Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_Eqps

Reklamacja - ortodoncja

Jestem wieloletnim klientem Medicover. W tym roku zaplanowałam rozpoczęcie leczenia moich zębów u ortodonty. W tym celu rozbudowałam mój pakiet stomatologiczny do Pakietu Maxima, co zapewnia mi 15% zniżki na większość działań ortodontycznych. Pakiet kosztuje mnie miesięcznie 127,66zł. W momencie przystąpienia do danego pakietu, przez rok nie mam możliwości zmiany pakietu na niższy bądź wyższy co oznacza, że przez rok czasu zasilę konto Medicover kwotą 1 531,92zł. W dniu 01.07.2019 założyłam aparat ortodontyczny na dolne zęby. Zapłaciłam za niego 2 380 zł. Zgodnie z umową, miałam stawić się po miesiącu na wizytę kontrolną w celu wymiany łuku. Po kilku odwołanych na prośbę lekarza wizytach, udało mi się ją w końcu odbyć 06.08.2019 r. Minęło kilka dni i niespodziewanie spadł mi jeden z zamków. Udało mi się umówić wizytę. Standardowo wizyta została odwołana dzień przed. Zapisałam się więc do pierwszego lepszego ortodonty , która poinformowała mnie, że nie założy mi zamka ponieważ nie prowadzi mojego leczenia. Tego samego dnia (20.08.2019) koordynator placówki Medicover Puławska poinformował mnie, że mój lekarz już nie pracuje i zostałam przepisana do innego ortodonty na Wołskiej do której to udałam się na wizytę. Pani poinformowała mnie, że nie pracuje na tego typu aparatach i nie jest w stanie mi pomóc. Koordynator z placówki na Wołoskiej postanowił pomóc mi znaleźć ortodontę, który założy mi zamek. W ten sposób trafiłam do Pani(28.08.2019), która założyła mi zamek, ale poinformowała, że nie będzie prowadzić mojego leczenia, ponieważ każdy lekarz ma inną wizję prowadzenia leczenia. To co mi poradziła, to znalezienie pierwszego lekarza i kontynuowanie u niej leczenia lub zdjęcie obecnego aparatu i nałożenie nowego u nowego lekarza prowadzącego. Po pierwsze – nie zamierzam już leczyć się u ortodonty, która w tak nieprofesjonalny sposób porzuciła mnie jako pacjenta. Skoro wiedziała, że odchodzi z pracy w lipcu, to po co zakładała mi aparat? Mogła poinformować, że ma w planach zmianę pracy i poradzić, abym założyła go u innego lekarza. Poza tym to dla Medicover płacę co miesiąc 127,66 zł (niestety jeszcze do lutego 2020 r.) i nie zamierzam płacić za wizyty w kolejnej placówce. Po drugie – mogę założyć ponownie aparat u innego ortodonty, ale nie będę ponownie wydawać kwoty 2 380zł. Może Medicover w ramach rekompensaty za bardzo niedogodną sytuację, za stracone godziny i poniesione do tej pory koszty (1 wizyta kontrolna to 150zł, druga wizyta kontrolna + założenie zamka u innego lekarza to koszt 330zł, koszt założenia aparatu ponad 2 380zł) zwróci mi poniesione koszty (dokładnie 2 860zł)? (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem