Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_IZeY

Doskonały asortyment.

Fakt, biedronka jak to biedronka, dużo ludzi, momentami kolejki przy kasach oraz występujący brak personelu. Niestety pracownik nie jest w stanie się rozdwoić i obsłużyć na kasie, a w międzyczasie rozłożyć towar, który chcemy kupić. Pracownicy nie mają problemu, aby znaleźć coś na magazynie czy chociaż sprawdzić czy jest to dostępne. Pomogą, wytłumaczą, a zdarza się, że nawet doradzą. Obsługa na plus. Czystość daje wiele do myślenia. Zależy to wszystko od ilości klientów, nie zawsze jest chwila na umycie podłogi specjalną maszyną, bo trzeba uzupełnić towar, ale ta biedronka dba jako jedna z lepszych o czystość, wykwalifikowany personel oraz dobry kontakt z klientem.

Super, pozytywnie zaskoczona

Miałam rezerwację w hostelu, niestety wyszły komplikacje. Postanowiłam zadzwonić na infolinię booking.com, czekałam z 10 minut, niestety. Po tym czasie odebrał Pan, który pomógł mi rozwiązać problem, wytłumaczył wszystko. Co więcej, zadzwonił do hostelu w sprawie porozumienia oraz dogadania się po czym oddzwonił do mnie i poinformował mnie o wszystkich ustaleniach. Byłam zaskoczona jak łatwo można się dogadać i wszystko załatwić.

Ocena z dnia: 11.09.2020
Booking.com Infolinia

Dobra obsługa, nie spodziewałam się

Duży sklep, dobrze wyposażony, potrzebne produkty z mojej listy zakupów były na swoim miejscu, doradzono mi również, który produkt będzie lepszy. Czystość zachowana, bez względnych uwag.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem