Opinie wystawione przez użytkownika: Emilia_542

Uśmiechnięci pracownicy, gotowi do pomocy

Podczas mojej ostatniej wizyty na tej stacji Amic w Bolesławcu, spotkałam się z życzliwą, miłą obsługą - pracownik miał uśmiecha na twarzy, patrzył prosto w oczy, nie poganiał przy kasie, choć zebrała się już kolejka. Takiej obsługi życzę sobie i Wam na co dzień!

Duża wiedza, uprzejme nastawienie

Pracownik salonu wykazał dużą wiedzę na temat oferowanych produktów. Prowadził obsługę z dużym zaangażowaniem i miłym nastawieniem. Umiejscowienie salonu bardzo nietrafione - na środku pasażu w centrum handlowym ciężko było skupić się na rozmowie, a w niektórych momentach nawet dokładnie nie usłyszałam wypowiedzi pracownika.

sprzedawczynie zajęte bardziej sobą niż klientami

Kiedy weszłam do drogerii, pracownice owszem przywitali mnie, ale zaraz potem zajęły się rozmowami o planach wakacyjnych. Nawet nie wyszły zza lady, mimo że dosyć długo przyglądałam się balsamom do ciała, próbując wybrać coś odpowiedniego dla siebie. Kiedy już poprosiłam o pomoc, to owszem podeszła kasjerka, pomogła w wyborze, ale poleciła jeden tylko produkt, nie porównując go nawet z żadnym innym - ja akurat lubię mieć porównanie i wybór. Rażące dla mnie były również stroje pracownik drogerii (jak na mój gust zbyt mocno wydekoltowane) - rozumiem, że jest lato, gorąco daje się we znaki wszystkim, ale można był ubranym przewiewnie i nie prowokująco... Poza tym panie bardzo miłe, uśmiechnięte, uprzejme itp.

Uśmiechnięta załoga

Pracownik obsługiwał mnie z uśmiechem na twarzy, podtrzymując kontakt wzrokowy; zaproponował nawet pomoc przy sporządzaniu napoju. Zarówno w środku jak i na podjeździe panował porządek. Na pylonie brakowało jednej cyferki w cenie.

Miła i sympatyczna obsługa

Pracownik piekarni uśmiechnięty, miły, chętnie i wyczerpująco odpowiada na pytania odnośnie produktów.

Duże przestrzenie, pomocni pracownicy

Dnia 12.07.2019 robiłam zakupy w Lidlu w Legnicy. Sklep okazał się bardzo przestronny i co dziwne mało w nim było klientów. Poszczególne działy wyraźnie i czytelnie oznaczono, co ułatwiało lokalizację konkretnych produktów. Pracownik na sali sprzedaży chętnie pomógł mi odnaleźć poszukiwany produkt, choć przez to oderwał się od swoich obowiązków. Kasjer uprzejmy i miły; zakupy skanował pewnie i sprawnie, ostrożnie je przekładając. Resztę i paragon podał mi bezpośrednio do ręki, a nie rzucił na blat. W takiej atmosferze przyjemnie jest robić zakupy.

Zawsze uczynni i pomocni

W dniu 28.05.2019r. byłam w markecie Mrówka w Chojnowie. W sklepie było czysto - zarówno na podłogach, jak i na półkach z towarem. Pracownicy w większości uśmiechnięci, chętni do pomocy. Kasjerka skanowała zakupy sprawnie i szybko, ale uważnie je przekładała. Zakupy w takiej miłej atmosferze są przyjemnością, a nie tylko męczącym obowiązkiem. Na pewno tu wrócę.

Średnio

Dnia 17.05.2019 byłam na zakupach w markecie Mrówka w Chojnowie. Patrząc pod kątem jakości, nie była ona na najwyższym poziomie. Pracownik na sali sprzedaży ledwie "zaszczycił" mnie spojrzeniem, gdy poprosilam o pomoc. Był owszem uprzejmy, acz w jego nastawieniu brakowało choćby uśmiechu. Pani na kasie również zdradzała oznaki zniechęcenia, a może zmęczenia. Jeśli chodzi o towary, to duży wybór, jednaķ w niektórych działach ich rozmieszczenie nieco chaotyczne.

Długie kolejki

Dnia 17.04.2019 byłam na zakupach w sklepie Biedronka w Chojnowie. Oczywiście musiałam odstać "swoje" w kolejce, bo tylko dwie czynne kasy na całe mnóstwo klientów. Pracownicy wyglądali na zniechęconych, zmęczonych i niechętnych klientom. W koszach non-food zastałam rozgardiasz i ciężko było ustalić cenę interesujących mnie produktów. W głównej alejce pozostawiono paletę (pustą), która skutecznie blokowała swobodne przejście. Jedyną zaletą jest wielość towarów i ich przystępne w większości ceny.

Z uśmiechem do klienta

Pracownicy uśmiechnięci i skorzy do pomocy. Nie zostałam obsłużona "taśmowo"; tylko czułam, że jestem mile widziana. Już od bramki wejściowej przywitał mnie uśmiechem ochroniarz, podając koszyk na zakupy; na sali sprzedaży pracownik chętnie udzielił odpowiedzi na moje zapytanie, a kasjer skanował towary bez nerwowego pośpiechu i z miłym nastawieniem. Obsługa, jakiej życzyłabym sobie na co dzień.

Gorszy dzień

Byłam w chojnowskim markecie budowlanym Mrówka w dniu 13.04.2019r. Chyba trafiłam na dzień, w którym pracownicy mieli nadmiar pracy - żaden nie interesował się klientami, każdy zajęty był swoją pracą (a to klikanie w komputer, a to układanie towaru). Jestem zdania, iż pracownicy marketów powinni zauważać klientów przechodzących obok, a już z pewnością tych, którzy wyglądają na niezdecydowanych. Pracownik na kasie wyglądał jakby był "zmęczony życiem" - owszem grzeczny i uprzejmy, ale na twarzy nie dostrzegłam ani nawet cienia uśmiechu. Za tę wizytę mogę dać tylko 2,5 gwiazdki.

Ok.

Ok.

Ocena z dnia: 05.12.2018
Plus GSM Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 05.12.2018
Media Expert Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 05.12.2018
Bon Prix Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 04.12.2018
Cyfrowy Polsat Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 03.12.2018
empik Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 01.12.2018
empik.com Inna forma kontaktu

Ok.

Ok.

Ocena z dnia: 01.12.2018
Bank Pocztowy Inna forma kontaktu

Ok.

Ok.

Ocena z dnia: 01.12.2018
DPD Polska Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 30.11.2018
ORLEN Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem