Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_4YPL

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 30.09.2019
DPD Polska Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Miła obsługa

Ocena z dnia: 27.09.2019
empik Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 27.09.2019
Netflix Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Bardzo dobry kontakt z klientem

Ocena z dnia: 25.09.2019
UPC Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 24.09.2019
Poczta Polska Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 17.09.2019
TIDAL Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Obsługa w punkcie stacjonarnym na niskim poziomie, jednak obsługa na infolinii - super znajmość zagadanień związanych z umową/internetem

Ocena z dnia: 17.09.2019
Play Inna forma kontaktu

Dobrze.

Brak kultury u niektóych kierowców, jednak jakość przejazdu i cena przeważnie godne polecenia

Ocena z dnia: 13.09.2019
Bolt (dawniej taxify) Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Wiele razy odwiedzane przeze mnie miejsce, miła i uśmiechnięta obsługa

Ocena z dnia: 12.09.2019
Cukiernia Sowa Inna forma kontaktu

Może być lepiej

Trzeba uważać. Trafiłam na produkty dostępne w lodówce, po dacie ważności. Warzywa mogłyby być świeższe. Personel przeważnie miły, chociaż zdarzają się wyjątki. Towar poukładany, brak luk w produktach. Dostępne artykuły promocyjne z oferty gazetki.

Każda wizyta to przyjemność

Odwiedziłam salon kilka razy, zawsze miła obsługa. Panie uśmiechnięte, proponują kawę/herbatę. Nowoczesny wygląd salonu, czysto. Usługi na wysokim poziomie. Dodatkowo jest możliwość zbierania pieczątek.

Miło, szybko i bez problemów

Miła obsługa, uśmiechnięta i chętna na udzielenie porad klientom. Przy jakichkolwiek pytaniach gotowa do pomocy i rozwiązania problemu. Bardzo pozytywna wizyta w salonie.

Porażka pod względem kultury

Lokal niestety nie jest godny polecenia z wielu względów. Bardzo nie miła obsługa, w lokalu bardzo duszno. W zamówionym zestawie obiadowym znajdował się nieżywy owad. Pan z obsługi wyjął owada ręką z talerza i uznał, że nie wie co ma na to poradzić. Inny Pan z obsługi, przy ladzie zwrócił pieniądze za posiłek, jednak bez żadnych przeprosin. Stwierdził, że owad to nic takiego, co innego gdyby był to włos. Na uwagę o wkładaniu rąk obsługi do talerza nie odpowiedział nic. Brak kultury.

Świetne miejsce, jednak z małym minusem

Odwiedzając te miejsce, zachwyca ono wyglądem. Przyjemnie, ładnie - idealnie na kawę i deser. Personelu jest wystarczająco na liczbę klientów. Biorąc pod uwagę ilość zamówień, czas oczekiwania jest odpowiedni. Jednak zamawiając kawę z menu ze zdjęciem produktu, dostaje się zupełnie inaczej wyglądający napój. Poza tym, w opisie kawy w menu widnieje - kawa mrożona 2 gałki lodów - Pani przy odbieraniu zamówienia informuje, że nie ma dwóch gałek, tylko jedna bez względu na to co jest napisane w menu. W kawie były 2 gałki, więc personel bez wiedzy. Ogólnie pod względem jakości miejsce godne polecenia.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem