Opinie wystawione przez użytkownika: Grzegorz_89

Profesjonalne doradztwo.

Bardzo miła obsługa i profesjonalne podejście do klienta. Duży wybór oferowanych produktów. Odniosłem wrażenie, że klient poszukujący odpowiedniego dla siebie obuwia zawsze wyjdzie z tego sklepu z butami, z których użytkowania będzie zadowolony.

Profesjonalne doradztwo.

Polecam zakupy w tym sklepie. Doradca klienta, który pomagał mi w podjęciu decyzji o zakupie wykazał się profesjonalizmem dotyczącym nie tylko znajomości oferowanych produktów, ale też wysoką kulturą rozmowy z niezdecydowanym klientem.

Robisz przetwory ?- odwiedź ten market.

Nazwa marketu zazwyczaj kojarzy się potencjalnym klientom z asortymentem budowlanym i ogrodnictwem. Na uwagę klientów w sezonie ogórkowym polecam dużą dostępność i różnorodny asortyment produktów do domowego przygotowania przetworów. Na przykład dla klientów poszukujących słoików do przetworów, przygotowano ofertę kilkunastu rodzajów słoików o różnych pojemnościach, można je kupić z zakrętkami lub zakrętki oddzielnie.

Smacznie i dobry wybór.

Restauracja Olimp w formule potrawy na wagę zasługuje moim zdaniem na polecenie. Duży wybór różnorodnych potraw, zarówno dla jaroszy, jak i dla konsumentów bardziej gustujących w daniach mięsnych. Na podkreślenie zasługuje miła obsługa przy kasie i duza dostępność stolików przeznaczonych do konsumpcji. Dla osób, które zamierzają częściej korzystać z tej restauracji polecam kartę lojalnościową (rabat przy zakupie, a nie zbieranie punktów).

Miła obsługa i uzyskanie karty lojalnościowej.

Bardzo miła i kulturalna obsługa sprawiła, że dałem się namówić na stacji Circle K w Kaliszu na wstąpienie do Extra Clubu i stałem się posiadaczem karty lojalnościowej. Dokonałem rejestracji i uzupełniłem dane osobowe poprzez Internet, dojechałem do miejsca zamieszkania. Byłem świadomy, że dokonałem dobrego wyboru, ponieważ w miejscu zamieszkania są dwie stacje Circle K. Niestety w „moim mieście” na stacji Circle K spotkało mnie rozczarowanie. Pracownica stacji Circle K, gdy zobaczyła kartę lojalnościowa, powiedziała mi, że stacja jest typu obsługi expres i na stacjach tego typu karta Extra Clubu jest bezużyteczna. Sumując, nie rozumiem tego typu marketingu. W mieście są dwie stacje Circle K, ale karta lojalnościowa wydana przez Circle K nie działa. No cóż, przejdę do konkurencyjnej sieci dystrybutorów paliwa - mają karty lojalnościowe ważna na każdej stacji, bo dla nich każdy klient jest ważny.

Dobre jedzenie i miła obsługa.

Karczma Młyn Niemcza położona jest przy drodze międzynarodowej Wrocław - Kudowa Zdrój. Interesująco urządzone wnętrze karczmy, miła obsługa i nie długi czas oczekiwania na danie wybrane z menu , sprawiają, że warto zatrzymać się tutaj na posiłek.

Reklama w gazetce - brak produktu w sklepie.

Po lekturze najnowszej gazetki reklamowej zainteresował mnie jeden produkt. Przed pójściem do sklepu przeczytałem opinie o produkcie w Internecie. W klasyfikacji swojej kategorii produktów, mój wybrany, oferowany w gazetce - był na drugim miejscu. W sklepie produktu jednak nie było. Pracownica sklepu poinformowała mnie, że produkt był zamówiony, nie dotarł jednak przed wydaniem gazetki. Pracownica zasugerowała, abym odwiedził sklep następnego dnia lub po dwóch dniach, najprawdopodobniej będzie dostępny za 1 lub 2 dni. Byłem następnego dnia (w piątek) i dowiedziałem się, że produkt może będzie w środę, nie ma jednak pewności, że dotrze do sklepu. Bardzo miła obsługa personelu sklepu (dostałem numery telefonów, aby dowiadywać się czy jest produkt) nie rekompensuje mi jednak rozczarowania z powodu braku chociażby jednego egzemplarza produktu w sklepie, skoro produkt był reklamowany w gazetce. Czy taka praktyka marketingowa ma na celu tylko przyciąganie klienta do sklepu ?

Żenująca promocja.

Miła obsługa na hali sprzedażowej, uprzejma obsługa przy kasie ... ale promocja, którą zobaczyłem zastanawia jak traktuje się klienta w tym sklepie (w domyśle w sieci sklepów LIDL). Czerwone kartki z podaną ceną promocyjną (okazyjną) bez wątpienia skłaniają kupujących do zainteresowania się towarem. Dzisiaj przeglądając ofertę sprzedażową wędlin zostałem przez taką kartkę zaskoczony. Reklamowana była kiełbasa biwakowa - cena 9,99 zł za kg została obniżona do ceny 9.90 zł za kg. Ta wyjątkowo atrakcyjna oferta (oczywiście mój żart) spowodowała w moim odczuciu wysiłek wielu osób z personelu sklepu. Wykonanie kartek z ceną, korekta w systemie kodów w kasie, sprawozdania, zestawienia i inne. Czy jest sens ogłaszania i organizowania promocji obniżając cenę produktu o kilka promili?

Promocja artykułu innego niż eksponowany.

Po raz pierwszy spotkałem się z tak osobliwą promocją artykułu spożywczego. Przy kasie nr 3 umieszczono białą kartkę z napisem o promocyjnej sprzedaży czekolady miętowej (2,19 PLN). Kartkę przyciskały (aby nie spadła) czekolady kasztanki. Spytałem kasjerki czy to są czekolady miętowe - otrzymałem odpowiedź, że nie, że są to czekolady kasztanki. Uśmiech budzi w tej sytuacji fakt, że obok czekolad był stos karteczek zachęcający do wyrażenia opinii o NETTO - z hasłem przewodnim : "Podziel się z nami swoją opinią ... i wygraj".

Lidl plus - ale aplikacja minus.

Nie pierwszy raz będąc w LIDL i posługując się aplikacją LIDL PLUS zostaje postawiony w kłopotliwej sytuacji. Aplikacja nie nalicza rabatów, przy produktach jednak reklama zachęca "z aplikacją taniej". Już trzykrotnie stwierdziłem, że zawyżono rachunek o 1 PLN. Żenująca sytuacja przy reklamowaniu u kasjera - cytuje: " to wina systemu - aplikacji" dam panu tą złotówkę i nie będziemy robili problemu. Delikatnie mówiąc jest to dla kupującego dyskomfort, nie chce używać mocniejszych słów. A tak przy okazji jak się księguje taką daną do ręki złotówkę ( bez jakiegokolwiek "papierka") ?

Szybkie rozwiązanie problemu technicznego.

Dopisało szczęście, nie musiałem oczekiwać wielu minut ( jak to zwykle bywa) i słuchać komunikatów marketingowych. Połączyłem się niemal natychmiast z doradcą klienta w dziale technicznym i w sposób bardzo profesjonalny, w krótkim czasie uzyskałem niezbędne informacje, aby usunąć usterkę techniczną dekodera. Dziękuję za wysoką jakość obsługi.

Ocena z dnia: 23.05.2019
nc+ Infolinia

Miła obsługa w zakresie znalezienia produktu.

Pracownica sklepu pracująca na sali sprzedażowej znalazła czas, aby przerwać układanie towaru na półkach i podeszła ze mną do regału, na którym był eksponowany produkt, którego poszukiwałem. Miłe to, świadczy o dużym zaangażowaniu personelu w wysoką jakość obsługi klienta.

Miła obsługa i pyszne produkty.

Bardzo miła obsługa, na podkreślenie zasługuje bardzo kompetentna sprzedawczyni. W chwili moich zakupów nie było innych klientów w cukierni. Pani, która sprzedawała produkty, omówiła skład każdego torcika i opisała smak każdego z prezentowanych w gablocie. Podkreślić należy, że cukiernia jest tylko punktem sprzedaży, a wyroby wytwarzane są w miejscowości Białe Błota koło Bydgoszczy. Polecam wyroby z tej cukierni.

Bezcenna promocja.

W dniu 6 maja 2019r. po godzinie 17.00 byłem na zakupach i zauważyłem główną alejkę w sklepie ze stoiskami promocyjnymi. Produkty były estetycznie eksponowane na stoiskach, stoiska zachęcały do podejścia napisami PROMOCJA jednak pod napisami były puste miejsca na cenę. Wielu klientów po podejściu do stoisk, komentowało, że brak informacji o cenie produktu nie powinien mieć miejsca. Osobiście uważam, że po ustawieniu towaru niezwłocznie powinna być umieszczona informacja o cenie. W sklepie byłem około 20 minut, w tym czasie wielu klientów nie mogło dokonać zakupu, mimo tego, że towar w mojej ocenie był atrakcyjny (po cenie promocyjnej) i znalazł by szybko nabywcę. Podsumowując, moim zdaniem, akcja promocyjna powinna być czynnością ciągłą, od umieszczenia towaru na stoisku do umieszczenia tabliczki z jego ceną. W zastanym przypadku, w moim subiektywnym odczuciu, było to drażnienie klienta - "możesz kupić taniej, ale musisz krążyć po sklepie i czekać" - w domyśle, może klient czekając kupi coś jeszcze.

Pociąg się zatrzymuje lecz nie ma miejscówki z tej stacji.

W dniu 28 kwietnia 2019r. na dworcu PKP w Toruniu zakupiłem bilet weekendowy Intercity i chciałem kupić do niego miejscówkę na przejazd. I tu niespodzianka. Okazuje się, że pociąg Intercity odjazd ze stacji Inowrocław Rąbinek o godz. 5.11 do Warszawy, mimo tego, że fizycznie zatrzymuje się na tej stacji, nie został ujęty w systemie rezerwacyjnym. Pani kasjerka na dworcu PKP w Toruniu powiedziała mi, że nie ma stacji ( przystanku osobowego ) Inowrocław Rąbinek w systemie rezerwacji miejsc, ale to wg niej nie problem - sprzedała mi miejscówkę od Gniezna ( bo to najbliższa stacja w systemie rezerwacji). A co by było gdybym nie miał biletu weekendowego? Dodatkowa dopłata na odcinku Gniezno - Inowrocław Rąbinek? Dalszym kuriozum jest fakt, że celem mojej podróży przy zakupach biletów był Zbąszynek, ale aby z Inowrocławia Rąbinka pojechać do Zbąszynka, muszę jechać najpierw do Kutna ( z Inowrocławia Rąbinka) i następnie tymi samymi torami z Kutna przez Inowrocław Rąbinek ( bo w tym kierunku jazdy pociągu na stacji Inowrocław Rąbinek pociąg Intercity się nie zatrzymuje). Jaki status ma zatem stacja (przystanek osobowy) Inowrocław Rąbinek ? - pociągi się zatrzymują ( nie każde), a jak sie zatrzymują, to nie można kupić miejscówki na wyjazd z tej stacji.

Towarowanie stoiska w czasie długiej kolejki.

W dniu 16 kwietnia 2019r. robiłem zakupy na stoisku mięsnym. W czasie, gdy formowała się coraz dłuższa kolejka klientów potencjalnie chcących dokonać zakupów na tym stoisku personel stoiska wykładał mięsa i kiełbasy z magazynu na stoisku. Część klientów odeszła. Uważam, że towarowanie stoiska ( bo nie było to uzupełnianie towaru, lecz wykładanie na puste lady) powinno odbyć się przed rozpoczęciem pracy ( otwarciem marketu).

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 06.12.2018
Rossmann Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 04.12.2018
Super-Pharm Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 03.12.2018
Enea Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 03.12.2018
WÓLCZANKA Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem