Opinie wystawione przez użytkownika: Dubrovnik

Świetnie.

Stara, dobra szkoła.

Ocena z dnia: 02.10.2019
LOT Inna forma kontaktu

Ok.

Jestem stałym klientem. Wczoraj spotkałem się po raz pierwszy z sytuacją, gdzie obciążenie karty było o około 8% wyższe od proponowanej na stronie ceny. Sprawa w toku.

Ocena z dnia: 30.09.2019
Booking.com Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Solidna, w starym stylu obsługa

Ocena z dnia: 29.09.2019
Alior Bank Inna forma kontaktu

Świetnie.

Znam firm od wielu lat. W mojej ocenie przeniesienie HQ do Dublina nieco obniżyło jakość.

Ocena z dnia: 29.09.2019
Prudential Inna forma kontaktu

Źle.

Od kilku lat jestem klientem tej firmy. Ostatnio dokupiłem laptop z mobilnym internetem. Jakież było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że otzrymałe router wielkości cegły, zasilany 230V. Próbowałem negocjować zamianę, jednak Orange twierdzi, że "widziały gały co brały" bo konsultant przez telefon podał nazwę modelu!!! Czyli mam teraz mobilny laptop związany z nieprzenośnym modemem. HaHa. W tym wypadku nie polecam.

Ocena z dnia: 27.09.2019
Orange Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Zastanawia mnie skąd stały wzrost cen?

Ocena z dnia: 25.09.2019
Poczta Polska Inna forma kontaktu

Świetnie.

Rebranding był dobrym posunięciem.

Ocena z dnia: 25.09.2019
Amic Energy (dawniej Lukoil) Inna forma kontaktu

Świetnie.

Moje nowe odkrycie.

Ocena z dnia: 20.09.2019
Nest Bank Inna forma kontaktu

Świetnie.

Od kilku miesięcy jest coraz lepiej.

Ocena z dnia: 18.09.2019
WARTA Inna forma kontaktu

Dobrze.

Świetna jakość. Tylko coraz drożej.

Ocena z dnia: 17.09.2019
GRYCAN Inna forma kontaktu

Świetnie.

W empiku zawsze była dobra obsługa. Niech tak zostanie.

Ocena z dnia: 16.09.2019
empik Inna forma kontaktu

Dobrze.

Stala, średnia jakość.

Ocena z dnia: 15.09.2019
Platforma Canal+ Inna forma kontaktu

Fatalnie.

Jestem w głębokim szoku. Od dawna nie spotkałem się z tak złą obsługą. Kurier był wręcz niekulturalny, źle przeszkolony i nieprzygotowany do pracy z klientem. Infolinia stara się "kryć" kuriera. Nr sprawy 0000477453994c (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść).

Ocena z dnia: 14.09.2019
DPD Polska Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Byłem klientem Reiffeisen Bank. W moim odczuciu było lepiej.

Ocena z dnia: 11.09.2019
BNP Paribas Inna forma kontaktu

Świetna obsługa

Podczas zakupów staram się używać najmniejszej możliwej liczby plastykowych torebek. Kasjerki w wielu sklepach niechętnie ważą przyniesione bez torebki warzywa czy owoce. W przypadku tego sklepu nie ma takiego problemu. Kiedy wyjaśniłem, że robię tak z uwagi na racje ekologiczne, kilka kasjerek przyjęło tę informację bardzo pozytywnie. Jedna z Pań stwierdziła, że także będzie tak robiła. Brawo.

Unikaj

Infolinia 422222222 to właściwie jedyny kontakt dostępny dla natręta (w przekonaniu PGE tak nazywa się klient). Infolinia teoretycznie mająca być pomocą w obsłudze działa jedynie w dni robocze do 19:00. Dodzwonienie się do konsultanta trwa od kilkunastu do kilkudziesięciu minut. A następnie okazuje się, że tak właściwie to doradca nic nie wie, nie jest osobą decyzyjną albo informacje, jakie on posiada są diametralnie różne od tych przekazanych przez jego kolegę ze stanowiska obok. Wszystkim zainteresowanym szczerze odradzam korzystanie z usług PGE. Monopolista ma klienta głęboko. Osobę z PGE odpowiedzialną za jakość obsługi zapraszam do kontaktu. Chętnie przekażę szczegóły i nagrania.

Ocena z dnia: 08.12.2018
PGE Infolinia

Świetnie.

Świetnie. Lot do Telaviv - ocena bardzo dobra.

Ocena z dnia: 02.12.2018
LOT Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 01.12.2018
DHL Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Niedrogi bank dla małej firmy i klienta indywidualnego.

Ocena z dnia: 29.11.2018
Nest Bank Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 29.11.2018
empik Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem