Opinie wystawione przez użytkownika: Filip_127

Dobrze ale nie do końca

W sklepie jest mały wybór zimnych napojów umieszczonych w lodówkach. Ceny produktów są widoczne . Widoczny jest spory dział z wędlinami i serami na wagę. Obsługa przy kasie była sprawna. Kasjerka zauważyła , że kolejka do kasy jest dośc duża i poprosiła inną pracownicę o otwarcie drugiej kasy. Po pobraniu przeze mnie paragonu pracownica kasy zamknęła kase i się od niej ooddaliła. Przy kasie znajdowały się napoje energetyczne, które każdy mógł po odejściu kasjerki sobie zabrać i nikt by tego nie zauważył. Powinny być umieszczone w bardziej bezpiecznym miejscu!

Lepiej niż było ale bez rewelacji

Na dziale warzywa i owoce większość produktów nadawała się do sprzedaży, Niektóre z pomidorów czy marchwi prawodpodobnie nie przetrwają jednak kolejnego dnia co sugeruje, że powinny być znacznie przecenione! W zamrażarakach z lodami niektóre lody są zamrożone na "kamień" a niektóre po dotknięciu się topią co oznacza, że zamrażalniki nie są w pełni sprawne! Obsługa przy kasie była miła . Zostałem miło powitany i pożegnany a transakcja przebiegła bezproblemowo.

Obsługa bez wyróżnienia

P wejściu do sklepu nie zostałem powitany przez pracownicę. Przy kasie nie zapytała mnie o aplikację Żabki oraz nie zaproponowała zakupu produktu dodatkowego ( chociażby przez pytanie czy podać coś jeszcze). Cena produktu w mjej opinii nie zgadzała się z ceną przy kasie, pracownica udała się w kierunku lodówek w celu jej sprawdzenia . Okazało się, że cena produktu przy kasie jednak jest zgodna z ceną w lodówce. Na koniec obsługi pracownica podziękowała mi za zakup.

Dobrze, jednak mogłoby być lepiej !

W sklepie był duży wybór produktów w cenach promocyjnych ( dostepnych nie tylko z aplikacją Lidl Plus). Nie zauważyłem braków na półkach, podłogi i regały były utrzymane w czystości. Zostałem powitany przy kasie. Kasjerka sprawnie zeskanowała produkty i wyraźnie poinformowała mnie o kwocie do zapłaty. Niestety podczas obsługi zaczeła prowadzić rozmowę na tematy nie do końca związane z praca z inną pracownicą sklepu.

Uśmiech to podstawa !

Do sklepu wszedłem w drodze na mecz piłki nożnej. W sklepie był duży wybór produktów promocyjnych. Panowała w nim czystość i porządek. Klimatyzacja działała sprawnie. Przy kasie spotkałem się z miłą obsługą , zostałem miło powitany i pożegnany. Kasjerka była uśmiechnięta i można było z nią pożartować. Jedyne czego mi zabrakło podczas obsługi to brak pytania o aplikację żappka oraz propozycji zakupu produktu dodatkowego.

Dobrze ale mogłoby być lepiej

Na parkingu sklepowym i wewnątrz panowała czystość i porządek. Mały wybór kwiatów ciętych( dostępne tylko gerbery) oraz piw smakowych( marka piwa jaką byłem zainteresowany dostępna tylko w wariancie o smaku jabłkowym). Obsługa przy kasie sprawna , zostałem powitany i podziękowano mi za zakup. Brak uśmiechu na twarzy kasjerki, która ewidentnie nie była w dobrym nastroju. Brak pytania ze strony kasjerki o kartę Moja Biedronka. W sklepie były czynne tylko dwie kasy .

Bezproblemowo lecz chwilami za szybko!

W sklepie był duży wybór artykułów w cenach promocyjnych ( szczególnie z użyciem aplikacji ).W pewnym momencie zapytałem pracownika o dostępnoość jednego z produktów w lodówkach z wędlinami. Pracownik stwierdził, że produkt może być dostępny równiez przy kasach. Zaobserwowałem, że po zakończeniu rozmowy zgłosił brak produktu o który puytałem w lodówkach innej pracownicy sklepu . Zostałem powitany przy kasie . Pracownica bardzo szybko saknowała produkty, odniosłem wrażenie, że wręcz nimi rzuca !W sklepie nie było wielkich kolejek więc uważam, że takie zachowanie bie było potrzebne. Nie zostałem pożegnany przez kasjerkę.

Standardowa wizyta

Podczas wizyty w sklepie odwiedziłem dział warzywa/owoce. Widziałem , że jest dostępny na nim pracownik, który zajmuje się wykładaniem towaru oraz segregacją . Warzywa były dość dobrej jakości (marchew mogałby być jednak bardziej świeża). Ponadto w sklepie był duży wybór większych opakowań lodów w dobrych, promocyjnych cenach. Nie zostałem powitany przez żadnego z pracowników sklepu. Za zakupy zapłąciłem przy kasie samoobsługowej . Nie miałem problemów ze sprawnym zeskanowaniem produktów oraz z zapłatą za zakupy. Jest poprawa!

Miło, szybko , bezproblemowo.

W sklepie jest duży wybór produktów spożywczych, higienicznych i nie tylko. Produkty są w niskich, konkurencyjnych cenach. NIe miałem problemu z odnalezieniem porduktów po które przyszedłem. Przy kasie spotkałem się z miłą obsługą . Kasjerka powitała mnie , zapytała czy płatność będzie kartą czy gotówką oraz zaproponowała zakup płatnej reklamówki. Po zakończeniu transakcji zostałem miło pożegnany. Polecam ten sklep ze względu na miłą obsłigę jak i duży wybór produktów w dobrej cenie!

Wybór spory, obsługa średnia

W sklepie był duży wybór ubrań męskich. W przymierzalni panował porządek. Po zapytaniu jednej z pracownic o większe rozmiary usłyszałem , ze ich nie ma w sposób dość oschły. Pracownica nie zaproponowała pomocy w obsłudze pomimo, że przez cały czas "kręciłem się" w jej okolicy, Obsługa przy kasie była sprawna .Nie zostałem jednak powitany po podejściu do kasy ani pożegnany po zakońćzeniu transakcji.

Standardowa obsługa bez wyróżnienia

Po wejściu do sklepu nie zostałem powitany ( powitano mnie dopiero po podejściu do kasy). Pracownica nie zapytała o aplikację Żabki i nie zaproponowała zakupu produktu dodatkowego. Szybko i sprawnie zeskanowała produkty. Cała transakacja przebiegła bez problemów. Na koniec obsługi zostałem miło pożegnany zwrotem " do widzenia".

Szybkie i sprawne działanie serwisanta

Do serwisu udałem się z palącym problemem. Na chwilę przed udaniem się na dworzec kolejowy wyłączył mi się naładowany telefon, który nie chciał się ponownie włączyć. Pan z serwisu najpierw sprawdził telefon za pomoca mojej ładowarki a następnie użył spechalistycznego sprzętu do "reaktywowania " mojego telefonu, który po chwili się uruchomił i już ponad dobę działa bez problemu. Usługa kosztowała zaledwie 20 zł. Szczerze polecam ten serwis ze względu na fachowość serwsiantów i szbkość działania!

Smaczne jedzenie w połączeniu z miłą obsługą

W restauracji jest dużo miejsc siedzących dla gości. Danie dnia w bardzo przystępnej cenie (15 zł za zupę i drugie danie). Piwo lane również w dobrej cenie (7 zł). Po podejściu do kasy nacisnąłem na dzwonek . Po chwili pojawiła się Pani, która miło mnie powitała i zapytała co podać . Sama zaproponowała coś do picia. Danie dnia było podane w pięknej porcelanowej zastawie .Zarówno zupa i jak i drugie danie było bardzo smaczne. Jedynym zastrzeżeniem jakie mam to trochę zbyt twardy kotlet po myśliwsku ( twardość kotleta nie wpłyneła jednak na jego dobry smak). W toalecie było czysto i panował bardzo przyjemny zapach. Polecam!

Miło, bezproblemowo, sprawnie !

Po podejściu do stanowiska obsługi zostałem miło powitany przez pracownicę. Poprosiłem o realizację zamówienia z kuponem rabatowym. Pracownica zapytała czy życzę sobie coś jeszcze, jakie sosy ma podać w ramach kuponu . Po upływie kilkunastu sekund otrzymałem zamówienie .Pracownica sprawnie przeprowadziła transkację przy kasie i życzyła mi "smacznego" po wydaniu zamówienia.

Szybko, miło i sprawnie !

Po podejściu do restauracji ustawiłem się w kolejce. Po krótkiej chwili zjawił się kolejny pracownik, który otworzył druga kasę ( do tej pory czynna była tylko jedna kasa).Pracownik powitał mnie i zapytał co podać . Po moim zamówieniu zapytał czy chcę powiększyć zamówienie, czy ma ono być na miejscu czy na wynos i czy życzę sobie coś do picia. Zamówienie otrzymałem po kilku sekundach . Pracownik życzył mi miłego dnia i podziękował za zakup.

Sprawna, lecz nie do końca pewna obsługa

Po podejściu do okienka pocztowego zostałem miło powitany. Zamierzałem odebrać przekaz pieniężny. Pracownica obsłużyła mnie w sposób sprawny jednak odniosłem wrażenie, że nie do końca zna wszystkie procedury ( pracownica dziwiła się, że muszę podać jej pełny adres zamieszkania i numer telefonu a także nie do końca wiedziała gdzie i ile podpisów muszę złożyć pod potwierdzeniem odbioru gotówki. Po otrzymaniu pieniędzy zostałem przez pracownicę miło pożegnany. Na dwa dostępne stanowiska czynne było tylko jedna. Po zakończeniu mojej obsługi widziałem, że do okienka ustawiła się dość duża kolejka klientów.

Miła i sprawna obsługa

Po wejściu do sklepu zostałem miło powitany przez pracownicę sklepu. Podczas obsługi przy pracownica uśmiechała się , odnosiła się do mnie w sposób uprzejmy. Głośno i wyraźnie poinformowała mnie o kwocie do zapłaty. Po wydaniu mi hot-doga życzyła mia smacznego i grzecznie mnie pożegnała. W takim sklepie aż miło robić zakupy !

Bez zmian , jak zwykle 5/5

Miła i sprawna obsługa ze strony kelnerki. Zarówno mnie jak i moim gościom bardzo smakowała zupa i drugie danie. Możliwość zbierania specjalnych punktów za każdy zakupiony obiad ( po uzbieraniu 10-ciu kolejny obiad jest gratis). Szczerze polecam ze względu na pyszne jedzenie w przystępnej cenie (17,90 zł za danie dnia - zupa, II danie, kompot i jabłko).

Miło, tanio lecz w nie do końca miłym towarzystwie

W pubie zastałem bardzo miłą obsługę ze strony barmanki. Na prośbę moich gości Pani zrobiła nam wspólne zdjęcie. Piwo bardzo dobre w smaku i w bardzo przystępnej cenie jak na okolice poznańskiego Starego Rynku . Dużo miejsc siedzących wewnątrz pubu i kilka stolików na zewnątrz. Niestety bardzo denerwująca była duża ilość much ,m które cho chwile przeszkadzały swoją obecnością. Goście ze stolika obok w związku z tym przenieśli się do wnętrza lokalu. Uważam, że właściciele lokalu oraz lokali sąsiednich powinni coś z tym problemem zrobić.

Sprawna lecz nie bezproblemowa obsługa

Po wejściu do sklepu nie zostałem powitany( powitano mnie po podejściu do kasy). Zamówiłem hot-doga i tortillę . Kasjerka obsłużyła mnie sprawnie i poinformowała o czasie oczekiwania na zamówienie. Po skonsumowaniu posiłku poszedłem dokupić małą butelkę wody mineralnej. Okazało się , że jej cena jest przy kasie wyższa od tej która widniała koło napoju na regale. Pracownica uparcie chciała policzyć wyższą cenę jednak odmówiłem. W końcu poprosiła innego pracownika o pomoc, który poinformował, że w takiej sytuacji musi doliczyć klientowi 5 % rabat do transakcji. Kasjerka stwierdziła, że nie potrafi tego zrobić i odeszła od stanowiska ( bez poproszenia pracownika z którym rozmawiała o dokończenie transakcji). Wywołało to irytację drugiego pracownika, który podszedł i zakończył obsługę mojej osoby.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem