Opinie wystawione przez użytkownika: Justyna_1747

Rewelacyjnie.

Bardzo miła atmosfera, wiele promocji, rzetelna i fachowa obsługa.

Ocena z dnia: 01.11.2019
Hebe Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Tak sobie.

Ocena z dnia: 31.10.2019
PGNiG Inna forma kontaktu

Dobrze.

rzetelna pomoc w sprawie doradztwa danego produktu,szybka sprawna obsługa przy kasach. Najgorzej jest z dostępem do punktuoddawanie towaru.

Ocena z dnia: 27.10.2019
Leroy Merlin Inna forma kontaktu

Ok.

Obsługa na średnim poziomie

Ocena z dnia: 26.10.2019
Kaufland Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Produkty w tym sklepie odpowiadają mojemu gustowi.Miła i sprawna obsługa.

Ocena z dnia: 26.10.2019
PEPCO Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 25.10.2019
RTV EURO AGD Inna forma kontaktu

Świetnie.

Spotkałam się z bardzo szybką reakcją na reklamację która przeszła moje oczekiwania

Ocena z dnia: 22.10.2019
Auchan Inna forma kontaktu

Świetnie.

Firma idzie z duchem czasu. Portal pacjenta- świetna rzecz , jasno i przejrzyście. Sms dzięki którym nie trzeba stać w kolejce do rejestracji -znakomita rzecz .

Ocena z dnia: 20.10.2019
Lux Med Inna forma kontaktu

Ok.

Obsługa średniej jakości.

Ocena z dnia: 18.10.2019
Rossmann Inna forma kontaktu

Ok.

Ciężko o rzetelne informacje na temat gdzie znajduje się dany produkt

Ocena z dnia: 18.10.2019
Biedronka Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Mam taki punkt gdzie obsługa jest doskonała.

Ocena z dnia: 29.09.2019
Lotto Inna forma kontaktu

Tak sobie.

nie mam zdania

Ocena z dnia: 24.09.2019
cda.pl Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Nie mam styczności bezpośrednio wszystko załatwiam przez pośredników lub internetowo.

Ocena z dnia: 23.09.2019
Allianz Inna forma kontaktu

Dobrze.

Korzystam z banku już wiele lat i w sumie jestem zadowolona. Większość transakcji dokonuję internetowo i z korzystając z bankomatu-wpłatomatu. Oszczędzam w ten sposób mój czas, Jeżeli jestem w banku to często są kolejki i najbardziej denerwuje mnie to że nie wszystko można załatwić w jednym stanowisku.oyb

Ocena z dnia: 23.09.2019
Credit Agricole Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Firma bardzo rzetelna .Gorzej z pkt które przyjmują paczki z DHL.

Ocena z dnia: 19.09.2019
DHL Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Sprawna obsługa,szybkie powiadomienia ,strona jasna i czytelna

Ocena z dnia: 14.09.2019
olx.pl Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Firma nowa ,na stacji jest czystko miła obsługa.a wła

Ocena z dnia: 12.09.2019
Amic Energy (dawniej Lukoil) Inna forma kontaktu

takiej obsługi nie ma nigdzie

W sieci tej miałam nieprzyjemny incydent. Wprawdzie było to jakiś czas temu ale skutecznie do dziś omijam ten sklep wielkim kołem. Sprawa dotyczyła zwrotu butów zakupionych w promocji. Okazało się że nie mogę zwrócić butów ,ponieważ zwrot butów w promocji ma inny termin zwrotu. Te same buty kupiłam w innym rozmiarze w innym sklepie tej sieci, WIĘC MIAŁAM 2 PARY.. Otrzymując SMS o promocji nie otrzymałam takiej informacji . W sklepie informacja ta była mało widoczna dla klienta. To co się potem działo to uwierzcie mi można by było napisać książkę. Sprzedawczyni zaproponowała mi żebym kupiła coś za 30 zł to będę mogła zwrócić nieszczęsne buty. Nie zgodziłam się. Potem zaproponowała że jak inny klient zgodzi się kupić buty bez paragonu to będę mogła zwrócić nieszczęsne buty. Tak też zrobiłam ,

super obsługa

Bardzo lubię robić zakupy w sklepie obuwniczym Deichmann w centrum handlowym Auchan w Piasecznie. Pracownicy tego sklepu zawsze są otwarci ,mili w stosunku do klienta. Jeżeli nie ma danego obuwia sprowadzają dany egzemplarz do sklepu lub do domu. Służą pomocą ,doradzają . Reklamacje przyjmowane są bez żadnego problemu . W sklepie jest zawsze dużo promocji. Ze względu na pozytywne nastawienie do klienta gorąco polecam ten sklep.

Skuteczna interwencja negatywnej obsługi

Spotkałam się bardzo z nieprzyjemną sytuacją w punkcie Inmedio w Auchan w Piasecznie. Córka prosiła mnie bardzo żeby podrzucić ją do Centrum handlowego bo chciała nadać paczkę z 4 pudełkami butów. Ja kobieta pracująca ,biegiem z jednej pracy do drugiej powiedziałam że ma być o ustalonej godzinie gotowa to ją szybko podrzucę i wróci autobusem do domu. Kiedy odjechałam, okazało się że dzwoni zdenerwowana do mnie, że pracownica odmówiła jej przyjęcia paczki twierdząc ,że paczka jest za duża i takiej paczki nie przyjmie i tak powiedział rzekomo jej szef. Powiedziałam córce żeby się wróciła i powiedziała sprzedawcy żeby napisała jej na piśmie że odmawia przyjęcia paczki. Metoda okazała się bardzo skuteczna. Pozdrawiam

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem