Opinie wystawione przez użytkownika: Emilia_542

Sporo dobrej energii

Jakość obsługi w tej konkretnej Żabce była dla mnie młyn zaskoczeniem. Pracownik powitał mnie z uśmiechem, podczas obsługi nawiązał kontakt wzrokowy i również się uśmiechał. Mimo kolejki nie wykazywał oznak zniecierpliwienia. Wygląd sklepu pozostawiał nieco do życzenia - na podłodze były brudne plamy, kawomat posiadał ślady napojów, a na półkach widoczne były okrągłe pozostałości po butelkach. Jednak jakość obsługi i atmosfera rekompensowały niedociągnięcia w innych sferach.

Nastawienie do klienta wymaga poprawy

W dniu 22.05 robiłam tzw. szybkie zakupy w Żabce w Chojnowie. Niestety atmosfera tych zakupów pozostawia wiele do życzenia. Czułam się jak intruz, który przeszkodził pracownikowi w jego pracy. Zostałam obsłużona w sposób kulturalny, ale oschły. Podczas skanowania moich zakupów, kasjerka zajadała w najlepsze batonik. Z pewnością przydałby się też warsztaty z uśmiechu.

Miła obsługa

W dniu 22.05 robiłam zakupy w piekarni Leks w Chojnowie. Pracownicy byli uśmiechnięci, mili i wykazali się wiedzą na temat oferowanych produktów. Stoisko wyglądało czysto i schludnie, a same towary zachęcały do zakupu.

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 21.02.2020
ERGO Hestia Inna forma kontaktu

Dużo pozytywnej aury

Pomimo kolejki obsługa w tej Biedronce napawa chęcią na częstsze zakupy. Kasjerka roztaczała tak pozytywną aurę, że nikt w kolejce nie marudził, że musi czekać. Życzę Pracownikom umiejętności czerpania radości z tego, co robią i optymizmu w spoglądaniu w przyszłość!

Nastawienie do klienta do poprawy

Podczas ostatniej wizyty w tej Żabce, natknęłam się na niemałą kolejkę, więc miałam okazję zaobserwować obsługę kilku klientów. Pracownik ani razu nie rozjaśnił chmurnego oblicza uśmiechem; na klientów spoglądał jedynie przelotem, nie nawiązując dłuższego kontaktu wzrokowego; przygotowując kilka ciepłych dań z grilla słychać było tylko: "z czym ten duży? z czym ten mały?". (Dodam, że chodziło o sosy do hot- dogów). Zatem pracownikom tej Żabki życzę z okazji Świąt ciepła w sercach, radości na twarzach, pozytywnego nastawienia do swojej pracy oraz sympatii do klientów.

Ocena z dnia: 24.12.2019
Żabka Oddział

Za mało uśmiechu

Pracownikom chojnowskiego Netto życzę z okazji Świąt dużo uśmiechu, pozytywnego nastawienia i pogodnego nastroju na co dzień. Jestem przekonana, że to zapunktuje w poziomie sprzedaży.

Za dużo pośpiechu w obsłudze

Konsultantka w chojnowskim salonie T-Mobile wykazała się sporą wiedzą na temat oferowanych usług. Jednak wiedzę tę przekazywała jakby w pośpiechu, chyba chcąc przekazać jak najwięcej. Pracownikom życzę cierpliwości w kontaktach z klientami. Całej zaś firmie: wyrównania standardów obsługi do jednego (najwyższego oczywiście) poziomu!

Miła obsługa

Podczas wizyty na stacji Amic, zostałam obsłużona w sposób miły i uprzejmy. Pracownik swobodnie i spontanicznie zaproponował dodatkowy zakup - nie namawiając ani nie "wciskając" nic na siłę. Umiejętnie wplótł w rozmowę informacje o karcie lojalnościowej. Obsługa szybka, sprawna, ale bez pośpiechu i popędzania klienta. Z okazji Świąt życzę pracownikom stacji więcej uśmiechu na co dzień i jak najmniej konfliktowych klientów!

Świetnie.

Pracownik salonu żywo zainteresowany udzieleniem pomocy i doradzaniem klientowi.

Ocena z dnia: 02.11.2019
Bodzio Inna forma kontaktu

Świetnie.

Obsługa miła, pomocną, chętna do pomocy i doradztwa.

Ocena z dnia: 30.10.2019
DEICHMANN Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Obsługa na wysokim, profesjonalnym poziomie. Tylko czasami w kontaktach z klientami mało jest uśmiechu.

Ocena z dnia: 30.10.2019
Intermarche Inna forma kontaktu

Świetnie.

Obsługa na wysokim poziomie, pracownicy pomocni i skierowani na klienta, uprzejmi i mili.

Ocena z dnia: 29.10.2019
NETTO Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 28.10.2019
innogy Polska Inna forma kontaktu

Dobrze.

Pracownik okazał się miły i chętny do pomocy.

Ocena z dnia: 28.10.2019
KOMFORT Inna forma kontaktu

Ok.

Nawet nie zostałam zauważona po wejściu do salonu. Długo oglądałam towar sama, choć liczyłam na profesjonalne doradztwo. Pracownik czy to kierownik siedział w kantorku i zajęty był komputerem.

Ocena z dnia: 28.10.2019
Black Red White Inna forma kontaktu

Świetnie.

Pracownicy chętni do pomocy, doradzają z profesjonalizmem i dużą wiedzą.

Ocena z dnia: 26.10.2019
CCC Inna forma kontaktu

Ok.

Pracownicy są w ciągłym pośpiechu, klient traktowany jest "taśmowo" i mechanicznie.

Ocena z dnia: 25.10.2019
Auchan Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 25.10.2019
Drogerie Natura Inna forma kontaktu

Świetnie.

Pracownicy zazwyczaj bardzo chętnie do pomocy, nie wykazują zniecierpliwienia w kontaktach z klientem. Obsługa na kasie zorganizowana tak, aby nie powstawały długie kolejki.

Ocena z dnia: 25.10.2019
LIDL Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem