Opinie wystawione przez użytkownika: Jabłonka

Dobra obsługa

Byłam na wyjeździe i weszłam do sklepu Netto w Barlinku. Sklep ogólnie czysty choć były lekkie braki na półkach. Nie mogłam znalesc jogurtu konkretnego i zapytałam o niego ekspedientkę. Ta powiedziała że nie mają takiego na stanie ale podeszła jeszcze ze mną do lodówek i spojrzała czy na pewno. Pani była pomocna

Fatalna obsługa

Byłam z dzieckiem w Sklepie netto na duńskiej. Kupiłam cukierki na wagę z gazetki promocyjnej. Pani (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść - RODO)) skasowała mnie wyższa cena. Podeszłam do niej a ta zaczęła mówić że były tam pomieszane inne cukierki dlatego policzyła mnie za cenę najdroższych cukierkow. Wzięła je później na wagę i stwierdziła że są wyjedzone a ja jej na to że dziecko jedndgo wzięło. Poczułam się jak ostatnia oszustka która chce naciągnąć na groszowe sprawy sklep. Pani była niemiła wzięłam te cukierki i wyszłam i już nigdy nie wrócę choć byłam stała klientka

Dobrze

Dobrze.

Ocena z dnia: 12.12.2016
Rossmann Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze.

Ocena z dnia: 12.12.2016
INTERSPORT Inna forma kontaktu

Źle

Źle.

Ocena z dnia: 12.12.2016
Promedica24 Inna forma kontaktu

Świetnie

Świetnie.

Ocena z dnia: 12.12.2016
Kari Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie.

Ocena z dnia: 09.12.2016
5.10.15 Inna forma kontaktu

OK

OK.

Ocena z dnia: 09.12.2016
Home&You Inna forma kontaktu

Fatalnie

Fatalnie.

Ocena z dnia: 09.12.2016
PGNiG Inna forma kontaktu

OK

OK.

Ocena z dnia: 09.12.2016
Leroy Merlin Inna forma kontaktu

Fatalnie

Fatalnie.

Ocena z dnia: 09.12.2016
Enea Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze.

Ocena z dnia: 09.12.2016
Circle K Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie.

Ocena z dnia: 09.12.2016
Costa Coffee Kontakt online

OK

OK.

Ocena z dnia: 08.12.2016
Media Markt Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie.

Ocena z dnia: 08.12.2016
Philips Inna forma kontaktu

Źle

Źle.

Ocena z dnia: 08.12.2016
Play Inna forma kontaktu

podczas zakupów w sklepie Netto zauważyłam

podczas zakupów w sklepie Netto zauważyłam, że panuje porządek na półkach sklepowych a ceny są dopasowane do danych artykułów. Pan ochroniarz był bardzo miły i otworzył mi bramkę, ponieważ nie miałam żadnych zakupów.

W sklepie Tesco zrobili przemeblowanie i nie można było się

W sklepie Tesco zrobili przemeblowanie i nie można było się połapać gdzie są dane produkty. Ceny były dopasowane do konkretnego towaru. Obsługa szybka i miła. Niestety mimo dwóch otwartych kas długie kolejki.

podczas wizyty w sklepie Biedronka zauwazyłam

podczas wizyty w sklepie Biedronka zauwazyłam, że sklep jest czysty, towar poukładany na półkach. Do każdego towaru były dopasowane ceny. Czytniki działały. Minusem pobytu w sklepie była dość duża kolejka ok 4 osoby przede mną.

W sklepie Sephora panował porządek

W sklepie Sephora panował porządek. Na podłodze oraz na półkach było czysto. Ceny odpowiednio dopasowane do danego produktu. Duzy wybór perfum. Obsługa troche za bardzo patrzy sie na klientów i wtedy czuje sie dyskomfort.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem