Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_8pC5

Bardzo niska jakość obsługi

Odwiedziłam dziś sklep Apart w Galerii Krakowskiej (poziom 0) w celu dokonania zakupu łańcuszka do posiadanej zawieszki. Na wstępie przekazano mi informacje ze musze chwilę zaczekać, gdyż w sklepie był już dopuszczalny komplet klientów (w pełni zrozumiałe!) mniej zrozumiały był jednak komunikat "może Pani wejść" gdy cześć osób opuściło już sklep (przyzwyczaiłam się do formy grzecznościowej "zapraszam", która stała się standardem widać jednak nie wszędzie...). Pani która poprosiłam o pomoc była po prostu nieuprzejma, wskazała gablotę z łańcuszkami i zaproponowała splot po czym Pani upewniła się czy "na pewno ma szukać? "(na pewno to Pani nie powinna się w ogóle nad tym zastanawiać! ) po czym Pani zaprezentowała aż 1 łańcuszek... na moją prośbę prezentacji dłuższej wersji Pani wyciągnęła łańcuszek owszem dłuższy ale o mniejszej gramaturze, gdy próbowałam się przyglądać, wyrwala mi go zreki. Na moje pytanie czy może przymierzyć usłyszałam oschle "że nie przymierzają", zapytałam czy zatem ja mogę przymierzyć "tak, jeśli Pani to nie przeszkadza!". Zero inicjatywy!!! Form grzecznosciowych-"proszę śmiało przymierzyć itp". Pani za to łaskawie "uświadomiła" mnie ze cena złota się zmienia (cóż za cenna informacja!). Nie przypominam sobie, żebym kiedykolwiek doświadczyła takiego braku profesjonalizmu w konkurencyjnych sklepach. Jest mi przykro bo czułam się zażenowana poziomem obsługi-Pani tonem i nastawieniem do klienta. Bizuteria oferowana przez Apart jest bardzo atrakcyjna, polecam zakupy przez internet-do tego sklepu na pewno nie wrócę! Sugeruje refleksje i zmianę nastawienia do Klienta!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem