Opinie wystawione przez użytkownika: Jarosław_473

Lokal o bardzo ładnym wnętrzu

Lokal o bardzo ładnym wnętrzu, z ciekawymi obrazami, różnorodnością stolików, możliwością wypicia kawy na zewnątrz i darmowym dostępem do internetu. Obsługa jest bardzo miła, sprawnie wykonuje swoją pracę, chętnie doradza nowości i szybko sprząta po klientach. Kilkukrotnie skusiłem się mimo niemałych cen na ten właśnie lokal, gdyż każda wizyta w nim była naprawdę sympatyczna.

Studio Urody EFEKT

Studio Urody EFEKT, to jeden z najgorszych fryzjerów, do jakich dane mi było uczęszczać. Zachęciła mnie reklama niskiej ceny i to akurat się sprawdziło. Jednak obsługa to istna tragedia. Panie fryzjerki za nic mają czas klienta, gdyż po wejściu do zakładu czekałem ok 15 minut na ostrzyżenie, mimo braku innych klientów. W tym czasie pisały sms'y, piły kawę i rozmawiały. Gdy usiadłem na fotelu pani nie zapytała, czy wolę być strzyżony maszynką, czy nożyczkami, tylko od razu wzięła maszynkę, by było szybciej. Ponadto sam wystrój salonu nie zachęca do przebywania wewnątrz. Jedynym plusem zakładu jest wspomniana wcześniej cena.

Dzwoniący do mnie pan starał się mnie nakłonić do zmiany

Dzwoniący do mnie pan starał się mnie nakłonić do zmiany oferty abonamentu. Choć "starał się" to za dużo powiedziane, gdyż, jego monotonne podejście zniechęciłoby najcierpliwsze osoby. Ponadto nie do końca rozumiał moje słowa, że aktualnie nie mam zbyt wiele czasu na rozmowę, tylko konsekwentnie próbował wcisnąć mi nową ofertę mimo braku zainteresowania z mojej strony. Szczerze powiedziawszy, to chyba nawet gdybym chciał zmienić abonament, po takiej rozmowie bym się rozmyślił. Na plus zasługuje wiedza dotycząca przedstawianej oferty.

Ocena z dnia: 29.10.2013
Orange Oddział

Asortyment w sklepie jest w miarę szeroki i poukładany

Asortyment w sklepie jest w miarę szeroki i poukładany odpowiednimi kategoriami, a każdy produkt miał naklejoną cenę. Sklep czysty i ładnie urządzony. Jednak obsługa, z którą się spotkałem stała na niezadowalającym poziomie. Tylko jedna pani ekspedientka w momencie, gdy było troje klientów nie potrafiła sobie poradzić z zadaniem i na obsługę trzeba było czekać zbyt długo. Winy za to nie ponosi ona, tylko fakt, ze nie miała nikogo do pomocy.

Opinia dotyczy sklepu spożywczego

Opinia dotyczy sklepu spożywczego. Asortyment sklepu stoi na dobrym poziomie. Często znaleźć można produkty wyszukane i rzadkie (np. ośmiorniczki), jak również i te codziennego użytku. Towar znajduje się w odpowiednich działach i łatwo odnaleźć to co nas interesuje, a nawet, jeśli czegoś nie odnajdziemy obsługa wykazuje dużą chęć do pomocy. Miejsce jest ładne i schludne, szczególnie, ze niedawno zakończył się tam remont. Duża ilość kas sprawia, że nie czekamy długo, a panie kasjerki zawsze są uśmiechnięte i obsługują chętnie nawet na minutę przed zamknięciem sklepu, gdy kilka osób stoi w kolejce. Mimo nie najniższych cen z chęcią wybieram się do tego sklepu.

Często po powrocie z uczelni robię zakupy w jednej z dwóch

Często po powrocie z uczelni robię zakupy w jednej z dwóch biedronek. Tej opisywanej i tej na rynku. Ta wychodzi w porównaniu zdecydowanie gorzej. Towar znajduje się często w miejscach, gdzie nie powinno go być, kolejki są duże i czeka się w nich za długo a obsługa rozwożąca towar tylko dodatkowo wprowadza zamieszanie i psuje organizację. Trzeba jednak przyznać, ze miejsce jest w miarę schludne i kilkukrotnie widziałem szybką reakcję personelu np. na rozbitą przez klienta butelkę. Kasjerzy są różni. Jedni przywitają z uśmiechem, inni z kolei swoimi odpowiedziami potrafią zepsuć humor.

Po wejściu do lokalu i podejściu do blatu nie zastałem

Po wejściu do lokalu i podejściu do blatu nie zastałem żadnego pracownika. Kelnerka podeszła po chwili bez zbytniego pośpiechu i mimo życzliwości z mojej strony nie wykazała chęci współpracy, a wręcz można było odnieść wrażenie, ze nieszczególnie chce, by zawracano jej głowę. Gdy spytałem o polecany produkt, odpowiedziano mi: "tam na ścianie jest menu". Na plus zasługuje szybkość przygotowania pizzy i dobra cena, jednak sama obsługa zdecydowanie na minus.

Gdy wszedłem do oddziału banku celem założenia konta

Gdy wszedłem do oddziału banku celem założenia konta, zostałem przywitany uśmiechami pracowników i serdecznym 'dzień dobry'. Zostałem spytany, czy nie będzie mi przeszkadzało, że konto założy nowo zatrudniona, ucząca się osoba, a pomagał jej będzie wykwalifikowany pracownik. Zgodziłem się i przyznam, że choć wprowadzanie umowy do systemu trochę trwało, to był to czas spędzony przy sympatycznej rozmowie i w przyjemnej atmosferze. Osoby obsługujące wykazywały chęć do udzielania wszelkich informacji związanych z podpisywaną umową, odpowiadały na pytania, a także rzetelnie i bez zbytniej nachalności przedstawiły dodatkowe oferty, które mogłyby mnie zainteresować. Niewielkim mankamentem jest jedynie to, ze wnętrze oddziału jest mało przyjemne. Odnosi się wrażenie, że wręcz "sztuczne", jednakże odpowiednia liczba stanowisk sprawia, że w kolejce nie czeka się długo.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem