Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_3Grm

ignoruja klienta

Byłam w tym markecie nie pierwszy raz i zawsze coś było nie tak , ale teraz to już nastąpiła kumulacja .Chciałam zakupić lampę na dziale z oświetleniem , najpierw musiałam znaleźne kogoś z obsługi , bo 2 sprzedawców stwierdziło ze to nie ich dział .Jak już Pani która odpowiada za dział się znalazła to okazało się ze na jednej lampie są trzy ceny wystawionej w trzech rożnych miejscach i żadna nie była adekwatna do rzeczywistej .Pani doradca klienta nie umiała sensownie odpowiedzieć co jest przyczyna takiej sytuacji .Kiedy jednak zdecydowałam sie na zakup otrzymałam informacje ze na lampę trzeba czekać 6 tygodni - parodia .

Ocena z dnia: 11.03.2019
OBI Inna forma kontaktu

Pełny profesjonalizm

Byłam zainteresowana zakupem pierwszej zmywarki , Pan obsługujacy mnie bardzo szybko rozpoznał moje potrzeby , zapytał o wielkośc rodziny , jaka ilośc posiłków jest spożywana w ciagu dnia przez rodzine , zaputał czy ma byc wolnostojaca czy pod zabudowę oraz zapytał o moje oczekiwania co do produktu..Wybrał dla mnie 3 modele , które spełniały moje oczekiwania i potrzeby..Wyjasnił w jaki sposób dzialają , jakie mają udogodnienia.Znalazł dla mnie taki produkt który daje mi wiele korzyści w postaci oszczędnosci energi i wody , prostej w obsłudze i szybkiej .Zaproponował mi zakup kompletu akcesoriów w postaci tabletek. soli i nabłyszczacza w przystepnej cenie , oraz zaproponował dodatkowe ubezpieczenie wydłużające okres gwarancyjny na zakupiony produkt.Bardzo dobra i profesjonalna obsługa ,dzieki niej zakupilam produkt którego potrzebowalam .

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem