Opinie wystawione przez użytkownika: Katarzyna_4796

Rewelacyjnie!

Rewelacyjnie!

Ocena z dnia: 29.12.2020
4F Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie!

Rewelacyjnie!

Ocena z dnia: 29.12.2020
Triumph Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie!

Rewelacyjnie!

Ocena z dnia: 29.12.2020
Smyk Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie!

Rewelacyjnie!

Ocena z dnia: 29.12.2020
WÓLCZANKA Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie!

Rewelacyjnie!

Ocena z dnia: 29.12.2020
CCC Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie!

Rewelacyjnie!

Ocena z dnia: 29.12.2020
Media Expert Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie!

Rewelacyjnie!

Ocena z dnia: 29.12.2020
Cukiernia Sowa Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie!

Rewelacyjnie!

Ocena z dnia: 29.12.2020
Action Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie!

Rewelacyjnie!

Ocena z dnia: 29.12.2020
olx.pl Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie!

Rewelacyjnie!

Ocena z dnia: 29.12.2020
Rossmann Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie!

Rewelacyjnie!

Ocena z dnia: 29.12.2020
Enea Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie!

Rewelacyjnie!

Ocena z dnia: 29.12.2020
Platforma Canal+ Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie!

Rewelacyjnie!

Ocena z dnia: 29.12.2020
Agata Inna forma kontaktu

Świetnie!

Świetnie!

Ocena z dnia: 29.12.2020
Castorama Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie!

Rewelacyjnie!

Ocena z dnia: 29.12.2020
Biedronka Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Tak sobie.

Ocena z dnia: 29.12.2020
Selgros Cash&Carry Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie!

Rewelacyjnie!

Ocena z dnia: 29.12.2020
Aviva Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Personel szybko odpowiada na wiadomości e-mail. W sytuacji kiedy w danym dniu opiekun prowadzący sprawę był nieobecny uzyskałam pomoc od innych osób. Wszelkie informacje na temat przebiegu prowadzonego postępowania przekazywano mi bez zbędnej zwłoki. Na podstawie mojego doświadczenia mogę z czystym sumieniem polecić Genrali. Jako poszkodowana czułam sie ważna. Pracownicy terminowo wywiązywali się ze swoich obowiązków.

Ocena z dnia: 29.12.2020
GENERALI Inna forma kontaktu

Bardzo źle.

Personel uprzejmy, natomiast jako pracownik z długoletnim stażem nie byl w pełni kompetentny. Nie znał oferty produktowej podczas zamiany konta osobistego na inny wariant. Wręczyl mi ulotke i miałam sobie poczytać podczas gdy pracownik pełnił czynności w systemie. Spowodowało to że poniosłam opłaty za operacje wpłaty i przelewu dokonanego w oddziale. Jako klient nie czułam się wazna. Odniosłam wrażenie że pracownik był pretensjonalny. Na podstawie tej wizyty nie poleciłabym tego banku. Przede wszystkim ze wzgledu na niskie zaangażowanie pracownika i wysokie opłaty.

Ocena z dnia: 29.12.2020
PKO BP Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie!

Podczas zawierania umowy abonamentowej pracownik był bardzo zaangażowany.. Zaproponował rozwiązanie dzięki któremu uzyskałam w gratisie etui do telefonu o równowartości 800 zł.

Ocena z dnia: 29.12.2020
Plus GSM Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem