Opinie wystawione przez użytkownika: Jarosław_570

Dziś rano wszedłem ...

Dziś rano wszedłem do piekarni nie było w niej żadnej z pracownic. Powiedziałem dzień dobry i wtedy z zaplecza weszła pracownica ubrana w białą bluzę z logiem piekarni. Zapytała : "Który chce Pan chleb", odpowiedziałem Rustykalny - po rozejrzeniu się po zapełnionych półkach. Pracownica, zapytała: "Czy chleb ma być krojony czy w całości?", odpowiedziałem: "W całości", potem pracownica przyjęła zapłatę, podziękowała i odpowiedziała na pożegnanie.

8.01.2022 byłem z ...

8.01.2022 byłem z drugą osobą w ośrodku Sabat Krajno Park Rozrywki i Miniatur około godziny 16.00 wszedłem do restauracji Magia Sabatu przed wejściem zapytałem pracownika ubranego podobnie do narciarzy gdzie mogę zostawić kije do nordic walkingu odpowiedział: "Może Pan zostawić kije na stojaku przed wejściem albo na stojaku po prawej stronie od wejścia", podziękowałem za informację i wszedłem do środka. Po wejściu na salę zostawiłem kije na stojaku następnie stanąłem w kolejce i zerknąłem na kartę dań oraz na informację że zamówienie składa się przy kasie. obsługę prowadziły trzy ubrane na czarno młode kobiety i kilku mężczyzn w strojach podobnych do narciarskich. część zamówień na napoje była realizowana przy kasie część po prawej stronie od kasy. Zamówienia na pizzę, zapiekanki itp. po lewej stronie od kasy. Po podejściu do kasy co ze względu na obsługę kilkunastu osób trwało ponad 5 minut, poprosiłem o Grzane Wino Czarownicy z Wiśniówką. Pracownica przyjęła najpierw zapłatę kartą a druga w między czasie przygotowała zamówiony napój - obsługa używała zwrotów grzecznościowych - następnie zająłem miejsce z którego mogłem obserwować akwarium z rybkami morskimi. Uwagę zwracała też klatka z dwiema papugami i kaplica z lukrowanych pierników. Po wypiciu napoju zostawiłem kubek przy stole przy którym siedziałem odebrałem kije ze stojaka i wyszedłem na zewnątrz.

Byłem w tej ...

Byłem w tej restauracji z dugą osobą. 02.01.2022 około godziny 18.00. Zostaliśmy skierowani przez pracownicę do wolnego stolika następnie otrzymaliśmy karty. Po paru minutach od otrzymania kart podeszła do stolika przy którym siedziałem ta sama pracownica i zapytała o zamówienie, ponieważ osoba, z którą byłem poszła do ubikacji poprosiłem pracownicę żeby przyszła za parę minut. Ponieważ w restauracji było dużo osób na ponowne podejście obsługującej nas kobiety czekaliśmy ponad 5 minut. Zamówiłem piwo butelkowe Sedmy Schod a osoba, z którą pojechałem w okolice Zakopanego kawę. Po wypiciu zamówionych napoi skorzystaliśmy z ubikacji. Zapytałem też jednej z pracownic czy mogę wziąć parę podkładek pod piwo do kolekcji, na co się zgodzili. Po paru minutach od wypicia napojów i skorzystania z ubikacji pracownica podeszła po rachunek, po opłaceniu rachunku pracownica podziękowała. Kiedy wychodziliśmy jedna z osób z obsługi odpowiedziała na pożegnanie. Polecam to miejsce.

W nocy z ...

W nocy z 31.12.2021 na 01.01.2021 na dworcu w Zakopanem, nie można było bez opłaty skorzystać z samego umycia rąk. Konduktorzy odprawiający pociąg do Krakowa przez Poronin i Biały Dunajec bez podania podstawy prawnej sprzedawali bilety przed a nie w pociągu. Konduktor kobieta około 40 - 50 lat, z krótkimi tlenionymi włosami sprzedając bilety stała z niewłaściwej strony żółtej linii od strony pociągu. W wagonie w którym korzystałem z ubikacji były resztki mydła i walający się papier toaletowy.

Byłem w tej ...

Byłem w tej restauracji 29.12.2021 około 18.00, najpierw przeszedłem wzdłuż lady i obejrzałem jakie potrawy są do kupienia. Wybrałem pieczoną kiełbasę i trzy ogórki, następnie podszedłem do kasy z talerzem i wybranymi potrawami. Pracownica stojący przy kasie zważyła na wadze potrawę, podała cenę zapytała: "płatność kasą czy gotówką" odpowiedziałem: "Kartą". Następnie podała mi talerz, podszedłem do najbliższego stolika, zjadłem kupione potrawy. Potem ponieważ nie widziałem gdzie wyrzucić resztki i oddać talerz zrobiłem parę kroków wzdłuż blatu z potrawami, następnie podszedłem do kasy i ta sama pracownica wskazała mi miejsce, w którym to trzeba zrobić.

Tak sobie.

długi czas oczekiwania na pracowników mChatu, podawanie nieprawidłowych informacji o ilości aktywów posiadanych przez klienta, po podaniu informacji że klient posiada mniej instrumentów finansowych w mBanku niż wynika to z informacji wyświetlanych w interfejsie klienta, nie udzielają informacji kto oprócz nich nimi zarządza.

Ocena z dnia: 31.12.2021
mBank Inna forma kontaktu

Świetnie!

Świetnie!

Ocena z dnia: 31.12.2021
Poczta Polska Inna forma kontaktu

Świetnie!

Świetnie!

Ocena z dnia: 31.12.2021
moya Inna forma kontaktu

Fatalanie.

Fatalanie.

Ocena z dnia: 31.12.2021
InPost Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 31.12.2021
LOTOS Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 31.12.2021
BP Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie!

Rewelacyjnie!

Ocena z dnia: 31.12.2021
Amic Energy Inna forma kontaktu

Świetnie!

Świetnie!

Ocena z dnia: 31.12.2021
BNP Paribas Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 31.12.2021
bonprix.pl Inna forma kontaktu

Świetnie!

Świetnie!

Ocena z dnia: 31.12.2021
Pracuj.pl Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie!

Rewelacyjnie!

Ocena z dnia: 31.12.2021
empik.com Inna forma kontaktu

OK.

OK.

Ocena z dnia: 31.12.2021
Inmedio Inna forma kontaktu

Świetnie!

Świetnie!

Ocena z dnia: 31.12.2021
olx.pl Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 31.12.2021
Allegro.pl Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 31.12.2021
empik Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem