Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_DmEz

Więcej życia i będzie super

wszystko byłoby na 5, gdyby nie zaangażowanie Pań pracujących w tym sklepie. Nie można im zarzucić braku uprzejmości czy kultury, ale tempo pracy i ogólne nastawienie wymaga poprawy.

Bardzo miła obsługa

szybka i miła obsługa przy kasie. Na stacji czysto.

pracownicy urządzają pogaduchy przy kasie

o ile nie mam zastrzeżeń co do asortymentu i wiedzy pracowników, którzy bardzo chętnie pomagają i odpowiadają na każde pytania, o tyle czas spędzony w kolejce do kasy jest zdecydowanie do poprawy. Rozumiem, ze trzeba nawiązywać kontakt z klientem, relacje itp., Ale jeśli pracownik widzi, że tworzy się spora kolejna to powinien sprytnie zakończyć rozmowę z rozgadanym klientem, a nie przeciągać w to nieskończonośc...

Dużo produktów

zawsze kiedy jeżdżę na zakupy do Kauflandu mogę przebierać w produktach. Dużo świeżych warzyw i owoców, szeroki asortyment produktów bezglutenowych i różne kuchnie świata. W sklepie czysto i dużo obsługi, która chętnie pomaga w odnalezieniu produktów. Jedyne co mi przeszkadza to tempo kasowania produktów - panie robią to tak szybko, że często nawet nie jestem w stanie rozchylić torby, a już mam górę rzeczy do spakowania.

cudowna obsługa

w żadnym innym salonie Intimissimi nie ma tak profesjonalnej obsługi jak w Magnolii. Panie zawsze zaangażowane, pomocne i przede wszystkim posiadają wiedzę! Jeśli bielizna nie pasuje, nie będą na siłę próbować sprzedać tylko zaproponują inny model lub zaproszą do salonu po nowej dostawie. Nie ma też problemu ze zmniejszeniem biustonoszy, co salon bierze na siebie.

spokojnie i bez nerwów

wydawać by się mogło, że zakupy w Rossmannie w okresie epidemii i akcji promocyjnej nie będą należeć na do najprzyjemniejszych. Co prawda widać braki na półkach i w obsłudze, ale te osoby, które są w sklepie, stają na wysokości zadania. Podejdą z klientem do wskazanego miejsca, pomogą odnaleźć produkt, odpowiedzą na pytanie. Trochę gorzej jest przy kasach, gdzie często kasy samoobsługowe zacinają się, a pracownica nie jest w stanie obsłużyć wszystkich na raz. Wtedy widać ich rosnącą irytacje ale i tak zachowują spokój i ton grzecznościowy wobec klienta. Naprawdę dają radę!

jest ok

jest ok

Ocena z dnia: 21.04.2020
Biedronka Oddział

Ok.

Ok.

Ocena z dnia: 27.01.2020

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 27.01.2020

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 27.01.2020

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 07.10.2019
Wiener (dawniej Gothaer) Inna forma kontaktu

Ok.

Ok.

Ocena z dnia: 01.10.2019
otomoto.pl Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Tak sobie.

Ocena z dnia: 30.09.2019
a2mobile Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 30.09.2019
Inmedio Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 30.09.2019
sprzedajemy.pl Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 30.09.2019
Avans.pl Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 30.09.2019
Starbucks Inna forma kontaktu

Fatalnie.

Fatalnie.

Ocena z dnia: 30.09.2019
Vectra Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem