

Dobrze

To był jesienny weekend listopada, gdy wybraliśmy się na turystyczny wypad, aby zwiedzić Pałac w Kurozwękach, niestety nie było nam dane w pełni z uwagi na odbywającą się tam, imprezę komercyjną, jednak znów wybierzemy się tam, może wiosną. malowniczo prezentuje się budynek, jak na zespół pałacowy przystało, na tle krajobrazu (wiosną musi być pięknie). Pierwotnie mieliśmy zwiedzić, udostępnioną na ten dzień część, ale tylko w wyznaczonej po południu godzinie i nawet wykupiliśmy bilet, ale po spacerze w okalającym ogrodzie, zrezygnowaliśmy, a pan, sprzedający bilety był tak miły, że zwrócił nam część wniesionej opłaty. Jedna spacer w tym ogrodzie był dla mnie kształcący - moją uwagę zwróciły nietypowe, leżące pod drzewami, owoce - kolczaste kulki osadzone na gałązce niczym koraliki. jak się okazało były to owoce platana klonolistnego (nie znałam tego drzewa), których kilka sztuk, zabrałam sobie na pamiątkę. Ktoś, kiedyś powiedział - podróże kształcą - tu tego doświadczyłam, choć z innym zamiarem tu byłam. Pałacu nie zwiedziłam, ale wszystko przede mną, będzie okazja znów tutaj zajrzeć.

Słabo i niekomfortowo

Ten sklep już niewiele ma ze sklepu, to bardziej magazyn handlowy, z każdym dniem bardziej - składowisko artykułów handlowych. W alejkach palety z towarem - trudno przejść czy minąć się z innym klientem, a wózku z zakupami już nie wspomnę. Zastawiona placówka, ciasnota, tłok i niedostateczna ilość pracowników do obsługi. godzina 17-ta, tylko 2 kasy czynne na 5 stanowisk, ludzi brak do obsługi. Im bliżej świąt, tym tragiczniej w tej placówce. Klient powinien być zadowolony z zakupów, ale jest zły, czasem wściekły, czekając na obsługę. Tylko ceny mogą zadowolić.

Świetnie.

Świetnie. pełna kultura obsłygi

Ocena z dnia: 03.12.2018
DPD Polska Inna forma kontaktu

Słabo, bardzo słabo, żeby nie Fatalnie !

Chwaliłam tą placówkę, ale 1 grudnia zawiodłam się w całej linii. pracownica miła, nawet bardzo, zaopatrzenie super, tylko (podobno to wina polityki firmy, wg tłumaczenia sprzedawczyni) - brak testerów i palet (lakiery-nowa linia, kredki do oczu), więc jak ma klient zdecydować o zakupie ? no jak - pytam się. jeśli nie są dostępne testery to jeden produkt pełnowartościowy powinien służyć za tester - tak przynajmniej mi się wydaje. czyżby firma postanowiła prowadzić "politykę" typu "płać kliencie i ciesz się zakupem, bez względu na późniejszy efekt ???" Moim zdaniem - to niedopuszczalne. Tłumaczenie ekspedientki, z uśmiechem na twarzy, ze to jest polityka firmy, uważam za wielce naganne, w ten sposób odstrasza się klienta. Nie mogłam sprawdzić koloru kredki na ciele, no bo nie było testera, ale pani oferowała mi kredkę uszkodzoną z 30% zniżką, którą sama rysowała ochoczo na swojej dłoni - to amatorstwo sprzedaży. Nie mogłam zobaczyć efektu lakieru z drobinkami, bo nie było testera, nie było też palety próbek, a buteleczki też nie można było odkręcić, bo produkt straci na wartości, mogłam podziwiać kolor w butelce i na tej podstawie zdecydować, więc nie kupiłam, choć miałam ochotę, w dodatku pani nie umiała powiedzieć, czy lakier jest kryjący, mówiła tylko, że jej się wydaje, uśmiechając się. To arogancja i kpina z klienta. Nie tego oczekiwałam od placówki, która była moją ulubioną i polecaną innym osobom, to już się skończyło. Kiepsko wróżę Golden Rose, jak tak dalej "pójdzie ☻ :-(

Świetnie.

Świetnie. najczęściej tu tankuję, mam do czynienia z kulturą obsługi, w pełnym tego słowa znaczeniu

Ocena z dnia: 01.12.2018
ORLEN Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze. są OK, choć bez specjalnej euforii z mojej strony

Ocena z dnia: 30.11.2018
Santander Consumer Bank Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie. od dawna jestem ich klientem, zawsze służą pomocą

Ocena z dnia: 28.11.2018
Orange Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie. Super

Ocena z dnia: 28.11.2018
Empik Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie. czasem coś kupuję, mam tam swoje konto, obsługa zasługuje na uznanie

Ocena z dnia: 28.11.2018
Allegro.pl Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Tak sobie. od dawna jestem ich klientem, czasem mam na nich nerwy, ale nie jest źle

Ocena z dnia: 27.11.2018
T-Mobile Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie. wszystkie samochody u nich ubezpieczyłam w tym roku, bo byli najatrakcyjn iejsi

Ocena z dnia: 26.11.2018
PZU Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Tak sobie. taka dość przeciętna, nie mogę dogadać się z nimi co do likwidacji karty, po prostu masakra, momentami

Ocena z dnia: 25.11.2018
Alior Bank Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. pełna kultura i szacunek dla klienta

Ocena z dnia: 24.11.2018
PKO BP Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie. Super i wszystko jasne

Ocena z dnia: 24.11.2018
Philips Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem