Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_EOaA

pozytywnie zaskoczona

Byłam przygotowana na dluga i ciezka przeprawę z Eventimem w kwestii zwrotu, wystosowałam roszczeniowego maila i teraz mi głupio bo po dokładnie 2 tygodniach od wysłania biletu otrzymałam zwrot pieniędzy.

Ocena z dnia: 17.07.2020
eventim.pl Kontakt online

Zle zle zle

Przed oddaniem biletu napisalam do Eventim 6 maili, każdy co tydzień, na żaden nie dostałam odpowiedzi. Wysłałam bilet i na pytanie co ze zwrotem środków zostałam poczucona ze sytuacja jest bezprecedensowa, prosza o wyrozumiałość i maja na zwrot 180 dni. Super ze jak ja miałam bezprecedensową systuacje kilka lat temu to nie było bata żeby poszli mi na rękę. Okropna obsługa i firma.

Ocena z dnia: 14.07.2020
eventim.pl Kontakt online

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem