Forma kontaktu jest utrudniona. Z obsluga klienta można porozmawiać jedynie jeśli jest sie "osobą kontaktową". Uzyskanie duplikatu faktury lub zwrotu nadplaty jest przez to niemożliwe.
Obsługa klienta na wysokim poziomie. Najważniejsza sprawa to kultura osobista i cierpliwość. Oby tak dalej.
Obsługa klienta na wysokim poziomie. Najważniejsza sprawa to kultura osobista i cierpliwość. Oby tak dalej.
Polski Program Jakości Obsługi od 11 lat monitoruje poziom zadowolenia i satysfakcji społeczności zakupowej w Polsce. Pomagamy konsumentom w wyborze firm spełniających ich oczekiwania, a firmom - w poprawie jakości obsługi.
Copyright © 2018 Grupa VSC. Design by +coal.
Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności
Zrozumiałem