Opinie wystawione przez użytkownika: Joanna_204

Dobrze

Dobrze. wszystko w jednym miejscu lecz obsługi brak

Ocena z dnia: 21.12.2017
Castorama Inna forma kontaktu

Świetnie

Świetnie. Obsługa bardzo miła i wykwalifikowana. Wiem i rozumie że zachęcić klienta trzeba, jednak zraziłam się nękającymi telefonami, i nachalnym umawianiem mnie na wizytę w oddziale, nie mówiąc w jakiej sprawie. Bez mojej wiedzy została sporządzona dla mnie oferta kredytowa - wystarczyło tylko ją podpisać - nie myślałam, nie planowałam a co najważniejsze nie chciałam kredytu a kiedy oświadczyłam to w oddziale zostałam w miły jednak wyraźny sposób obrażona tym że nie przyjmuję od nich pomocy!

Ocena z dnia: 21.12.2017
Alior Bank Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Personel to młody zespół, dziewczyny które na sklepie niestety nie do końca umieją się zachować ignorując, robią miny do klienta Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 25.07.2017
Stradivarius Inna forma kontaktu

Super

Super. Obsługa miła, chętna do pomocy Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus:

Ocena z dnia: 25.07.2017
DEICHMANN Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Obsługa miła choć nie do końca kompetentna, szukając butów niestety nie mogłam doczekać się aż Pani znajdzie odpowiedni rozmiar i fason Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 25.07.2017
CCC Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Tanie linie lotnicze mają to do siebie że w razie problemów z lotem z Twojej winy niestety jakiekolwiek reklamacje czy rekompensaty nie są uznawane, jednak jeśli wszystko idzie zgodnie planem jestem bardzo zadowolona z usług. Miły personel i obsługa która widząc mnie z małym dzieckiem i wózkiem wzięła jako pierwszą do odprawy, i zapewniła opiekę na pokładzie. Kompetentna obsługa bez "humorów" duży plus. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 04.07.2017
Wizzair Inna forma kontaktu

Super

Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
Castorama Inna forma kontaktu

Super

Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
Reserved Inna forma kontaktu

Super

Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
C&A Inna forma kontaktu

Super

Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
H&M Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
Home&You Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Ocena z dnia: 05.05.2017
Textil Market Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
PEPCO Inna forma kontaktu

Super

Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 05.05.2017
kik Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie.

Ocena z dnia: 12.12.2016
Hitpol Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie. Niestety nie doszkolony personel, zagubiony na większość zadanych pytań nie potrafi odpowiedzieć, sklep nadrabia towarem

Ocena z dnia: 12.12.2016
Super-Pharm Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Obsługa na najwyższym poziomie

Ocena z dnia: 12.12.2016
Rossmann Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Jakość obsługi zadowalająca, skora do pomocy

Ocena z dnia: 12.12.2016
4F Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Jakość obsługi dobrze wyszkolona, miła i uprzejma, dobrze poinformowana i chętna do pomocy i odpowiedzi

Ocena z dnia: 12.12.2016
zalando.pl Kontakt online

Świetnie

Świetnie. Obsługa miła i kompetentna

Ocena z dnia: 12.12.2016
Smyk Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem