Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_EHhk

Przyjemne zakupy

W sklepie zawsze jest czysto i wszystko się błyszczy. Po wejściu i chwil rozglądania się zawsze podejdzie pani ekspedientka, zapytać czy może w czymś pomoc. Nigdy obsługa nie jest nachalna. Produkty za zawsze ładnie poukładane. W sklepie Panuje bardzo miła atmosfera. Testery wszystkich produktów są w bardzo dobrym stanie. Pan ochroniarz zazwyczaj uśmiechnięty.

Ocena z dnia: 12.01.2019
Douglas Inna forma kontaktu

Jedzenie rewelacyjne

Idąc do manekina trzeba przyszykować się na czekanie żeby dostać się do środka. Po ok 15/20 min czekania prosi kelner i można usiąść. Do wyboru jest bardzo dużo naleśników. Po wybraniu czas oczekiwania to ok 30-60 min. Różnie. W restauracji jest mało miejsca i duży tłok. Bardzo często trzeba siedzieć bardzo blisko innych ludzi co jest np dla mnie krępujące. W restauracji jest zawsze czysto. Mimo tych wszystkich minusów jedzenie jest cudne. Dania są duze, smacze, świeże, naprawdę warto czekać żeby znieść tak świetne naleśniki.

Bardzo nie miła wizyta w tym sklepie

Wybrałam się do tego sklepu w swadziminu w auchanie w celu zakupienia krolika i wyprawki dla niego. Na wystawie zobaczyliśmy kilka królików. Byłam zachwycona ale chwila moment. Dlaczego 2 małe króliczki są w klatce z 3 wielkimi królikami. Przemknęliśmy na to oko. Wchodzimy do sklepu zadowoleni j mówimy ze chcemy kupić krolika. Pani wyglądała jakby chciała nas udusić. Pytamy jaka cena za te małe. Dostaliśmy odpowiedz „ na szybie ma Pani napisane „ gdzie na szybie nie było ceny. Pani podała nam cenę. Mówimy czy mogliśmy go na chwile zarezerwować i iść do sklepu obok coś zobaczyć jeszcze. Pani powiedziała ze mamy teraz wszystko kupić i zabrać. Mówimy no ok. Wciskała nam wszystko na sile. Nie byłam w stanie nawet przeczytać co jest napisane na opakowaniu czy wybrać sobie koloru miski czy poidełka bo pani od razu leciała wszystko skasować. Po wszystkim zamknęła małego krolika w najmniejszym możliwym opakowaniu jakie mogło być. Było ono reczej do chomika czy myszy a nie krolika. Po sklepie chodził jakiś pies który przeszkadzał w zakupach ponieważ sklep był bardzo mały. Gdyby nie to ze królik skradł moje serce to napewno bym tam nie robiła zakupów. Nie polecam

Ocena z dnia: 11.01.2019
Aquael ZOO Inna forma kontaktu

Bardzo miły klimat i duży asortyment

Większość zakupów robię stacjonarnie tak samo jak w perfumerii Sephora. Wchodząc do sklepu mam bardzo miłe wrażenie. Czysto, wszystko poukładane na półkach i szafach. Kosmetyki wystawione jako testery są zawsze w opłakanym stanie ponieważ klienci nie potrafią uszanować tego co nie ich, jednak zakupione produkty są zawsze w stanie nie naruszonym. Po chwili kręcenia się po sklepie zawsze podejdzie uśmiechnięta Pani lub Pan którzy proponują pomoc w zakupach. Jeśli poproszę o pomoc szukają wraz ze mną odpowiednich produktów i zawsze dobiorą dla mnie coś czego szukam. Jeśli mówię ze nie potrzebuje pomocy nie są nachalni tylko odchodzą i mówią ze jakbym jednak czegoś potrzebowała to mam śmiało pytać. Nigdy nie miałam sytuacji żeby ktoś nie zaproponował pomocy. Po znalezieniu odpowiedniego produktu podchodzę do kasy gdzie zazwyczaj już czeka sprzedawca bądź czekam kilka sekund aż ktoś podejdzie. Sprzedawca tez zawsze uśmiechnięty, prosi o kartę, dodaje kilka gratisów do siatki, ogólnie przebiega to bardzo szybko i bezproblemowo. Jednak jest jeden minus tego sklepu. W każdym jakim byłam ochroniarz zawsze patrzy się tak jakbym coś ukradła. Bardzo tego nie lubię i czuje się skrępowana jeśli ktoś ciagle patrzy mi na ręce. Oprócz ochroniarzy w tym sklepie czuje się fajnie i wychodzę zawsze zadowolona

Ocena z dnia: 07.01.2019
Sephora Inna forma kontaktu

Świetne Panie w sklepie stacjonarnym

Z recji tego ze moja pasja i dodatkowym zajęciem jest robienie manicure często kupuje produkty w sklepie Silcare w Poznaniu. Sklep jest małej wielkości, przy kilku osobach jest ścisk ale przy takiej obsłudze to nie ma znaczenia i spada na dalszy plan. Panie są zawsze uśmiechnięte, nigdy nie widziałam Pani ekspedientki w złym humorze. Bardzo często mi doradzają przy wyborach odpowiednich produktów. Zawsze informują mnie o wszystkich zniżkach i promocjach na czym mogę bardzo dużo zyskać. Maja bardzo dużą cierpliwość dla wszystkich klientów. Nie trzeba długo czekać na pomoc. W sklepie zawsze jest czysto. Produkty są ułożone tak, aby był do nich dostęp. Każdy lakier oraz pyłek do paznokci można oglądać ponieważ wszystko jest na wzornikach. Mimo tego ze sklep jest mały, asortyment jest bardzo duży i jest w czym wybierać. Zakupione produkty zawsze są w dobrej jakości, nie otwarte, często w folii zabezpieczającej. Panie ekspedientki mimo swojej chęci pomocy nie są nachalne a bardzo zwracam na to uwagę i bardzo mnie to odpycha od danego sklepu. Bardzo lubię wracać do tego sklepu i czuje się w nim bardzo przyjemnie

Ocena z dnia: 07.01.2019
Silcare Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem