Opinie wystawione przez użytkownika: Karolina_2259

Obsługa super , a realizacji brak

Obsługa na infolinii przebiegała bardzo profesjonalnie. pracownik starał się dokładnie wysłuchać mojego problemu. Wyjaśnił mi dokładnie moje obiekcję i miał usunąć usterkę na moim koncie klienta. Usterka do teraz nie została usunięta. Miała być usunięta w ciągu 30 minut. Minęło już 4 dni od rozmowy i nic.

Ocena z dnia: 13.06.2019
GENERALI Infolinia

Super

Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 01.08.2017
Santander Consumer Bank Inna forma kontaktu

Super

Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 01.08.2017
Millennium Bank Inna forma kontaktu

Super

Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 25.07.2017
DEICHMANN Inna forma kontaktu

Super

Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.07.2017
McDonald's Inna forma kontaktu

Super

Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.07.2017
KFC Inna forma kontaktu

Super

Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.07.2017
ORLEN Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.07.2017
LOTOS Inna forma kontaktu

Super

Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 27.03.2017
T-Mobile Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 27.03.2017
Plus GSM Inna forma kontaktu

Świetnie

Świetnie. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.01.2017
T-Mobile Inna forma kontaktu

Świetnie

Świetnie. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.01.2017
Plus GSM Inna forma kontaktu

Świetnie

Świetnie.

Ocena z dnia: 12.12.2016
Henryk Stokłosa Zakłady mięsne Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 12.12.2016
Rossmann Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 12.12.2016
Drogerie Natura Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze.

Ocena z dnia: 12.12.2016
DECATHLON Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 12.12.2016
DOUGLAS Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 12.12.2016
AVON Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 12.12.2016
Smyk Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 12.12.2016
Reserved Kids Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem