Opinie wystawione przez użytkownika: KarolinaBe

Moja mama zorganizowała ...

Moja mama zorganizowała w tu swoje przyjęcie poślubne. Wszyscy goście byli traktowani wspaniale - zarówno dzieciaki siedzące przy mniejszym stoliku, jak też dorośli. Czuliśmy się naprawdę świetnie, obsługa nie przeszkadzała, ale cały czas była w pobliżu, by w każdej chwili służyć pomocą. Z pewnością skorzystam nie raz z pysznych produktów, które oferują w swoim sklepiku i odwiedzę ich by znów skosztować pysznych potraw jakie serwują.

Tak, to zwykła ...

Tak, to zwykła przychodnia z wizytami na NFZ. Tak, czasem jest problem by dodzwonić się na rejestrację, ale zawsze obsługa jest na najwyższym poziomie. Zarówno panie w rejestracji jak też lekarze. To nie zdarza się zawsze, zwłaszcza w publicznych przychodniach, by obsługa nie patrzyła na pacjentów pogardliwie i z góry. W Analco jest naprawdę fajna, przyjazna atmosfera, lekarze są empatyczni i chętni do pomocy.

Pracuje tu kilka ...

Pracuje tu kilka dziewczyn - wszystkie są bardzo sympatyczne i uśmiechnięte - lody są rzeczywiście boskie - niesamowite smaki, niektóre bardzo nieoczywiste - dlatego za każdym razem jak przychodzę, to próbuję nowości, by się mile zaskoczyć. Dziewczyny które tu pracują chętnie doradzają i serwują gofry warte grzechu :)

Niby zwykła garmażerka, ...

Niby zwykła garmażerka, niby pierogi, kotlety, surówki.... Ale nie oznacza to, że musi być byle jaka obsługa. Tu w parze z pysznym jedzeniem (naprawdę smacznym) idzie też obsługa. Pani poleca, zachęca, daje do spróbowania, odpowiada na wszystkie (nawet czasem dziwne) pytania. Zawsze jest uśmiechnięta i aż przyjemnie skorzystać z ich oferty!

Mam bardzo mieszane ...

Mam bardzo mieszane uczucia wystawiając tą opinię - bardzo lubię miejsce i serwowane w nim obiady, ale niestety obsługa mocno kuleje. Wylewane żale na Facebooku po każdej gorszej opinii, oskarżanie konkurencji o nieczyste zagrywki i co najgorsze sposób obsługi klientów którzy tu przychodzą - jak za starych i niezbyt dobrych czasów PRL, gdzie klient był traktowany z góry. Jeśli to komuś nie przeszkadza - to i tak może przyjść na super schaboszczaka z piwkiem :)

Asortyment, lokalizacja, ceny, ...

Asortyment, lokalizacja, ceny, towar - tu wszystko na Plus, ale oceniamy jakość obsługi, a w tym Lidlu niestety nie jest już tak przyjemnie jak być powinno. Na "Dzień Dobry" mamy ciągle przy wózkach zakupowych palące pracownice - smród papierosów zdecydowanie zniechęca do zakupów - czy ja naprawdę muszę wdychać ten trujący dym kiedy chcę wziąć wózek sklepowy? Nie ma innego miejsca? Tu ludzie często stoją czekając na kogoś, tu przed wejściem nie wygląda to dobrze. Druga sprawa to kierownicy. Pani kierownik, która po błędnie wystawionej fakturze naśmiewała się, że zakupy nie opiewały na wysoką kwotę, pan kierownik, który nie chciał nawet sprawdzić błędnej ceny - 10 zł to spora różnica i udawanie, że nic się nie dzieje. Takich sytuacji było kilka...

Niestety nie mogę ...

Niestety nie mogę wystawić pozytywnej oceny. Właściwie można napisać, że w tym sklepie nie ma obsługi. Panie zazwyczaj stoją obie razem koło kasy i rozmawiają. Nawet jeśli są potrzebne i prosi się je o pomoc - robią to bardzo niechętnie. Podczas ostatnich zakupów stałam przy kasie 5 minut bo dwie Panie stały (metr ode mnie) i patrzyły się na wieszak z butami dziecięcymi. Widziały że podeszłam do kasy - zresztą poprosiłam jedną z nich o obsługę, ale zignorowały mnie i nadal podziwiały swój VM.

Dopóki marka nie ...

Dopóki marka nie wycofa się z rynku rosyjskiego nie zasługują na pozytywną opinię. Nie oceniam ludzi którzy tu pracują ale politykę firmy w ramach protestu!

Dopóki marka nie ...

Dopóki marka nie wycofa się z rynku rosyjskiego nie zasługują na pozytywną opinię. Nie oceniam ludzi którzy tu pracują ale politykę firmy w ramach protestu!

Dopóki marka nie ...

Dopóki marka nie wycofa się z rynku rosyjskiego nie zasługują na pozytywną opinię. Nie oceniam ludzi którzy tu pracują ale politykę firmy w ramach protestu!

Bardzo sympatycznie i ...

Bardzo sympatycznie i profesjonalnie. Korzystam całą rodziną z usług tego księgowego od wielu lat i jestem zachwycona. Jak wiadomo do księgowego trzeba mieć zaufanie i w tym przypadku mogę ręczyć za uczciwość i pracowitość :)

Kompetentna, szybka i ...

Kompetentna, szybka i fachowa obsługa. Można się tylko cieszyć, że auto trafia w dobre ręce. Obsługa na recepcji doskonale potrafi doradzić i wie wystarczająco dużo, by obsłużyć klienta bez konieczności wzywania mechanika lub blacharza.

To była prawdziwa ...

To była prawdziwa przyjemność. Panowie robią wszystko, by klient był zadowolony i tak też czułam się ja mając przyjemność korzystać z usług CarNet Polska. Zarówno podczas rozmów telefonicznych, jak też rozmowy bezpośredniej otrzymywałam odpowiedzi na wszystkie nurtujące mnie pytania, podpowiedzi i wsparcie. Miałam wrażenie, że jestem naprawdę ważnym klientem, choć to nie ja płaciłam za wynajem auta. Jeśli tylko będę miała okazję to z pewnością skorzystam.

Oceniałam wcześniej agentów ...

Oceniałam wcześniej agentów PZU z którymi współpracuję już od wielu lat. Tym razem oceniam jakość obsługi podczas likwidacji szkody, która nie byłą z mojej winy. Byłam pewna, że jako osoba poszkodowana, moje PZU załatwi sprawę szybko, bezboleśnie i z zaangażowaniem. Niestety sprawa wlecze się już od ponad miesiąca, a ja podczas wielu rozmów telefonicznych z pracownikami PZU tylko tracę nerwy. Zostałam nawet wprowadzona w błąd przez pracownicę tylko po to, by nie wydawać mi auta zastępczego. Jestem bardzo niezadowolona z obsługi - to ja muszę się o wszystko prosić, również o informację o postępach w mojej sprawie. Nigdy nie pomyślałabym, że będąc poszkodowaną natrafię na takie kłopoty...

Ocena z dnia: 11.01.2022
PZU Kontakt online

Tak sobie.

Standardy obsługi prawie zawsze zachowane, jednak bywa, że pracownicy nie potrafią pomóc.

Ocena z dnia: 31.12.2021
IKEA Inna forma kontaktu

Bardzo przeciętnie.

Polecam zakupy - marki skórzanego obuwia są całkiem fajne, jednak obsługa nie zawsze się sprawdza.

Ocena z dnia: 31.12.2021
CCC Inna forma kontaktu

Tragicznie.

Słaba jakość obuwia i jeszcze gorsza obsługa - może dlatego, że pracownicy są zmuszani do sztucznej, nienaturalnej obsługi nawet wtedy, gdy klient sobie tego nie życzy

Ocena z dnia: 31.12.2021
Kazar Inna forma kontaktu

Tragicznie.

Ani razu nie byłam zadowolona z obsługi w tym sklepie. Niestety pracownicy aroganccy, niemili a nawet opryskliwi.

Ocena z dnia: 31.12.2021
PSB Mrówka Inna forma kontaktu

Rewelacja!

Kupuję tu zarówno stacjonarnie, jak też przez internet z osobistym odbiorem. Wielokrotnie miałam pytania czy też wątpliwości i zawsze znalazł się ktoś z obsługi, kto mi pomógł. Jestem na TAK!

Ocena z dnia: 31.12.2021
Leroy Merlin Inna forma kontaktu

Tragicznie.

Zakupy przez internet w tym sklepie - super, jednak obsługa w sklepie stacjonarnym to dla mnie męka. Mówienie do klientów którzy są dwukrotnie starsi od pracownika na "ty" jest według mnie co najmniej nie na miejscu.

Ocena z dnia: 31.12.2021
RTV EURO AGD Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem