Opinie wystawione przez użytkownika: Jarosław_36

Brak zainteresowania

Po raz kolejny rozczarowałem się po wizycie. Totalny brak zainteresowania klientem - nie mogłem znaleźć osoby z którą chciałbym porozmawiać. po 10 min. poszukiwań i kilkakrotnego pytania z mojej strony obsługi z innych działów i odsyłania udało się znaleźć osobę odpowiedzialną. Jednakże rozmowa nieć nie wniosła, pracownik był zniechęcony i odpowiadał monosylabami (być może miał zły dzień). Sugeruję poprawęsystemu komunikacji i nawiązywaniu kontaktu z klientami oraz większą orientację w ofercie stacjonarnej marketu.

Bardzo dobra obsługa

Obsługa na wysokim poziomie. Sprzedawcy zaangażowani wykazują się dużą cierpliwością, chętnie pomagają w wyborze towaru i poruszaniu się po sklepie.

Zamierzałem kupić smoczek do uspokajania dla dziecka

Zamierzałem kupić smoczek do uspokajania dla dziecka. Decyzja o zakupie w tym właśnie sklepie została podjęta na skutek pozytywnego pierwszego wrażenia jaki „wywarł na mnie sklep”. Przez wejście do sklepu było czysto i schludnie. Witryna sklepu była zadbana i czysta. Wejście do placówki zadbane, podłoga czysta. Towar na półkach ułożony prawidłowo. Jest to sklep wielobranżowy. Asortyment został ułożony w sposób intuicyjny. Nie czułem się zagubiony. Po podejściu do artykułów dla dzieci zostałem spytany przez Panią zmieniającą ekspozycję na stoisku obok jaki asortyment mnie interesuje. Po udzieleniu odpowiedzi otrzymałem kompleksową informację na temat znajdujących się w ofercie smoczków wraz z rankingiem najbardziej popularnych wśród klientów. Dodatkowo uzyskałem szereg informacji dodatkowych na temat artykułów dla dzieci. Pani udzielająca mi informacji potrafiła nawiązać kontakt z klientem. Rozmowa przebiegała w miłej i atmosferze. Kolejne miłe zaskoczenie spotkało mnie przy kasie przy której zostałem bardzo sprawnie i dobrze potraktowany. Pani podziękowała za zakup w sklepie i zaprosiła do częstszych wizyt.

Po wejściu o sklepu wyraziłem zainteresowanie ofertą obuwia

Po wejściu o sklepu wyraziłem zainteresowanie ofertą obuwia konkretnej marki w konkretnym rozmiarze. Jedna ze sprzedawczyń chętnie udzieliła pomocy w sposób nie budzący mego sprzeciwu. Zaproponowała mi abym usiadł i polecała konkretne pary obuwia proponując wybrane przeze mnie pary do tzw: przymiarki. Po kilku minutach rozmowy - trafnie odczytała moje potrzeby oraz gust co w końcowym efekcie zaowocowało zakupem obuwia.

Wszedłem jako klient chcący udać się na wypoczynek do

Wszedłem jako klient chcący udać się na wypoczynek do Egiptu. Na wstępie zaznaczyłem, że jest to mój pierwszy wyjazd i nie mam orientacji co do warunków, cen itd. Wizyta rozpoczęła się od przyjęcia przez panią z rezerwą. Miałem odczucie, że jej przeszkadzam. Pierwsze pytanie po przedstawieniu swojego stanowiska brzmiało: a za ile ma być ta wycieczka? Wniosek - nieuważne wysłuchanie tego co mówiłem na wstępie. Gdyby nie moja wiedza, zaczerpnięta od znajomych co do miejsc wypoczynku, trudno byłoby nawiązać konstruktywny dialog. Po ok 10 min. męczącej wymiany zdań uzyskałem jedynie ogólne informacje o miejscach wypoczynku z kosztami kształtującymi się w podanych przez panią widełkach cenowych. Nie otrzymałem odpowiedzi na pytanie, dlaczego nie może mi podać konkretnych kwot. Wyszedłem bardzo zmęczony z tej wizyty. Miałem odczucie, że moja wiedza jest większa niż mojej rozmówczyni. To uzasadnia ocenę podaną powyżej.

Zakup przewodu do komputera

Zakup przewodu do komputera. Po wejściu do sklepu miłe powitanie przez uśmiechniętego sprzedawcę, oferta pomocy. Po przedstawieniu zagadnienia fachowa i rzetelna obsługa, uzupełniana pytaniami precyzującymi, jaki dokładnie wyrób chcę zakupić. Sprawne przedstawienie możliwości. Propozycja pomocy przy problemach ze sprzętem. Obsługa innych klientów na takim samym poziomie. Zaoferowana pomoc podczas montażu i instalacji produktów i programów nie zakupionych w sklepie.

Przed wizytą umówiłem się tel

Przed wizytą umówiłem się tel. na przegląd techniczny auta. Kontakt telefoniczny bez zarzutu, z małym wyjątkiem: nie otrzymałem wiadomości zwrotnej na zadane przeze mnie pytanie. Konieczny był powtórny tel. do salonu. Po podjechaniu na miejsce krótka i rzeczowa rozmowa dot. warunków przeglądu. Wypełnienie zlecenia i zaproszenie do poczekalni. Miałem możliwość obserwacji tego, co się dzieje w warsztacie. Czynności zlecone trwały ok 2,5 godz. Nie zaproponowano mi kawy czy herbaty. Co prawda w salonie stał dystrybutor napojów gazowanych oraz pojemnik z wodą mineralną, lecz w przypadku wody nie włączony był podgrzewacz. Po zakończeniu przeglądu musiałem sam wyprowadzić auto z warsztatu. Obsługa miła, sympatyczna. Informacje rzeczowe i konkretne.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem