Opinie wystawione przez użytkownika: Katarzyna_3914

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 03.12.2018
Allianz Inna forma kontaktu

Słabo.

Słabo. Ciągłe zmiany, podnoszenie opłat, a informacje o tym ukryte i trudno dostępne (co konkretnie się zmienia).

Ocena z dnia: 01.12.2018
Santander Consumer Bank Inna forma kontaktu

Ok.

Ok.

Ocena z dnia: 30.11.2018
DHL Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 29.11.2018
Credit Agricole Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 27.11.2018

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 26.11.2018
Media Markt Inna forma kontaktu

Ok.

Ok. Ogólnie w porządku, ale próbowałam dwa razy zmienić dane dowodu i nic z tego, skany były odrzucane, ze względu na jakość (a były robione w punkcie), o czym nie byłam informowana i dowiadywałam się przypadkiem, jak chciałam coś załatwić. Zadzwoniłam na infolinię i powiedziano mi, żebym sama zeskanowała.

Ocena z dnia: 25.11.2018
Plus GSM Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 23.11.2018
empik.com Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 23.11.2018
Allegro.pl Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie. Potrzebowałam wysłać telefon na gwarancję - szybko i bezpiecznie, został wysłany do mnie kurier, który odebrał sprzęt, zabrał go, po naprawie dostałam go kurierem z powrotem.

Ocena z dnia: 23.11.2018
Sony Inna forma kontaktu

Źle.

Źle. Przy zmianie miejsca zamieszkania i przeniesieniu sygnału podniesiono mi abonament i dano używany dekoder, za który zapłaciłam 100 zł. Kiedy zadzwoniłam i o to zapytałam, odburknięto mi, że "kto mówił, że będzie nowy"?

Ocena z dnia: 22.11.2018
INEA Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 20.11.2018
InPost Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Tak sobie.

Ocena z dnia: 20.11.2018
Cyfrowy Polsat Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze. Ogólnie w porządku, ale kierowcy nie wskazują miejsc. Są jakieś oznaczone, o których nikt nie wie, jakieś rezerwowane - jeden chaos z tym związany.

Ocena z dnia: 18.11.2018
Flixbus Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 16.11.2018
PZU Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie. Choć sama nie posiadam konta w tym banku, słyszałam o niej wiele dobrego: szybkie działanie, mobilność usług, benefity.

Ocena z dnia: 16.11.2018
mBank Inna forma kontaktu

Bardzo źle.

Bardzo źle. Posiadam konto w tym banku i jestem niezadowolona. Przy samym podpisywaniu umowy doradca zapomniał o ważnych kwestiach, przez co nie miałam dostępu do karty kredytowej (jest to konto wspólne z mężem, tylko jedna osoba otrzymała login do konta, a karta kredytowa została podpięta pod drugą osobę). Choć karta miała być darmowa okazało się, że doradca zapomniał odznaczyć jakiegoś ubezpieczenia. Żeby je odznaczyć, muszę udać się do placówki. Kiedy chciałam spłacić kartę kredytować i udałam się do placówki, okazało się, że nie mają uprawnień i muszę udać się do oddziału. Miałam problemy z aplikacją - przez infolinię nie załatwiłam nic - skierowali mnie do oddziału. Pomimo, że osoby są w PKO "miłe", kompetencja, organizacja, mobilność - tragedia.

Ocena z dnia: 16.11.2018
Pekao SA Inna forma kontaktu

Doradcy sympatyczni

Doradcy sympatyczni, posiadający wiedzę o ofertach, niestety oferty mniej korzystne niż w bankach konkurencyjnych.

Dobrze

Dobrze. Pomimo długich kolejek i wolnej obsługi przy kasach, wrażenie o jakości obsługi jest raczej pozytywne.

Ocena z dnia: 12.12.2016
Super-Pharm Inna forma kontaktu

Słabo

Słabo. Konsultantek jest za dużo, wodzą wzrokiem jak za złodziejem. Można poczuć się osaczonym.

Ocena z dnia: 12.12.2016
Sephora Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem