Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_5xbl

Świetna obsługa

Zakup butów w salonie Ryłko to prawdziwa przyjemność. Personel bardzo kompetentny. Potrafią świetnie dobrać buty. Jeśli nie ma rozmiaru lub koloru, można zamówić (bez kosztów) na adres domowy, odpowiednią parę. Sprzedawcy uśmiechnięci i bardzo uprzejmi.

Samoobsługowy sklep z obuwiem

W tym sklepie nie można liczyć na pomoc sprzedawcy. Samemu trzeba radzić sobie z odszukaniem odpowiedniego rozmiaru, bo zapytany o to pracownik odpowiada "jeśli nie ma na półce, to widocznie nie ma". Kontakt ze sprzedawcą jest tylko w momencie wejścia do sklepu: skinienie głową oraz ewentualnie podczas płatności. W podobnych sklepach sprzedawcy podchodzą chociaż na chwilę do zauważonego klienta i mówią, że są do dyspozycji. Sklep Deichmann przeznaczony jest wyłącznie dla klientów, którzy konkretnie wiedzą czego potrzebują i nie lubią, żeby ktoś ich przekonywał lub wywierał presję. Pracownicy wprawdzie są uprzejmi, jednak ich odpowiedzi na zadane przez klienta pytania są lakoniczne.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem