Opinie wystawione przez użytkownika: Iwona_839

Firma nie dba o stalych klientów odrzucajac reklamacje.

Firma nie dba o stalych klientów odrzucajac reklamacje.

Bałagan na półkach w butach brak obsługi na sklepie

Bałagan na półkach sklepowych brak obsługi na sklepie.

Bank z żenujacą obsługa klienta.

Bank z żenującą obsługa klienta. Marketerzy wydzwaniają z ofertami mimo rezygnacji z oferty marketingowej. Gdy Ja chciałam się połączyć z konsultantem niestety nie ma takiej opcji, na maila również zero odpowiedzi. Dodatkowo bankowość internetowa bardzo okrojona i nie czytelna. Nie polecam!

Rewelacyjna obsługa!

Po raz pierwszy spotkałam się z takimi doradcami w Getin Bank we Wrześni. Po pierwsze nic na początku nie obiecywali. Kontakt z nimi był rewelacyjny szybko oddzwaniali i odpisywali na e-maile. Na każdym etapie mnie informowali. Udało się, załatwili kredyt gotówkowy na 100000,. DZIĘKUJĘ JESTEM BARDZO WDZIĘCZNA

Ocena z dnia: 22.05.2020
GETIN BANK Inna forma kontaktu

Super

Jestem bardzo zadowolona z końcowego efektu wykonanych rzęs . Serdecznie polecam !

Ocena z dnia: 22.05.2020
Salon kosmetyczny Inna forma kontaktu

Super

Jestem bardzo zadowolona z końcowego efektu wykonanych rzęs . Serdecznie polecam !

Ocena z dnia: 22.05.2020
Salon kosmetyczny Inna forma kontaktu

Długi czas oczekiwania

Trochę dłuższy czas oczekiwania na paczkę... mała rysa na kapciu... a tak poza tym, wzór i nr się zgadza, więc ok.

Ocena z dnia: 22.05.2020
RYŁKO Kontakt online

Niski poziom obsługi klienta...

Złożyłam ostatnio zamówienie internetowe, czekałam ponad tydzień, a buty miały cały czas status "w realizacji". Po tym czasie dostałam informacje mailową, że zamówienie zostało anulowane, przy czym buty cały ten czas były na stanie. Poinformowano mnie, że nie nadawały się do wysyłki, a pozostałe sztuki są ze zwrotów. Poprosiłam o ponowne wznowienie wysyłki i przesłanie tych butów ze zwrotu, ale otrzymałam informację, że muszę jeszcze raz złożyć zamówienie, przy czym teraz buty miały wyższą cenę :( Bardzo lubię buty z tego sklepu, ale podejście do klienta jest na bardzo niskim poziomie :(

Ocena z dnia: 22.05.2020
DEICHMANN Kontakt online

Zamówienie z odbiorem przez paczkomat - REWELACJA!

Zrobiłam u nich raz zamówienie z odbiorem w paczkomacie. Wszystko przebiegło w miarę szybko i sprawnie, dlatego dokonałam kolejnego zamówienia i czekam na zamówienie :)

Ocena z dnia: 22.05.2020
Media Expert Kontakt online

Zakupowy dramat przez internet

Jednym słowem dramat. Złożyłam zamówienie internetowe na obuwie w rozmiarze 37. Przesyłka dotarła z butami jednym 37 a drugim 38. Złożyłam reklamację mailowo, na którą w przeciągu 10 dni nikt nie raczył odpowiedzieć, więc zadzwoniłam i usłyszałam, że butów w takim rozmiarze już nie ma, mam odesłać te, które są złe a na kasę sobie poczekam. To był mój pierwszy zakup w tym sklepie internetowym i zdecydowanie ostatni. Nie polecam.

Ocena z dnia: 22.05.2020
CCC Kontakt online

Fatalna jakość

Fatalna jakość , a reklamacje produktów, totalna porażka, zostaje tylko rzecznik praw konsumenta ,

jestem bardzo zadowolona

Obuwie Lasockiego kupuję nie od dzisiaj i jestem bardzo zadowolona,jak się skuszę na buty od innego sprzedawcy to póżniej bardzo żałuję.A tu zawsze pasuję.

Ocena z dnia: 15.03.2020
Lasocki Kontakt online

Firma nie uznaje reklamacji pomimo wady produktu

Firma nie uznaje reklamacji pomimo wady produktu. Po pół roku noszenia obuwia zaczęły odklejać się i odpadać podeszwy. Zwyczajnie nieuczciwa firma. Nigdy nie kupię u nich już butów.

Firma CCC nie traktuje swoich klientów poważnie.

Firma CCC nie traktuje swoich klientów poważnie. Pasek w sandałkach kupionych w ccc odkleił mi sie juz drugiego dnia (wada fabryczna). Reklamacja zostala jednak odrzucona z uzasadnieniem, iż buty były źle użytkowane i pasek odkleil sie z przyczyny mechanicznej. Ponadto poziom kultury obsługi w sklepie pozostawia wiele do życzenia.... Kierownictwo nie zwraca uwagi na nieuprzejme zachowanie personelu..

Buty wygodne i wszystko ok.

Szybka dostawa ze sklepu internetowego, buty wygodne i wszystko ok.

Ocena z dnia: 15.03.2020
Puma Kontakt online

Buty rozpadły się po około 6 miesiącach noszenia

Buty rozpadły się po około 6 miesiącach noszenia, sklep odrzucił reklamację z tytułu rękojmi. Odwołanie również odrzucono. Nie pozwolono mi skorzystać z gwarancji. Kierownictwo sklepu nie miłe ....

Duży wybór produktów,

Duży wybór produktów, przystępne ceny.

Polecam sklep internetowy.

Polecam sklep internetowy. Duży wybór produktów i szybka realizacja zamówienia

Ocena z dnia: 15.03.2020
DEICHMANN Kontakt online

Nie polecam ....

Zbyt mała ilość pracowników w kasach, do których ciężko się przecisnąć między wszechobecnymi koszami z towarem.... Na stoisku z wędlinami i mięsem przeraża mnie mycie szyb brudną ścierą, zamiast np. papierowymi ręcznikami i machanie tą ścierką nad leżącą wędliną. Masakra! aż nie chce się kupować

Nie polecam obsługi na mięsnym...

Byłam ostatnio w POLO nie byłam zachwycona , stałam w kolejce do mięsnego Pani nie była zainteresowana klientem robiła wszystko po woli tak jakby z przymusu...

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem