Opinie wystawione przez użytkownika: Irbis

Problemy przy reklamacjach

Problemy przy reklamacjach, bublowate meble, tragiczna obsługa:/ Kupiłem tak meble do swego mieszkania i zaczął się mój koszmar trwający 6 miesięcy, wciskanie kitu że nie ma sensu czegoś reklamować, dochodzenie się o zwrot pieniędzy o mebel nie nadający się do użytku z Panem który nie zna się na prawie a siedzi w biurze reklamacji, ilość ludzi którzy reklamują bez skutecznie tam meble jest olbrzymi. segregatory z reklamacjami są wypełnione po brzegi - jeden duży segregator średnio miesięcznie. Obsługa ma Cię gdzieś gdy tylko dasz im pieniądze za mebel. Tragedia

Kategorycznie ODRADZAM organizowania tam wesela

Kategorycznie ODRADZAM organizowania tam wesela. My w czerwcu mieliśmy tam wesele w piątek jak pojechaliśmy dekorować sale była wielka awantura sala była bardzo brudna, zagrzybiała przez okna nic nie było widać obrusy były pogniecione (jak psu z gardła wyjęte). Kiedy weszliśmy do kuchni był syf do półek można było się przykleić, kieliszki były koloru szarego, na blatach leżała psia karma i farby i wałki do malowania, za barem też nie było inaczej. Obsługa bardzo nie sympatyczna i jedzenia na stołach tyle co kot napłakał. Byliśmy bardzo zaskoczeni bo 2 lata wcześniej byliśmy tam u znajomych na weselu i myśleliśmy, że będzie też tak jak u nich. Okazało się jednak, że póki właścicielami byli rodzice było wszystko ok, a teraz właścicielem jest koleś około 26 lat i tylko zwija kasę przed weselem, a potem go nie widać mimo iż przy podpisaniu umowy zastrzegliśmy sobie żeby był. Na całe szczęście całe wesele uratowała zarąbista orkiestra.

Chciałem się podzielić w Wami pozytywną opinią co do tego

Chciałem się podzielić w Wami pozytywną opinią co do tego sklepu internetowego. Zamawiałem już 2 raz u nich urządzenia AGD. Wcześniej była to pralka teraz kuchenka mikrofalowa oraz odkurzacz. Firma działa jak dla mnie bardzo sprawnie i mają przystępne ceny. W obu przypadkach zamówienie zostało zrealizowane w przeciągu 3 dni. Szybko miło i przyjemnie z wszystkimi informacjami co do stanu towaru. Rewelacja były delikatne niedociągnięcia ale sklep nadal się rozwija i poprawia swoje błędy z tego co widzę. Nie dociągnięcia to krótki czas przebywania produktu w miejscu osobistego odbioru bo to tylko 3 dni. I jakiś błąd w serwisie gdy zamówienie znika z profilu po jego dostarczeniu do sklepu a nie ma go w zrealizowanych ani w realizowanych. Ale wszystko da się poprawić. Ewentualnie można się tylko przypiąć jeszcze do tego że miejsce odbioru jest czynne do 17 mogło by byś czynne do 18 ułatwiło by to troszkę odbiór towaru. Bo kończąc pracę o 16 często trudno się jest przebić do sklepu w godzinę przez całą Łódź. Pozdrawiam i polecam.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem