Opinie wystawione przez użytkownika: Janusz_216

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Dobrze

Dobrze. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

OK

OK. czynna tylko jedna kasa. Na minus: sprawność obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Obsługa mało zainteresowana klientem

Obsługa mało zainteresowana klientem. Zero propozycji zakupu dodatkowych artykułów np. kawa, hot-dog (na stacji nie było ani jednej osoby). Nawet dyskutowaliśmy z żoną, czy nie kupić kawy lub hot-doga, pani ekspedientka swoim wyrazem twarzy pomogła mi podjąć decyzję.

Kasjerka

Kasjerka (na stanowisku monopolowym). Miałem wrażenie, że dobrze byłoby pracować, tylko żeby klienci nie przeszkadzali. Zero uśmiechu, przywitania, lodowate spojrzenie.

Pracownica działu mięsnego bardzo sympatyczna

Pracownica działu mięsnego bardzo sympatyczna, starała się doradzić, proponowała dodatkowe artykuły.

Jakość obsługi w skali 0

Jakość obsługi w skali 0 - 10 można ocenić na 0. (Data wizyty 21.01.2015 r.) Na cały Urząd czynna tylko jedna kasa! Numerki do stanowisk obsługi Urzędu mijały po kilka razy, bo nikt nie zdołał wnieść opłaty! Mimo interwencji w Dziale Obsługi Klienta, jak i osobistej interwencji w sekretariacie burmistrza i obietnicy otwarcia kolejnego stanowiska kasowego, nic się nie zmieniło. Masakra!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem