Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_FWZH

Porażka !!! Poziom jakości obsługi klienta równy zero.

W związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczna (zamknięcie sklepów budowlanych - sprzedaż wyłączenie prowadzona online), dokonałem zakupu artykułów ogrodniczych (doniczki, podstawki itp., nic szczególnego) poprzez zamówienie złożone na stronie castorama.pl - odbiór w sklepie za dwie godziny. Zamówienie złożone w dniu wczorajszym (pod wieczór). Sms z informacją, iż mogę odebrać zamówienie dostałem po około 1:45 h. W dniu dzisiejszym postanowiłem odebrać swoje zamówienie. Jednak okazało się to niemożliwe, mimo iż otrzymałem SMS- zamówienie gotowe do odbioru. Czekając na odbiór zamówienia dało się zauważyć i odczuć, iż w strefie odbioru zamówień panuje bałagan. Widziałem, iż Pan szukający mojego zamówienia ma ogromny problem- nie może go znaleźć. Po oczekiwaniu 20 minut zapytałem się, czy otrzymam to zamówienie w dniu dzisiejszym. Odpowiedź, która otrzymałem od innej Pani (również nie była miła) to stwierdzenie, że Pan poszedł skompletować moje zamówienia. Zamówienie, które de facto było gotowe do odbioru. Po około kolejnych 10 minutach, podszedł do mnie Pan szukający mojego zamówienia (miał w ręku tylko paragon wydrukowany przed chwilą) wreczyl mi paragon i powiedział, że mam iść sobie zrobić zwrot. Bez słowa wyjaśnienia, bez słowa przepraszam, tylko słowa "trzeba zrobić zwrot". Próbują ustalić kto, który z pracowników kompletował moje zamówienie i wprowadził do systemu dane, które umożliwiły wygenerowanie sms-a do mojej osoby z informacja o możliwości odbioru towaru, "odbiłem się od ściany". Pierw usłyszałem, że ten Pan gdzieś poszedł. Po kolejnych 10 minutach dalej Pana nie było. Czyja to wina, dlaczego miałem zgłosić się po zamówienia, którego nie było, nie wiem do teraz. Ogólnie wrażenie na bardzo duży minus. Tym bardziej porównując sytuację do podobnej, która miała miejsce w dniu wczorajszym - był to konkurencyjny (zielony) market budowlany. Tam pracownicy podczas kompletowania zamówienia potrafili zadzwonić do mnie i wyjaśnić, że tego produktu brakuje, czy może być inny, podobny. Reasumując, jakiś obsługi na poziomie równym zero. Podejście pracowników do klienta z góry negatywne - moje odczucie z dziś. Towar nieodebrnay, gdyż nie wiadomo co się z nim stało. Stracony czas oraz nerwy. Gorąco odradzam.

Miła obsługa

Polecam, głównie ze względu na miał obsługę i pomocna obsługę. Sklep czysty. Ceny jak to ceny - różne. Ale ogólnie pozytywnie.

Pozytywnie

Bardzo dobre wrażenia że spotkania z Panią mekler l. Polecam. Miła i kompetentna osoba. Jedyne co mozna poprawić to zwiększenie ilości personelu obsługującego klientów.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem