Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_Arf2

zniechęcająca obsługa

Dwie gwiazdki tylko za smaczną pizze. Na sali tylko 3 stoliki zajęte i już obsłużone, a obsługa nie zauważa naszego wejścia, zajęta jest nei wiadomo czym, przez dłuższy czas nie podaje nam kart, idziemy po nei sami, nadal brak zainteresowania ze strony obsługi, idziemy sami zamówić-przy ladzie nadal nikt nie interesuje się nami, no porażka. Dopiero jak powiedziałam do chłopaka, że zmienimy lokal, to okazało się że ktoś nas zauważył. Wow. Kelnerka nie ogarniala totalnie. Jak na koniec poprosiliśmy o spakowanie na wynos, powiedziała jakoś nieskładnie, że trzeba podejść do baru i tam sobie spakować i kupić opakowanie na wynos. Wpisanych w kartę gum orbit też nie dostaliśmy

nie polecam, czuje się zawiedziona

Jedna gwiazdka za godziny otwarcia 24/7 . Pojechałam z moim psem na dyżur nocny, powód- co raz częstsze wymioty z nieznanej przyczyny, wymiotował już żółcią i krwią. Istotne jest , ze wczesniej zadzowniłam i uprzedziałam, że za chwilę przyjadę, więc zz uwagi na stan <co chwilę wymiotował> byłam pewna, że będziemy w pierwszej kolejności nad lżejszymi przypadkami. Gdyby nie oczekująca Pani w środku z pieskiem na kolanach <był w o wiele lepszym stanie, niż mój>, to nie wiem, po jakim czasie na mrozie weszłabym z psem do środka- otwarcie tylko od wewnątrz, na dzwonek nikt nie reaguje, bo jest aż jeden lekarz, nikogo na recepcji do spraw organizacyjnych, typu: otworzenie drzwi, wypełnienie z człowiekiem karty zwierzaka, płatność itp. W międzyczasie obsługi innego pacjenta lekarz(?) zapytał beż zadnego dzień dobry, ani nic, rzucając jakby w tło poczekalni: "pies ma kartę"? Gdy powiedziałam, ze nie, to rzucił znowu w ten sam sposób: "to trzeba wypełnić" i poszedł. Nawet nie wiedziałam, gdzie jest formularz, bo nie wskazał,a biurko długie, jak tasmy w Biedronce czy Lidlu, jeszcze obstawione różnymi ulotkami i innymi gadżetami. Po jakimś czasie usłyszałam, ze mam udac się pod piątkę, ale nie powiedział, gdzie to jest,a gabinety wszystkie pootwierane, że nie było widac numeru i człowiek czuje sie, jak w labiryncie. Jak dopytałam, to łaskawie powiedział, dokąd iść i zniknął., Po ok 10 min wrócił,a mój pies tak dzielnie ze stresu z powodu bardzo złego samopoczucia i nowego miejsca wstrzymywał przez cały czas oczekiwania kolejne wymioty, że wreszcie nie wytrzymał i zwymiotował w sali. Lekarz sprawiał wrażenie zobojętniałego, nieobecnego, jakby był pracy za karę, a nie z powołania i jakbym mu tam przeszkadzała . Nie czułam się z tym komfortowo. Usiadł przed komputerem i bez kontaktu wzrokowego zrobił krótki, szybki, niedoszczegóławiający wywiad. Na szczęście jestem gadułą i lubie doszczegóławiać, więc go "wyręczyłam", żeby miał pełen obraz sytuacji i mógł wydedukować, co się stało lub mogło stać. Wiem, że szczegóły i pełen wywiad sa szalenie istotne jesli chodzi o ratowanie czyjegoś zdrowia, tym bardzije życia! Zaczał pisac coś na komputerze, nie mówiąc mi potem, co stwierdził i co zaleca, po czym rzucił hasło, że mam położyć psa na stół. Podniosłam moje cudownego 22 kg amstaffa i położyłam, po czym wymacał mu brzuch przez ok 10 sekund i zmierzył temperaturę. Bez słowa poszedł do sali obok i wrócił po chwili ze strzykawkami i z informacją, ze zrobimy zastrzyki na podłodze. Tak, jakby nie mógł na podłodze wymacać brzucha mojego nie lekkiego psa..który już był wystarczająco przestraszony wszystkim , oc się aktualnie z nim działo i wokół niego, a tu jeszcze lekarz funduje mu wizytę na "wysokościach" na jakieś 30 sek. Pytam, co stwierdził i co mu chce wstrzyknąć, to wreszcie się dowiedziałam, co i jak. Mój pies dostal jeszcze 5 tabletek, bez instrukcji, jak je mu podawać, o wszytsko musiałam dopytać, no dramat, czułam się gorzej, niż w NFZ! Zapłaciłam za wizytę trwającą- licząc od przybycia lekarza do sali: max 5 min -130 pln! Co ważne- po tej tabletce mój pies od razu zwymiotował, na szczęście chociaż zastrzyki zadziałały. Dowiedziałam się dopiero na drugi dzień, któ nas przyjmował i był to Dr Łuczak, który jak wyczytałam z wielu opinii cieszy się bardzo złą "sławą", ale jak widac nie przeszkadza mu to w kontynuowaniu swojego braku "namiętności " w pracy ,bez empatii i zaangażowania i w stylu jak "od niechcenia". Miałam przyjechać na drugi dzień na kontrolę - oczywisćie tego nie zrobiłam, pojechałam na Kartuską 249 w Gdańsku i tam mialam cudowną obsługę i zapłaicłam za to samo ponad połowę mniej!!!

super! magiczne kosmetyki i szybka wysyłka

Bardzo bardzo polecam! Polecam wszystkim, ktorym naprawdę zależy na poprawieniu stanu zdrowia skóry każdej partii ciała. To prawdziwie naturalne kosmetyki, które bardzo szybko dają wymierne efekty, o czym sama się przekonałam. Przez 31 lat testowania różnych produktów kosmetycznych nigdy jeszcze nie uzyskałam takich efektów, jak po tych, które kupiłam w internetowym sklepie tej firmy! Każdy z nich jest wart swojej ceny, bo są magiczne w efektach i bardzo wydajne. Teraz będę testować krem OPAL który wiem że pomoże mi ukoić moją naczynkowa cerę z tendencja do trądziku. Testujcie, naprawdę warto!

Pzecudownie! natura tutaj ma mega moc! <3

Bardzo bardzo polecam! Polecam wszystkim, ktorym naprawdę zależy na poprawieniu stanu zdrowia skóry każdej parti ciała. To prawdziwe naturalne kosmetyki, które bardzo szybko dają wymierne efekty, o czym sama bardzo szybko się przekonałam. Przez 31 lat testowania różnych produktów kosmetycznych nigdy Jeszce nie uzyskałam takich efektów, jak po tych, które kupiłam tutaj! Każdy z nich jest wart swojej ceny,bo są magiczne w efektach i bardzo wydajne. Teraz będę testować krem OPAL który wiem że pomoże mi ukoic moją naczynkowa cerę z tendencja do trądziku. Testujcie, naprawdę warto!

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 03.11.2019
Dbam o Zdrowie Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 02.11.2019
OBI Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 02.11.2019
Lavard Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 02.11.2019
Auchan Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 02.11.2019
PEPCO Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 01.11.2019
Pako Lorente Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 01.11.2019
Reserved Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 31.10.2019
IKEA Inna forma kontaktu

Ok.

Ok.

Ocena z dnia: 31.10.2019
Tesco Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 30.10.2019
JYSK Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 30.10.2019
Biedronka Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 30.10.2019
Żabka Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 29.10.2019
Home&You Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 29.10.2019
Media Markt Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 27.10.2019
LIDL Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 27.10.2019
WITTCHEN Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem