Personel banku nie ogranicza się do standardowego "Dzień Dobry, w czym mogę pomóc ?" Oni idą o krok dalej. w gorące dni personel banku proponuje klientom kubek zimnej wody z dystrybutora. niby niewiele, ale jednak to jedyny bank, gdzie coś takiego widziałem. Jeśli chodzi o pozostałe obszary obsługi, również nie mam do Alior Banku większych zastrzeżeń.
Jeśli chodzi o oddziały banku Santander, jest dobrze, a nawet przyzwoicie. Lecz jeśli trafi się na niekompetentnego pracownika w punkcie kredytowym sklepu - co miałem okazję ostatnio doświadczyć - to kompetencja obsługi woła o pomstę do nieba. Organizacja natomiast, wygląd oddziałów, oferta nie budzi zastrzeżeń.
Bardzo dobrze. częste sytuacje, kiedy czynne są 1-2 kasy, co generuje i zwiększa wielkość kolejek
OK. Obsługa jest w porządku ale niektóre sklepy nie radzą sobie z kolejkami na stoiska np z wędlinami, kolejka potrafi osiągnąć pół długości sklepu ( zwłaszcza w soboty rano ) co utrudnia poruszanie się po sklepie
Bar mleczny mający w menu dania wegetariańskie i mączne. Obsługa sprawna. Możliwość płatności kartą płatniczą. Dość krótka kolejka do kasy, bądź brak oczekiwania na przyjęcie zamówienia. Dość smaczne jedzenie. Ale tu plusy się kończą. Ceny nieco wyższe niż w innych lokalach tego typu, ale to można by jeszcze zrozumieć. Lokal leży niemal w rynku, więc na pewno jest tam niezły czynsz. Ale doliczanie złotówki za każdy dodatek do dania ( na przykład cebulka do pierogów ) to już delikatna przesada. Na plus dla baru nie przemawia także fakt, że punkt do zostawienia brudnych naczyń umieścili na końcu sali. Reasumując : Jest to mniejsce w dobrej lokalizacji, z dobrym jedzeniem , ale należy przygotować się na oczekiwanie na zamówione danie. Dobra alternatywa, jeżeli nie ma się czasu, lub nie chce się komuś jechać do znanego sobie, ulubionego baru, czy restauracji.
Problem z którym dzwoniółem załatwiony profesjonalnie, w ciągu jednej rozmowy.
Brak zastrzeżeń jeżeli chodzi o wygląd zewnętrzny, podejście do klienta, kompetencję. Sam pokój również przygotowany w stopniu bardzo dobrym. odkurzony, brak kurzu, wywietrzony, Nie miałem się do czego przyczepić.
Polski Program Jakości Obsługi od 11 lat monitoruje poziom zadowolenia i satysfakcji społeczności zakupowej w Polsce. Pomagamy konsumentom w wyborze firm spełniających ich oczekiwania, a firmom - w poprawie jakości obsługi.
Copyright © 2018 Grupa VSC. Design by +coal.
Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności
Zrozumiałem