Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_G07E

Obsługa ok

Sklep nie zachwyca czystością za to obsługą jak najbardziej, Pani na kasie 50+ uśmiechnięta, zadowolona pełna energii - z chęcią tam wracam

Słabo

Niestety obsługa nie za bardzo byłą zainteresowana profesjonalną obsługą, prywatne rozmowy olewanie klientów i mina w stylu co Ty tu robisz ...

Słaba jakość obsługi

Trafiłam na zły dzień pracownicy - raz , ze paliła przed sklepem , dwa obsługiwała mnie od niechcenia. Bardzo słaba obsługa

Profesjonalna obsługa

Byłam wieloletnią fanką sieci Rossmann przez liczne promocje , natomiast po wejściu na rynek marki HEBE kupuje tylko tam. Świetne produkty, duży wybór, świetne promocje, dużo naturalnych kosmetyków, do tego bardzo proklienckie zachowanie personelu. POLECAM

Profesjonalna obsługa

Bardzo szybko przeprowadzony proces reklamacji, miła profesjonalna obsługa. Szybko zwrot, wszystko za jedną wizytą Polecam

Świetna obsługa

Jestem bardzo zadowolona z obsługi w Lidl, pracownicy nastawieni są na klientów, pomocni, uprzejmi, pomagają, doradzają. Produkty świeże, z prawidłowymi cenowkami, często przecenione jeśli zbliża się koniec terminu. Kazdemu polecam ten sklep

Świetna obsługa

Świetna obsługa, otwarta na pytania klientów, sama podchodzi pyta czy może pomoc. Bardzo pomocni i zorientowani w towarze

Nieprofesjonalna obsługa

Zamawiałam pizze podano mi czas oczekiwania ok 1 h - bez żadnej informacji czas przesunął się do 2 h. Gdy zadzwoniłam po godzinie otrzymałam informacje,że jeszcze nie jest gotowa, ale za 10 minut dostarczą. Oczywiście tak nie było. Otrzymałam po 2 h bez żadnego przepraszam, rabatu, ani gratisu. Nie polecam !! Warto od razu informować klientów o wielu zamówieniach a nie przeciągać w nieskończoność

Ok.

Ok.

Ocena z dnia: 03.11.2019
Rossmann Inna forma kontaktu

Słabo.

Pracownicy rozmawiali miedzy sobą, sama oglądałam produkty otwierałam, dotykałam gdybym nie podeszłą nikt nie zwróciłby na mnie uwagi a byłam zdecydowana na większy zakup- kupiłam u konkurencji ze względu na brak zainteresowania

Ocena z dnia: 02.11.2019
WITTCHEN Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 02.11.2019
Media Expert Inna forma kontaktu

Ok.

Pracownicy niezorientowani w towarze, promocjach, bardzo często z wielką łaska odpowiadają na pytania

Ocena z dnia: 01.11.2019
Biedronka Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 01.11.2019
Żabka Inna forma kontaktu

Dobrze.

Długi czas oczekiwania na pracownika w lobby w przypadku problemow z wejściem. Częsty brak pracownika na sali

Ocena z dnia: 31.10.2019
CityFit Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Tak sobie.

Ocena z dnia: 30.10.2019
Mila Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Tak sobie.

Ocena z dnia: 30.10.2019
Carrefour Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 30.10.2019
JYSK Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Minus za czas oczekiwania na sprzedawce przy kasie, natarczywe oferowanie produktów przy kasie

Ocena z dnia: 29.10.2019
Hebe Inna forma kontaktu

Świetnie.

Obsługa miła, uczynna, otwarta, orientuje się w towarze, pomaga , doradza, szybka ale i bardzo sympatyczna obsługa

Ocena z dnia: 28.10.2019
Kaufland Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 28.10.2019
LIDL Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem