Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_K8lR

Nie polecam. Personel ...

Nie polecam. Personel niekompetentny. Płatne, drogie badanie diagnostyczne opisuje rezydent ! Czyli lekarz bez specjalizacji, który dopiero się uczy. Ma się uczyć za moje 700 pln wydane na TK ???

Nie polecam. ...

Nie polecam.

Ocena z dnia: 08.01.2022
Allecco Kontakt online

Prawdziwy dramat

Niekompetentni lekarze i bezczelne kierownictwo. NIE POLECAM !

Prawdziwy dramat i niekompetencja

Mama jest poważnie chora. Bardzo złe wyniki USG i krwi zadecydowały o szybkiej tomografii wykonanej 3 dni później. Nie mogliśmy sie doczekać opisu . W końcu po dwukrotnym monitowaniu przyszedł opis. Kompletnie niezgodny z innymi wynikami badań. Narząd z nowotworem został uznany za narząd "bez zmian" !!! Zewnętrzna konsultacja zdjęć TK potwierdziła - opis otrzymany w LUX MED był niekompetentny i niezgodny ze zdjęciami pacjenta. Gdyby nie nasza czujność dalsza diagnostyka o leczenie odbywałaby się w oparciu o stek bzdur otrzymanych z kliniki w ramach zapłaconych 595 PLN. To zaniedbanie i niechlujstwo, które w przypadku tak istotnych badań może decydować o życiu pacjenta. Opis wykonał rezydent, czyli osoba świeżo po studiach, bez specjalizacji. Wyraźnie bez kontroli specjalisty. Dla mnie to skandal i ja tak tego nie zostawię.

Dobry asortyment, tragiczna obsługa klienta

Asortyment bardzo dobry, ale tylko perfum. 3 x kupowałam kosmetyki pielęgnacyjne i 3 x zwracałam bo były stare ! Zdecydowanie odradzam kupowanie kremów itp. Co do perfum - jest ok, oczywiście pod warunkiem, że perfumeria Ci je wyśle. Bo człowiek widzi na stronie, zamawia, płaci, a po tygodniu sie dowiaduje (jak się upomni), że niestety tych perfum to już nie ma. Ale jak się zamawia to są, czasem nawet więcej sztuk. Takie sytuacje dotyczą perfum unikatowych lub w bdb cenie. Zwykłe cwaniakowanie. Co gorsza - odpowiedzi na e-mail są sporadyczne, o ile w ogóle ktoś raczy odpowiedzieć. Promocje - fatalne. Najpierw podnoszą ceny a potem informują, że w ciągu 3 najbliższych dni wysyłka darmowa od zakupów za 199,00 PLN. Śmieszne.

Ocena z dnia: 20.04.2020
e-glamour.pl Oddział

Jest coraz gorzej

Kiedyś bardzo lubiłam ta sieć, od jakiegoś czasu już nie. Na półkach zdarzają się przeterminowane produkty, ostatnio kupiłam biały ser (ważny jeszcze 2 tygodnie) który w domu okazał się cały pokryty pleśnią i grzybem. Jak go zareklamowałam (wysłałam i zdjęcie sera i paragonu - na ponad 200 PLN) dowiedziałam się, że jak pojadę z powrotem do tego sklepu, odstoję pod nim te 20-30 min (epidemia) to kasjer odda mi pieniądze. Niestety nie mają zwyczaju odsyłać pieniędzy na konto. Taka "elastyczność" w dobie epidemii. Swego czasu kupowałam m.in. 1 opakowanie makaronu, kasjerka tak szybko machała produktami pod czytnikiem, że namachała mi 5 opakowań. Niestety zauważyłam to dopiero w domu sprawdzając rachunek. Aldi chwali sie w mediach, że ich pracownicy są zaopatrzeni w przyłbice i maseczki. Może i są. W mediach. Bo w sklepie żaden z pracowników nie miał przyłbicy a połowa nie miała również maseczek. A że nie mają zasłoniętych twarzy widać, jak strasznie są skrzywieni na widok klientów.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem