Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_FRtp

Bedronka Łęczyca

Parking czysty, wózki obecne, czyste. Warzywa dołożone, świeże, przebrane. Ceny obecne. Nie we wszystkich miejscach dostępne woreczki do pakowania. Panie rozkładają towar, kilka palet na sklepie, na zamrażalce z rybami-kartony dokładane do lady na przeciwko, ograniczana dostęp do mrożonych ryb. Czynna jedna kasa. Pani na kasie mówi dzień dobry, prosi o kartę biedronka, głośno i wyraźnie mówi kwotę zakupów, dziękuje.

Netto Luboń Żabikowska

Na sali sprzedaży dwie osoby z personelu dokładające towar. Dużo palet na kasie, w dwóch miejscach problem z przejazdem wózkiem. Przy ladzie z nabiałem brudna posadzka. Jedna Pani na moje pytanie gdzie znajdę mąkę, nie odwracając się wskazała mi ręką regał. Po chwili podeszła do drugiej Pani z obsługi i chwilę rozmawiały na tematy prywatne. Jedna Pani na kasie, duża kolejka, brak reakcji - wezwania kolejnej osoby na kasę Pani powiedziała dzień dobry, brak kontaktu wzrokowego. Powiedziała dziękuje, brak do widzenia.

Biedronka Luboń Żabikowska

Parking czysty, wolne miejsca parkingowe. Wiata na wózki czysta, wózki dostępne w ok 50%, w dostępnych wózkach pojedyncze śmieci (worki, papiery). Gazetki na wejściu dostępne. Warzywa podokładane, ceny obecne, sprawdziłem co trzecią skrzynkę z warzywami - były świeże, przebrane. Przy wyspie z warzywami towar dokładała pani z obsługi. Odzież czysta, wyprasowana. Na moje pytanie o konkretny rodzaj makaronu, odpowiedziała mi że taki jest obecny, na moje pytanie o lokalizację - wskazała właściwą alejkę i regał. Korzystając z jej uwag znalazłem bez problemu towar, cynówka obecna, sprawdziłem cenę na czytniku - zgodna. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem