Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_2dez

Tak sobie.

Tak sobie.

Ocena z dnia: 29.02.2020
Aviva Inna forma kontaktu

Źle.

Źle.

Ocena z dnia: 29.02.2020
WARTA Inna forma kontaktu

Źle.

Źle.

Ocena z dnia: 29.02.2020
AXA Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze

Ocena z dnia: 29.02.2020
ERGO Hestia Inna forma kontaktu

Bardzo źle.

Bardzo źle.

Ocena z dnia: 29.02.2020
PZU Inna forma kontaktu

obsługa na infolinii - uwaga na oferty

Miałamprzyjemność rozmawiać z dwoma panami na infolinii T-mobile - jeden z biura podtrzymania klienta, drugi z obsługi przedłużenia umowy. Otrzymałam zupełnie dwie różne oferty - każdy mówił zupełnie coś innego. Co gorsza ten drugi Pan twierdził, że nie ma możliwości żeby ten pierwszy Pan coś takiego mógł opisać. Miałam wrażenie, że sugerował że oszukuje. Generalnie czuję się rozczarowana poziomem obsługi i mimo tego że jestem długoletnim klientem - będę szukać oferty innego dostawcy.

Ocena z dnia: 28.11.2019
T-Mobile Kontakt online

Obsługa do poprawy/wymiany

Miałam okazję odwiedzić to miejsce kilka lat temu i byłam zadowolna stąd zaprosiłam tam swoich przyjaciół na kolację. Zamówiliśmy promocyjną zupę - krem pomidorowy z posypką z kaszy gryczanej. Otrzymaliśmy przetartą przez sitko niedogotowaną papkęmarchewkową bez posypki. Gdy zapytaliśmy kelnera dlaczego taka wersja ze spokojem stwierdził że posypka "wyszła" i nic nie ma w zamian, zupa nie jest taka jak na zdjęciu - ale "taka mu smakuje -sam ją dziś zjadł" a przypraw żeby jakoś udoskonalić smak "nie możemy dostać bo są tylko w opakowaniach hurtowych". Zjedliśmy więc to co dostaliśmy bez żadnej przyjemności i na pewno w długim okresie czasu nie odwiedzimy tego miejsca. Generalnie nie polecamy.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem